шахрайство (?) в Срібнокільському відділенні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Є три доби на відправлення коштів. Прокуратура не допоможе — не її компетенція. Тільки суд. Згідно законодавства банк має сплатити штраф у сумі 10% від суму переказу за кожен день прострочення. Завжди потрібно писати заяву про перерахування коштів де вказуєте реквізити банку, суму та дату переказу. А те, що Ви з банком домовились усно, як то кажуть « к дєлу не пришьёшь». Тепер неможливо доказати коли саме Ви хотіли перевести кошти (якого числа). Всі «дискусіїї» з банком повинні бути лише письмовими.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
4.03.2015 я оплатила комісію за переказ валютних коштів з поточного рахунку банку Київська Русь на свій рахунок в іншому банку. Мені було повідомлено, що платіжка буде завірена в головному офісі і готова 5.03.2015.
5 березня мені зателефонували і сказали, що гроші знято з мого рахунку і переведено в банк-кореспондент. Тому я вирішила, що за платіжкою їхати не терміново.
Станом на сьогодні, 12.03.2015 кошти так і не перераховано на мій рахунок в іншому банку. На вимоги надати платіжку менеджери Срібнокільського відділення відповідають, що вона не готова (хочу вона має бути готова вже з 5.03.2015)
Я підозрюю, що насправді ніякого переказу не було зроблено. Хочу почути відповідь від представників головного офісу що саме відбувається з моїми коштами та які сроки завірення платіжки. Якщо дійсно шахрайство та обман мав місце я звертатимуся до прокуратури, для того щоб винні були покарані.
Для вирішення ситуацію нам необхідно біше інформації.
Надішліть, будь ласка, на e-mail Банку info@kruss.kiev.ua:
1) Ваше П. І. Б.;
2) дату звернення в Банк;
3) реквізити переказу;
4) Ваші контактні дані.
Про результати Вам буде повідомлено. Дякуємо за співпрацю.