Банк, з яким постійно треба бути «на чеку»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
То есть вы уже «накалывались» на своем каком то непонятном «фетише» и раньше, в Форвард банке, но это вас ничему не научило. Вы продолжаете «мается фигнёй» и сейчас. А то что может произойти какой то сбой на копейку ,(да даже и на гривну) про то вы не думаете. ВАШ ФЕТИШ — ПРЕВЫШЕ ВСЕГО. Ну и расплачивайтесь теперь. Лично я всегда, возвращая использованные деньги с кредитной линии всегда кину сверху 5−10 гривен. И как раз именно на такой случай, что бы при каком то пересчёте, сбое, ошибке, не платить из-за недоплаченной копейки проценты на всю сумму. Но вы продолжайте — «фетишируйте»
- +
- 0
- Олекса Світловодський
- 10 апреля 2023, 22:38
- #
Я за вас щиро радію. Але справа не у моєму фетіші, а у порядності й чесності банку. Я як клієнт не повинен розплачуватися за трабли банку
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Але нещодавно банк мене неприємно «здивував».
Маю кредитний ліміт 10000 грн. розрахункова дата сплати заборгованості за кредитним лімітом — 30 число. Я сплачую зазвичай за три дні до розрахункової дати. Сплачую не мінімальний платіж, а суму заборгованості, необхідну для залишення картки у пільговому періоді.
28 березня 2023 року я як зазвичай зайшов в інтернет-банкінг і переглянув суму платежу, необхідного для подальшого збереження пільгового періоду. Заборгованість за лютий (на 28 лютого) вона склала 4624,89 грн. Саме таку суму з точністю до копійки (є у мене такий фетіш: вносити саме ту суму, яку необхідно, а не більшу) я перерахував з іншої своєї картки на свою кредитну картку izibank. Наступного дня ще раз спеціально зайшов в інтернет-банкінг і перевірив, чи пройшов платіж і чи подовжили мені пільговий період. І дійсно, в інтернет-банкінгу датою наступного платежу для збереження пільгового періоду було зазначено до 30.04.2023 р., що означало, продовження пільгового періоду на квітень. Я заспокоївся.
Яке було у мене здивування, коли зайшовши в інтернет-банкінг 03.04.2023 р., я побачив в історії операцій з карткою списання з неї відсотків у сумі 225,95 грн. за користування кредитним лімітом.
Зателефонувавши на гарячу лінію банку на моє запитання про підстави для списання відсотків оператор кол-центру банку радісно повідомила мене про те, що я вийшов з пільгового періоду, оскільки мав внести 4624,90 грн, а не 4624,89 грн. я зробив.
Таким чином, банк у абсолютно протизаконний шахрайський спосіб вивів мою картку з кредитним лімітом з пільгового періоду, потай додавши до суми заборгованості, необхідної для продовження пільгового періоду лише 1 копійку. Все просто й невимушено. Так банк заробляє гроші на нас з вами, прямо надуривши довірливого свого клієнта.
Пригадую, свого часу таку фішку з кредитним лімітом і шахрайським виведенням за межі пільгового періоду прокручував ще один банк — Forward Bank. Слава Богу, вже спочивший у Бозі.
Сподіваюся, адміністрація банку відреагує і виправить свою помилку, а в перспективі взагалі відмовиться від спроб дурити своїх постійних клієнтів!!!