Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Підтримка плутає дані та довге очікування готівки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Антон Бец 15 января 2024, 13:38
замовлено зняття готівки в валюті на Велику Васильківську 132, Київ. Поперше, очікування два тижні, не раніше, з якимось, дивним поясненням замовлення в понеділок на якийсь наступний тиждень.
Але, найголовніше, в день отримання передивляюсь адресу, щоб точно замовити таксі, як бачу інше відділення «Васильківська, 30», тобто оператор переплутала адресу, але як можна «Велику Васильківську 132» переплутати з «Васильківська, 30»? Це який рівень підтримки?!

по ітогу нічого не вирішено, в підтримці відповідь «перепрошую за надані не зручності, але ви самі винуваті не перевірили.», тобто я як клієнт, повинен ще перевіряти за операторами підтримки, в чаті, де все фіксується!

Скрін додаю https://monosnap.com/file/ewjeWi0JUT7e5u7ZHfQdV0faYx06rG

Комментарии - 6

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
15 января 2024, 14:19
#
Вообще должен перепроверить. Вы же когда получаете документы проверяете их
+
0
Антон Бец
Антон Бец
15 января 2024, 14:22
#
Коли менеджер дає мені договір, так перевіряю. Коли я клієнт вказав чітко текстом адресу, що фіксується в чаті, то з чого я повинен перепровіряти за людиною, яка спеціально найнята для того, щоб вирішувати питання клієнтів, та робити обслуговування комфортнішим?
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
15 января 2024, 15:30
#
Ну скорее всего оператор не местный и не знает что есть ещё одна такая и автодополнение. Ну косяк основной явно оператора. А вообще название киевской области мягко говоря не очень. Посылку отправлял и тоже была путаница. А дублировать информацию не самая плохая идея
+
0
Антон Бец
Антон Бец
15 января 2024, 15:40
#
Так, а в чому місцева чи ні) Є чітка адреса, вулиця та номер будинку. Як можна переплатати, якщо простий формат ctrl+c — ctrl+v і все.
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
15 января 2024, 20:47
#
Не знаю как в банке, но не везде ctrl+v работает. надо из списка выбрать
+
0
adkud
adkud
15 января 2024, 16:33
#
Там в підтримці такі довбні сидять, що це для них в порядку речей
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝 / Підтримка плутає дані та довге очікування готівки