Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Типова проблема, яку банк не лікує

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
BankoCabanko 9 августа 2024, 10:30
Неможливо самостійно через аплікуху закрити картку.

Підтримка відповідає через 72 години. Ставе запитання і пропадає на 30 хвилин. Потім пише досвідоссс.

Вирішив закрити рахунок. Після двох заходів по 72 години сформував, повний пакет документів і відповідей. Відразу як у третій раз мені відповіли, то все дав у чат.

І що ви думаєте, знов після 30 хвилин мовчання мені пишуть, чи зручно мені відповісти на кілька фінансових питань. І через 6 хвилин чат закривають. Розумію, що хотіли знов тупо спрощувати, а чому, а залиштесь, а ми найкращщщщщі.

Банк дуже не зручний, до цього опит користування 3 роки. Лише негатив.

Ну що знову 72 години до наступної відповіді :)

Комментарии - 1

+
+15
BankoCabanko
BankoCabanko
9 августа 2024, 15:13
#
Наступний акт. Втратив ще майже годину. Спеціаліст підтримки відповів, що мій підпис повинен бути ідентичний документу і потрібно прибрати креслик навпроти пункту, що дозволяю на користь банку забрати мої пусті залишки. На моє запитання — «Якому документу підпис повинен відповідати?» (бо відкриття було за допомогою дії, без папірців). І моє прохання чітко написати, що заповнити в їх заявці, бо вони там відповідну інформацію внесли і її потрібно заповнювати. Тиша і ігнорування. З мого боку, повністю коректне звертання, без будь яких тригерів на агресію. Банк можливо має фінансові негаразди і тому, така слабка підтримка. Підтримка до речі, витратили мою годину часу і злилась, без попереджень будь яких
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝 / Типова проблема, яку банк не лікує