Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Насправді, не «Ізі», а «Хард» Банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Софія Головій 1 декабря 2022, 22:18
Ця жахлива історія почалась з того, що я стала клієнтом цього банку. У січні 2022 року поповнила свій рахунок гривнею, щоб купити валюти. а вже в лютому на електронній почті мене чекав лист щастя, в якому вимагались документи про надходження коштів. Надавши відповідь банку, мені пообіцяли відповісти в термін 30 днів. Відповідь прийшла лише через декілька місяців, і то це при умові що я постійно ним нагадувала про себе. Відповідь: «банк припиняє співпрацю зі мною», — відповідно отримала заяву на закриття рахунків. В заяві вказала що хочу зняти валюту у в касі банку (а по іншому з валютою вони нічого абсолютно не можуть зробити). Після чого узгодила зустріч через підтримку «ізі-банку», прийшла у відділення «Таскомбанку» #147 м. Ковель, вже дійшовши до каси і отримуючи частину грошей з рахунку, мені прийшла відмова на самій видачі готівки. Касир сказав звертатись у підтримку Ізі-банку, щоб пройти відеоідентифікацію (це зайняло декілька днів, так як записатись було тяжко). Здається все, приїду заберу своє… але ні… я знову узгоджую зустріч, мені замовляють готівку у відділення. Я знову приїжджаю (дорога до відділення 80 км), а мені псевдоспеціалісти говорять, що зняти кошти не можливо і вони нічим не допоможуть. Нахамили питаннями «що ви від нас хочете?», даже слухати не хотіли, не то щоб розбиратись у ситуації. Них не влаштовувало те, що у підтримці ізі-банку все було узгоджено, замовлена готівка, подана заява на закриття, дане зелене світло на відвідування відділення. Звертаюсь в підтримку Ізі-банку сидячи у відділенні, а там тишина, ігнорують… це схоже просто на шахрайство, мені не хочуть віддавати мої гроші… якийсь сюр…
А найгірше в цій ситуації, що я вагітна і в мене їздити постійно, ні здоров’я, ні можливості немає… а довіренність них не влаштовує… не рекомендую нікому цей банк. заморозите свої кошти на місяці у кращому випадку… якщо звичайно, не втратите…

Комментарии - 3

+
+11
SergeyNina
SergeyNina
2 декабря 2022, 0:05
#
Вам к регулятору лучше обратиться с таким вопросом — напишите заявление в Национальный Банк Украины или горячая линия /телеграмм. Ваши деньги просто должны были скинуть на карточку другого банка и все. Обычно до недели по срокам. Банк ведёт себя глупо и некомпетентно
+
0
zig4free
zig4free
2 декабря 2022, 13:56
#
Так хотелки то получить в валюте, а не в гривне.
+
0
Софія Головій
Софія Головій
5 декабря 2022, 20:45
#
Они не могут конвертировать в грн и отправить
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝 / Насправді, не «Ізі», а «Хард» Банк