Закриття рахунку… Але я вижив після цього всього
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Бідні оператори…
- +
- +18
- Руслан Черномор
- 6 августа 2024, 18:50
- #
Чим бідні? тим що прийшли працювати в цю компанію і лінь допомагати? Чи я до них додому прийшов? Незрозуміло чому «бідні». Ніби я винен що їх турбую, але не мав цього робити 🙄
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в izibank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1007 | 41.4513 |
EUR | 43.35 | 44.0906 |
Все курсы банка |
На лінію не зміг дозвонитися, вирішив написати у чат, відповідь мені у чаті дали через 10 годин… і я її отримав десь о 6−7й годині ранку, там було написано «Чим вам допомогти», «окей, раз ви не даєте відповідь то зверніться повторно».
Ну все буває, я вирішив звернутись ще, пишу вже у вайбер і телеграм, нуль на масу, відповідь через годин 5/8 це мінімум. Пишу треба закрити картку, вони уточнюють який у мене кредитний ліміт, далі номер картки, ПІБ. Ну це одним словом відбувалося щось незрозуміле… далі оператор пропав, я пишу йому «Ви заснули?» Оператор наступний бере компутер і пише «Ви спілкуєтесь слішком грубо в нашому чаті, я вимушений звершити діалог» і тут я вже вибачте не міг стриматись… Навіть не така термінова задача щоб карту закрити але саме відношення ніби я прийшов до Івана додому і вимагаю з нього кави… Потім підключився Денис, потім Марина… і хто там тільки не був… мінімум 7−8 операторів, і нарешті ця Марина мені скидає заяву, я написав, підписав, далі приєднується Володимир, запитав у мене два рази який ліміт встановлено, і взагалі питали одне й те саме по декілька разів, враження про банк просто жахливе, нарешті подав заяву через Марину і Володимира, це було щось таке дуже складне, здається на Говерлу швидше я збирався ніж закривав рахунки.
Оператори не знають як закрити рахунок, ображаються коли їм пишеш щоб нарешті включались у роботу, одразу чат завершується. На лінію щоб розуміли, телефонував разів 6−7, хотів запитати що там відбувається, але поняв що вони там всі настільки зайняті що мене вони там зовсім не чекають!
Шановані клієнти і ті хто хоче стати клієнтом цього непорозуміння, обходьте стороною, ви підтримки не отримаєте.
Тому до керівництва велике прохання, перегляньте регламент надання відповіді, або закрийте свій чат від якого толку «0».