Банк не може пояснити куди пропали кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Сьогодні вже третій день, як загубився переказ коштів всередині банку (за рахунку ІЗІ на рахунок ІЗІ). Підтримка нічого пояснити не може. Якщо раніше радили чекати два дні (тобто субота-неділя), то тепер радять чекати три-чотири дні (три — це регламент проведення платежів, чотири — це регламент повернення помилкових переказів). Кожного разу співробітник підтримки знаходить креативну відмову допомогти. Один співробітник каже, що переказ успішний, а щодо зарахування коштів має в підтримку звернутися моя дружина як отримувач коштів. Інший співробітник при зверненні моїй дружині каже, що вона не може звертатися з питанням пошуку платежу, оскільки в підтримку має звертатися саме відправник коштів, тобто я. Пускають по замкненому колу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
11.11.2023 о 7:32 я зняв 4859.43 грн із Заначки на картку та перерахував їх за реквізитами на айбан рахунок цього ж банку Ізі своїй дружині.
Реквізити квитанції: No 4363442800 від 11.11.2023 07:32:29
Зазвичай ця внутрішньобанківська операція триває кілька хвилин.
Але сьогодні вже другий день, кошти списали, але не зарахували на рахунок дружині.
11.11.2023 намагався звʼязатися з підтримкою. 0800 не відповідало, порадили на телеграм написати.
Там теж ніхто не відповів.
12.11.2023 мені нарешті вдалося звʼязатися з 0800. Менеджер Іван (9089) мені ввічливо пояснив, що мої кошти банк не вкрав. В якості аргументу навів те, що банк працює в межах закону.
Куди поділися мої кошти він пояснити не зміг.
Порекомендував чекати, оскільки внутрішньобанківський переказ триває до двох діб.