Проблема з ВІДДДІЛЕННЯМ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Я клієнт цього відділення уже більше 2 років, та жодного разу не було питань до працівників та керівництва. Що сталося з працівниками цього відділення? Всіх звільнили, а набрали працівникі мабуть з базару, які не компетентні та грубі. Прикладом цього є ситуація:-Я звернулася до відділення о 13:20, а воно було зачиноно без повідомлень. Наступного разу я звернуляся о 17:00 та працівники мені повідомили, що ми вже не працюємо з клієтами і відповіли мені в грубій формі:«Приходьте завтра». Звернувшись до відділення на наступний робочий день, мене не охоче обслуговували понад 40 хвилин, не могли відправити платіжку. КОГО ВИ НАБРАЛИ?
Написать комментарий
Комментарии - 2
Шановна, якщо Ви не задоволені обслуговуванням — в місті безліч банків… Щодо нового персоналу можу доповнити лише одне: люди нові, з відповідною освітою, а не «якісь там з базару», як Ви мали необережність висловитися… Особисто я задоволена якістю обслуговування у Роменському відділення КБ «ХРЕЩАТИК» і вдячна новому колективу за якісний сервіс.
Враховуйте, будь ласка, й те, що співробітники ВСІ НОВІ І СТАЛИ ДО РОБОТИ БЕЗ СТАЖУВАННЯ, САМОСТІЙНО знайомляться з новими програмами і т.д.
Некомпетентності та грубості за цими співробітниками жодного разу не помічала. І 100% можу вважати Ваші слова НАКЛЕПОМ на новий колектив.
Враховуйте, будь ласка, й те, що співробітники ВСІ НОВІ І СТАЛИ ДО РОБОТИ БЕЗ СТАЖУВАННЯ, САМОСТІЙНО знайомляться з новими програмами і т.д.
Некомпетентності та грубості за цими співробітниками жодного разу не помічала. І 100% можу вважати Ваші слова НАКЛЕПОМ на новий колектив.
Шановний клієнте, доброго дня!
Банком «ХРЕЩАТИК» було розглянуто повідомлення щодо обслуговування у Роменському відділенні банку. Ми завжди досить уважно ставимось до таких повідомлень, тому ретельно дослідили записи камер відеоспостережень, які фіксують всі події навколо банку і в середині відділення. За результатами службового розслідування ваша інформація не підтвердилась, проте зі співробітниками відділення проведено роз'яснювальну роботу по забезпеченню стандартів обслуговування для упередження виникнення будь-яких ситуацій.
В подальшому для більш швидкого реагування на звернення рекомендуємо Вам звертатися до банку «Хрещатик» за допомогою офіційного сайту, перейшовши за посиланням: www.xcitybank.com.ua/askquestion/.
Дякуємо за Ваш відгук та сподіваємось на подальшу співпрацю.
Банком «ХРЕЩАТИК» було розглянуто повідомлення щодо обслуговування у Роменському відділенні банку. Ми завжди досить уважно ставимось до таких повідомлень, тому ретельно дослідили записи камер відеоспостережень, які фіксують всі події навколо банку і в середині відділення. За результатами службового розслідування ваша інформація не підтвердилась, проте зі співробітниками відділення проведено роз'яснювальну роботу по забезпеченню стандартів обслуговування для упередження виникнення будь-яких ситуацій.
В подальшому для більш швидкого реагування на звернення рекомендуємо Вам звертатися до банку «Хрещатик» за допомогою офіційного сайту, перейшовши за посиланням: www.xcitybank.com.ua/askquestion/.
Дякуємо за Ваш відгук та сподіваємось на подальшу співпрацю.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться