Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Нет поддержки, Ужасное приложение, Ужасный операционный блок.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Дмитрий Бикеев 10 апреля 2025, 11:39
Це мій перший відгук на Мінфіні за 10 років мого перебування на цьому сайті.

1)
Підтримка — точніше, її відсутність.
Я звертався до підтримки 4 рази за 2 роки.
0 реакції — завжди всі оператори зайняті.
Пишу вже о першій ночі в надії отримати відповідь.
Пишу повне запитання зі скріншотами та всією інформацією.
(У мене 5 років одна картка, один рахунок у гривні)
О 6:10 підключається оператор, питає останні 4 цифри картки (до цього вже тричі писав номер картки, з якою звертаюсь).
О 6:25 чат закривається.
В жодному іншому банку у мене не питають останні 4 цифри картки.

Дзвінок на гарячу лінію — 15 хвилин музики, відповіді немає, немає номера в черзі (щоб хоча б зорієнтуватися, чи варто чекати відповіді).
Вдень така ж ситуація: пишеш о першій дня — відповідають о п’ятій вечора.
Це найгірша підтримка, з якою я коли-небудь стикався.

2)
Додаток — він постійно лагає.
І тут проблема не в моєму телефоні і не в тому, що він якось гальмує.
Проблема в тому, що їхній бекенд надсилає пуш про неуспішну транзакцію.
Але в додатку ця транзакція взагалі не відображається (її просто немає ні у виписці по картці, ні в самому додатку).
Також для цього банку не новина — зникнення транзакцій з історії.
Вони просто зникають через деякий час. (проблема була в 2021 так і залишилась)

3)
Випадок з додатком Сільпо та оплатою через Masterpass.
Кожного разу — відмова в оплаті. (Інтернет-ліміт та все інше було в порядку)
Звертався в підтримку — знову ж таки, відповіли через кілька годин.
Відповіли, що вебтермінал Сільпо не відповідає вимогам НБУ.
Протягом 2 тижнів оплачував: ПриватБанком, Монобанком, ПУМБом, А-банком — все було добре.
Через 2 тижні оплата через них знову запрацювала.

Іншими послугами цього банку не варто користуватися, особливо при роботі з великими сумами, оскільки існує ризик втрати коштів, а служба підтримки може або не відповісти, або надати недостовірну інформацію.

Комментарии - 3

+
+15
Pumbovik
Pumbovik
10 апреля 2025, 15:26
#
Жалуйтесь в нбу на его сайте, видимо проект помирает, вообще рискованно что-то там держать
+
+21
SergeyNina
SergeyNina
12 апреля 2025, 6:36
#
Проект изи скорее всего будет закрыт как это было с спортбанком.
1. Вам скорее всего отвечают сотрудники тас в промежутках между ответами клиентам тас.
2. Некому исправлять ошибки в приложении.
Проект был неплохим но его так и не смогли реализовать до конца
+
+6
Vipclient07
Vipclient07
16 апреля 2025, 0:39
#
Банку кінець! Хто ще щось там має — забирайте, поки не пізно.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.11 49.45
USD 42 42.35
Все курсы банка

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.11 49.45
USD 42 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝 / Нет поддержки, Ужасное приложение, Ужасный операционный блок.