Типова проблема, яку банк не лікує
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- +15
- BankoCabanko
- 9 августа 2024, 15:13
- #
Наступний акт. Втратив ще майже годину.
Спеціаліст підтримки відповів, що мій підпис повинен бути ідентичний документу і потрібно прибрати креслик навпроти пункту, що дозволяю на користь банку забрати мої пусті залишки.
На моє запитання — «Якому документу підпис повинен відповідати?» (бо відкриття було за допомогою дії, без папірців). І моє прохання чітко написати, що заповнити в їх заявці, бо вони там відповідну інформацію внесли і її потрібно заповнювати.
Тиша і ігнорування.
З мого боку, повністю коректне звертання, без будь яких тригерів на агресію.
Банк можливо має фінансові негаразди і тому, така слабка підтримка.
Підтримка до речі, витратили мою годину часу і злилась, без попереджень будь яких
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в izibank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1007 | 41.4513 |
EUR | 43.35 | 44.0906 |
Все курсы банка |
Підтримка відповідає через 72 години. Ставе запитання і пропадає на 30 хвилин. Потім пише досвідоссс.
Вирішив закрити рахунок. Після двох заходів по 72 години сформував, повний пакет документів і відповідей. Відразу як у третій раз мені відповіли, то все дав у чат.
І що ви думаєте, знов після 30 хвилин мовчання мені пишуть, чи зручно мені відповісти на кілька фінансових питань. І через 6 хвилин чат закривають. Розумію, що хотіли знов тупо спрощувати, а чому, а залиштесь, а ми найкращщщщщі.
Банк дуже не зручний, до цього опит користування 3 роки. Лише негатив.
Ну що знову 72 години до наступної відповіді :)