Оператор не надав нормальної відповіді, ще й грубо спілкується
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
1.Моє питання було про ліміти банк їх змінив на 20 000 хоча по НБУ ліміт 50 000 на зняття в АТМ, Оператор, нормально не зміг надати інформацію де саме в ДКБО банку це вказано (не вірно вказав сторінку і пункт)
2. Грубо відповів про те що я маю сам все перечитувати «рекомендую перечитувати постанови, а після вже писати в банк»
3. Поки я шукав Інфо в ДКБО (по не вірно наданій інформації) 1 хвилину… оператор Максим написав «Гарної ночі» і потім сам без мого закриття чату написав «на жаль, зараз всі оператори зайняті, потрібно зачекати» і далі взагалі не відповідає.
Це для вас нормальне обслуговування?
Ігнорувати клієнта ще й не надавати нормальної відповіді…
Дякую, дуже допомогли 👎