Курс валютв Кредобанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.46 | 44.09 |
PLN | 9.96 | 10.19 |
USD | 41.21 | 41.74 |
Все курсы банка |
Отделение Кредобанка: Днепр, пр-т Д. Яворницкого, 34-Б
Адрес:
Днепр, пр-т Д. Яворницкого, 34-Б
Телефон:
0 800 500-850
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
12 июня 2024, 16:23
Добрий день. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Користуюсь послугами банку більше 5 років, мізерні негаразди були й раніше, але ось в цьому місяці зіткнувся з тотальним маразмом з боку банку і його працівників — згідно змін в законодавстві, з 1 січня 2023 року, потрібно вказувати документ і його номер, який є доказом походження коштів. Так ось якщо у вас контракт без номерів, а номер інвойсу і його дата співпадають — то це дуже підозрілий кейс і банк вам заблокує надходження коштів, в інших банках України такої проблеми немає. Сьогодні ж зіткнувся з випадком, який викликає просто сміх — за вимигою банку в свіфт меседжі написали прізвище фізичної особи підприємця, і це стало приводом не тільки заблокувати надходження коштів, а ще й відправити запит до банку відправника, як пояснили робітники Кредобанку — може то не вам надійшли кошти. Тож коли в свіфт меседжі пишуть суто ім'я то це добре, а як тільки змінили в меседжі ім'я на прізвище, то все — таких клієнтів мільйони. Це не сервіс, це перекладання своїх обов’язків на клієнтів
Комментарии (2)
Ответ банка
24 февраля 2023, 16:54
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв'язок. Врахуємо в подальшій роботі.
Водночас наголошуємо, що згідно «Положення про порядок виконання надавачами платіжних послуг платіжних інструкцій в іноземній валюті та банківських металах» затвердженого постановою НБУ № 216 від 28.07.2008 р.:
30. Банк зараховує суму платіжної операції на рахунки банку, розрахункові рахунки небанківських надавачів платіжних послуг та рахунки отримувачів на підставі отриманих SWIFT-повідомлень (далі — повідомлення), у яких обов’язково зазначені:
1) для отримувачів — юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі — підприємець) — унікальний ідентифікатор отримувача або найменування/прізвище та власне ім’я та номер рахунку отримувача і призначення платежу;
31. Надавач платіжних послуг отримувача в разі отримання повідомлення, у якому не зазначені найменування або прізвище та власне ім’я, номер рахунку (для юридичної особи або підприємця), має право зупинити проведення платіжної операції та зарахувати кошти на рахунок до з’ясування для встановлення належного отримувача.
Надавач платіжних послуг отримувача в разі неможливості встановлення належного отримувача або не надходження уточнених даних від надавача платіжних послуг платника не пізніше 30 календарного дня зобов’язаний повернути кошти надавачу платіжних послуг платника із зазначенням причини повернення.
32. Банк отримувача в разі отримання повідомлення про перерахування коштів в іноземній валюті на користь юридичної особи або фізичної особи-підприємця, у якому не заповнено реквізит «Призначення платежу» (немає посилання на договір або документ, на виконання якого від нерезидента-платника надійшли кошти в іноземній валюті) або в ній зазначена помилкова інформація, не пізніше наступного робочого дня після отримання такого повідомлення звертається до банку, що обслуговує платника, та/або до отримувача для з’ясування цього реквізиту в порядку, визначеному внутрішніми документами банку.
В призначенні повинно бути посилання на договір чи інший документ, договір/інвойс може бути б/н і при цьому має дату. Номер інвойсу та дата можуть співпадати, при цьому мають бути вказаними. Для прикладу: inv 24022023 dd 24.02.2023.
Водночас наголошуємо, що згідно «Положення про порядок виконання надавачами платіжних послуг платіжних інструкцій в іноземній валюті та банківських металах» затвердженого постановою НБУ № 216 від 28.07.2008 р.:
30. Банк зараховує суму платіжної операції на рахунки банку, розрахункові рахунки небанківських надавачів платіжних послуг та рахунки отримувачів на підставі отриманих SWIFT-повідомлень (далі — повідомлення), у яких обов’язково зазначені:
1) для отримувачів — юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі — підприємець) — унікальний ідентифікатор отримувача або найменування/прізвище та власне ім’я та номер рахунку отримувача і призначення платежу;
31. Надавач платіжних послуг отримувача в разі отримання повідомлення, у якому не зазначені найменування або прізвище та власне ім’я, номер рахунку (для юридичної особи або підприємця), має право зупинити проведення платіжної операції та зарахувати кошти на рахунок до з’ясування для встановлення належного отримувача.
Надавач платіжних послуг отримувача в разі неможливості встановлення належного отримувача або не надходження уточнених даних від надавача платіжних послуг платника не пізніше 30 календарного дня зобов’язаний повернути кошти надавачу платіжних послуг платника із зазначенням причини повернення.
