Обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
На валютній карті лежало 1660 дол. Поки кошти не потрібні були тому й не знімав карти з упевненістю що отримаю свої кошти за першою вимогою (як і передбачається договором з обслуговування рахунку). Та як виявилось отримати свої кошти можна лише попередньо замовивши і термін найближчої дати отримання майже через 2 тижні. Жодного альтернативного варіанту запропонувати не можуть (ні інше відділення для отримання ні підїхати в головний офіс і отримати свої кошти там). Тобто проблеми банку (як було озвучено це наявність готівки і логістика) стають проблемами клієнта і за користування коштами, поки клієнт очікує майже 2 неділі, банк нікому нічого не винен. Не раджу обслуговуватись в даному банку, а банку раджу вдосконалювати систему обслуговування і утримання клієнтів. Чомусь інші банки і %% можуть нарахувати на затримку і знайти альтернативні підходи (запропонувати інші відділення для отримання коштів якщо є проблеми з логістикою), а ваш персонал (чи то система така у вас), нажаль не в змозі.
Написать комментарий