Підтримка та відношення до клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
- +
- +25
-
- fejhoa4123
- 25 июня 2025, 0:24
- #
Крім цього, якщо Ви маєте картку в цьому банку, розраховуйте на те, що Топ-менеджмент банку може в любий момент вирішити перевипустити картки всім клієнтам анвіть не попередивши про це) В один день змінити тарифи не попередивши про це завчасно — все одним днем можуть зробити, думаю що багато клієнтів хто користувався, пам’ятає ось цей геніальний мув з перевипуском, коли вони надіслали незрозумілий текст і просто залишили — Ваша карта буде перевипущена, а чому? як? навіщо? Вирішили залишити це питання на операторів щоб самостійно відповідали, до речі у них це часте питання з пушами, які походу взападло розписувати
- +
- +24
-
- Vipclient07
- 25 июня 2025, 23:33
- #
Ізі, як і Тас, — це вже давно не банки!
- +
- 0
-
- fejhoa4123
- 26 июня 2025, 19:05
- #
Не стикався з Таскомбанком, але відсотки там просто жахливі по кредитам), підтримка більш менш нормальна ще у них, у відділеннях комфортно, тільки мінус великий що співробітники навіть і не знають що робити з клфєнтами ізібанку, хоча там мають всеожно надати допомогу клієнтам ізі
О, все вірно!
Я по акціі IZI (кешбек -10% на все) хотів стати клієнтом цього банку…
19 червня почав реєстрацію через Дію…
Вже тиждень на додатку IZI в мене висить «чудова ракета» з написом «хвильку, ми перевіримо підпис»
Дякую, Боже, що відвів мене від цього недобанку…
Я по акціі IZI (кешбек -10% на все) хотів стати клієнтом цього банку…
19 червня почав реєстрацію через Дію…
Вже тиждень на додатку IZI в мене висить «чудова ракета» з написом «хвильку, ми перевіримо підпис»
Дякую, Боже, що відвів мене від цього недобанку…
- +
- +16
-
- fejhoa4123
- 26 июня 2025, 19:08
- #
Згоден, краще оминати цей банк стороною) бо там як і з цих коментів так і з досвіду свого прауює дуже і джуе мало людей щоб встигати опрацьовувати заявки людей, як рекламк повсюди робити так будь ласка, а як операторів набрати — то ні)
- +
- +11
-
- Vipclient07
- 26 июня 2025, 23:52
- #
Я — лише один приклад із десятків, які можу навести про Таскомбанк і Ізі Банк. Один мій знайомий — ФОП — розповів, що його попросили перейти на обслуговування в Таскомбанк для виконання плану. І знаєте, скільки він там витримав? Менше місяця. Після цього він повернувся назад у ПриватБанк.
Я запитав, що сталося. Каже, що жахливішого банку не бачив. Крім Привату, він обслуговується ще в двох банках, але таких умов, як у Тасі, не зустрічав. За кожну дрібницю — дзвінки від фінмоніторингу. В інших банках — жодного слова, а тут щодня маєш звітуватися. Просто жах — навіть порівнювати немає з чим.
Шкода, що такі люди не описують свої ситуації публічно. Якби більше клієнтів ділились подібним, то не те що рахунки ніхто б не відкривав у цих банках, а навіть стороною обходили б їх.
І ще одна річ: маю знайомого, який працює в цьому банку, то він сам каже, що не користується жодним продуктом Таскомбанку, окрім зарплатної картки. Бо всі інші продукти — жахливі, і в інших банках значно кращі умови.
- +
- 0
-
- fejhoa4123
- 27 июня 2025, 1:30
- #
Цікавий досвід, але все-ж тільки кажу з власного досвіду)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в izibank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.45 | 49.92 |
| USD | 41.85 | 42.2 |
| Все курсы банка | ||
Окреме питання це підготовка операторів, Ви це можете навіть перевірити зателефонувавши або запитавши звичайні питання)) Який у них процесинг в банку, як працює конвертація валюти при розрахунку в магазинах за кордоном, хто у них голова правління і т.д., за моїми підсумками та усіма звернення там оператори 2 щось знають, інші РЕАЛЬНО нічого не знають.
Потім — це питання закриття рахунків) Коли в інших банках або це швидко роблять як в Ощаді за заявою, або в інших де просто натиснув на кнопку і закрив, то в ізібанку навіть заява для закриття цікаво оформлена), і треба у оператора уточнити, а чому ж у полі для вказання СВОГО ІПН, написано ЄДРПОУ))
Технічні проблеми у процесі вирішення протягом 2 місяців, не раз стикався із цим, навіть у знайомого у якого дійсно була проблема із кешбеками, хоч я і розумію що кожен термінал треба окремо вносити для нарахування кешбеку, але там постійно у них з цим проблеми, тобто банк навіть не може банально організувати кешбеки
САМЕ СОЛОДКЕ)) БАНК настільки не може організувати навіть гарні відгуки що прибіг до їх накрутки у Плей Маркеті, та АпСторі, тобто кожен відгук це НЕІСНУЮЧИЙ Депозит у 17%%, і кожен радіє кредитному ліміту у розмірі 59%%, сплаті за комунальні (які взагалі незручне та багаюче), банк вирішує приводити клієнтів до себе веденням в оману клієнтів накруткою відгуків та відповідіями у плеймаркеті тільки на позитивні відгуки)) Можете самостійно подивитись п’ятизіркові відгуки та впевнитись у цьому
Останнє…, як же смішно у себе в тіктоці банківському виставити тікток з відгуком клієнтки, яка написала в інсту ізі, що — «взяв слухавку Богдан, потім просто мовчав і скинув» (текст більший був, але скорочено написав), і потім під це зробити мініатюру зі сторони оператора. Це дійсно так смішно, тягнути прикол що у Вас погана підтримка?)
Будь ласка, не користуйтесь цим банком. Моє бачення що цей проєкт ТАСКОМБАНКУ закриється вже через пів року, або рік, коли буде зрозумілим що він банкротує і дуже великий відтік клієнтів (це видно навіть по відгукам і навантаженості підтримки) і уявіть тільки, це те про що пишуть, а скільки всього про що навіть не кажуть нічого…