32. Банк отримувача в разі отримання повідомлення про перерахування коштів в іноземній валюті на користь юридичної особи або фізичної особи-підприємця, у якому не заповнено реквізит «Призначення платежу» (немає посилання на договір або документ, на виконання якого від нерезидента-платника надійшли кошти в іноземній валюті) або в ній зазначена помилкова інформація, не пізніше наступного робочого дня після отримання такого повідомлення звертається до банку, що обслуговує платника, та/або до отримувача для з’ясування цього реквізиту в порядку, визначеному внутрішніми документами банку.
В призначенні повинно бути посилання на договір чи інший документ, договір/інвойс може бути б/н і при цьому має дату. Номер інвойсу та дата можуть співпадати, при цьому мають бути вказаними. Для прикладу: inv 24022023 dd 24.02.2023.
Крайне не порядочный банк. КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! Кампания, в которой я работаю открыла там зарплатный проект. Несанкционированно списывают деньги со счёта по ложным авизо, не смотря на то, что клиент не подтверждает этот платёж. А потом сами обвиняют клиента, а они дескать тут не при чём — сам мол виноват. За разбор данной ситуации просят ещё заплатить солидную сумму. Я бы с радостью ушла из этого банка, но проблемы с руководством, т.к. у нас это зарплатный проект. При получении зарплаты сразу перевожу средства на другой банк, т.к. этому абсолютно не доверяю.
Написать комментарий
Ответ банка
7 сентября 2021, 11:13
Доброго дня!
Якщо Ви вважаєте, що операції з використанням банківської платіжної картки проведені без Вашого відома, то рекомендуємо звернутись у будь-яке відділення АТ «КРЕДОБАНК» та подати заяву на проведення претензійної роботи. Подання заяви та проведення розслідування є безкоштовним та проводиться відповідно до правил міжнародної платіжної системи.
Якщо Ви вважаєте, що операції з використанням банківської платіжної картки проведені без Вашого відома, то рекомендуємо звернутись у будь-яке відділення АТ «КРЕДОБАНК» та подати заяву на проведення претензійної роботи. Подання заяви та проведення розслідування є безкоштовним та проводиться відповідно до правил міжнародної платіжної системи.
Оформили кредит на нерухомість 2 роки тому.
Вимагають щороку робити оцінку майна тільки в їх компаніях за завищеними тарифами, перерахунок коштів на особисту карту фізичної особи нібито оцінювача.
Якщо в минулому році вибору в нас не було, то в цьому році відповідно до наказу Фонду державного майна України від 25 червня 2021 року № 1097 введено в експлуатацію єдину базу звітів про оцінку з модулем електронного визначення оціночної вартості та автоматичного формування електронних довідок про оціночну вартість об'єкта нерухомості (https://evaluation.spfu.gov.ua).
Проте банк зміни в законодавстві не враховує.
Про щорічне страхування життя та інші підводні камені банку вже промовчу.
Комментарии (2)
Вимагають щороку робити оцінку майна тільки в їх компаніях за завищеними тарифами, перерахунок коштів на особисту карту фізичної особи нібито оцінювача.
Якщо в минулому році вибору в нас не було, то в цьому році відповідно до наказу Фонду державного майна України від 25 червня 2021 року № 1097 введено в експлуатацію єдину базу звітів про оцінку з модулем електронного визначення оціночної вартості та автоматичного формування електронних довідок про оціночну вартість об'єкта нерухомості (https://evaluation.spfu.gov.ua).
Проте банк зміни в законодавстві не враховує.
Про щорічне страхування життя та інші підводні камені банку вже промовчу.
Хочу выразить благодарность, за обслуживание в этом банке. Недавно закрыла ипотеку, все проходило как и должно было происходить по договору. Сотрудники ни разу не нахамили, относились вежливо и с пониманием. Особо хочу поблагодарить Ирину за поддержку в этом тяжелом пути. Спасибо Вам, что хорошо относитесь к клиентам.
Написать комментарий
Ответ банка
28 июля 2021, 9:35
Дякуємо за теплі слова подяки. Ми і надалі будемо ставати кращими для Вас.
Сьогодні (29.07.20) ми звернулись до відділення Кредобанку в м.Дніпро за адресою: пр-т Д.Яворницького 34Б для відкриття картки. По-перше, перебування в банку зайняло 1,5 години (!!!) нашого часу, від менеджера ми не отримали жодних пояснень про те, що взагалі відбувається та якими мають бути наші подальші дії, ніби ми самі маємо знати, що то за прохідний лист і що він означає. По-друге, працівники не розуміють державної мови і хамовито відповідають, це в першу чергу стосується касира. Склалося відчуття, що я перебуваю на базарі, а не у фінансовій установі. Дуже просимо навчити працівників адекватному та ввічливому спілкуванню, адже ми в свою чергу не сказали жодного грубого слова. Це неприпустиме відношення!
Написать комментарий
Я погасила кредит в банке перед новым годом. Написала заявление о предоставлении справки о том, что я погасила кредит и заявление о закрытии счета. До сих пор справку я не получила. Звонила неоднократно, все обещают разобраться, но результата до сих пор нет. Как я поняла не могут найти даже мои заявления.
Комментарии (1)
При попытке погасить кредит, в последний день платежа, кассир отказал в мне в обслуживании без паспорта. Но я не снимать деньги пришла, а положить. И не валютный кредит, при котором нужен обмен и паспорт. Просто жесть. Кассир хамка. Любой посторонний человек может свободно платить кредит другого человека, граммотеи
Написать комментарий
Являюсь клиентом банка не по своей воле, получаю туда зарплату.
Вечно нет денег, вечно скрытые коммисии, вечно виноват только клиент, а банк не причем. 10 разных сотрудников видят и преподносят ситуацию 10 разными способами.
На практике пропадали деньги, открывался хитрый овердрафт пока с войной его принудительно не отключил, никогда нет в наличии денег, даже хоть и написано «до 50К не нужно заказывать», вечно странно-ведущий себя охранник.
Вцелом никто не заинтересован решить твой вопрос, всегда политика «Сам дурак».
Однажды после эскалации звонили с центрального отделения поговорить о проблемах, благодарили, за то что говорю о них и обещали решить. Решили… на 2 месяца и опять все пошло по новому…
Недоверие 100%. Почти все сотрудники сразу снимают всю зарплату и уносят ее куда подальше от банка.
Написать комментарий
Вечно нет денег, вечно скрытые коммисии, вечно виноват только клиент, а банк не причем. 10 разных сотрудников видят и преподносят ситуацию 10 разными способами.
На практике пропадали деньги, открывался хитрый овердрафт пока с войной его принудительно не отключил, никогда нет в наличии денег, даже хоть и написано «до 50К не нужно заказывать», вечно странно-ведущий себя охранник.
Вцелом никто не заинтересован решить твой вопрос, всегда политика «Сам дурак».
Однажды после эскалации звонили с центрального отделения поговорить о проблемах, благодарили, за то что говорю о них и обещали решить. Решили… на 2 месяца и опять все пошло по новому…
Недоверие 100%. Почти все сотрудники сразу снимают всю зарплату и уносят ее куда подальше от банка.
Ответ администратора
16 августа 2018, 13:45
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 16.08.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Сьогодні жоден банкомат банка к. в м. Дніпро не працював — не було готівки. Якщо б охоронник банку мені не сказав про це, я б не зміг зрозуміти: банкомати не повідомляють клієнтам, що вони пусті — замість цього вони пишуть усіляку ***, наприклад: нема купюр аби видати потрібну сумму, тощо. Тут нема чому дивуватися, оскільки мій досвід заслуговує на те, аби повідомити суспільство про «рівень» технічного оснащення цього так би мовити банку: (1) якщо ви, не дай вам боже, провели будь-яку операцію по будь-якому вашому рахунку, в цей день ви не можете нічого змінити в налаштуваннях ваших рахунків, онлайн сервісів і т.д. (чи вірно навпаки — не перевіряв, не знаю поки що); (2) овердрафт — це величина змінна: в мене було так — я виплатив увесь борг по «овердрафту», скажімо, день-два тому, а сьогодні мені кажуть, що я ще додатково винен 0,20 грн і тому я не маю правав змінювати налаштування (блокувати, наприклад, «послугу» овердрафту); я «виплачую борг» і сьогодні я не маю права нічого змінювати. Я міг би навести досить довгий список синонімів, якими я міг би нагородити «банк» та його працівників, але тут вони усі будуть викреслені. Замість цього я можу лише сказати, що не сподівайтеся, що вам сможуть в цій установі колись у чомусь допомогти: вони просто не знають, що та як працює у цій високотехнологічній системі, мабуть польского походження… і останнє, хочу сказати усім «добрим людям із кредобанку», що будуть дописувати цей мій пост, залиште усі ваші «вибачення» вашому керівництву, або, якшо боїтеся їм про це казати, сидіть мовчки
Написать комментарий
Итак, теперь уже без нервов, жду. 11го, звоню, говорят, так 7 суток не прошло. Говорю где, второе число, где 7 суток и где 11е. Так нет, говорит, 7 суток не расследование проходит, а вы можете подать повторное заявление на разблокировку.))) Ну ок, даю заявление. Через 15 мин, ваша карта разблокирована. Отлично. В приложение зайти не могу)) Звоню, минуту. Банком принято решение все вам разблокировать. Пользуйтесь, хорошего дня) Все заработало. Ок, думаю. Отлично. Спасибо) Проходит 2 часа, я еще ничего после этого не делал со счетам, там 4 коп на балансе. Сообщение, банком принято решение разорвать с вами деловые отношения с 20.06. Звоню, да, по статье отмывание, финансирование терроризма, и распространение оружия массового уничтожения. Ок, говорю, какой номер дела, в какую полицию идти, статья уголовная, тяжелая. Ни в какую, мы вас ни в чем не обвиняем и никуда никаких заявлений не делали, у нас к вам претензий нет. Но закрываете, и именно по этой статье? Да. Почему? Может какие-то транзакции не понравились. Нет, все хорошо. Так в чем тогда проблема? Хорошего дня и бросили трубку. Что вообще происходит?