Підтримка плутає дані та довге очікування готівки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 15 января 2024, 14:19
- #
Вообще должен перепроверить. Вы же когда получаете документы проверяете их
Коли менеджер дає мені договір, так перевіряю. Коли я клієнт вказав чітко текстом адресу, що фіксується в чаті, то з чого я повинен перепровіряти за людиною, яка спеціально найнята для того, щоб вирішувати питання клієнтів, та робити обслуговування комфортнішим?
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 15 января 2024, 15:30
- #
Ну скорее всего оператор не местный и не знает что есть ещё одна такая и автодополнение. Ну косяк основной явно оператора. А вообще название киевской области мягко говоря не очень. Посылку отправлял и тоже была путаница. А дублировать информацию не самая плохая идея
Так, а в чому місцева чи ні) Є чітка адреса, вулиця та номер будинку. Як можна переплатати, якщо простий формат ctrl+c — ctrl+v і все.
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 15 января 2024, 20:47
- #
Не знаю как в банке, но не везде ctrl+v работает. надо из списка выбрать
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Але, найголовніше, в день отримання передивляюсь адресу, щоб точно замовити таксі, як бачу інше відділення «Васильківська, 30», тобто оператор переплутала адресу, але як можна «Велику Васильківську 132» переплутати з «Васильківська, 30»? Це який рівень підтримки?!
по ітогу нічого не вирішено, в підтримці відповідь «перепрошую за надані не зручності, але ви самі винуваті не перевірили.», тобто я як клієнт, повинен ще перевіряти за операторами підтримки, в чаті, де все фіксується!
Скрін додаю https://monosnap.com/file/ewjeWi0JUT7e5u7ZHfQdV0faYx06rG