неможливо закрити пустий рахунок
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1007 | 41.4513 |
EUR | 43.35 | 44.0906 |
Все курсы банка |
щоб закрити рахунок підтримка сказала ось вам заява (в ній всі поточні рахунки + якась розстрочка про яку я взагалі не знав). Підтримка вимагала спочатку тільки друковану версію з підписом.
спроба номер 1. пішов у відділення Таскомбанку в Києві біля Академмістечка (ще до війни) — відмова прийняти заяву. сказали у нас немає цього доступу тому пишіть в підтримку. Погодились роздрукувати заяву щоб я підписав її і відправив фото у підтримку.
але мене дуже здивувала якась оця міфічна розстрочка.
Спроба 2. так як мені відмовили у закритті рахунку у відділенні банку то написав скаргу в НБУ з вимогою зобовязати банк закрити рахунки.
Там звісно проігнорували факт відмови закрити рахунок в відділенні банку але написали наступне
«Банк зауважує, що станом на 22.02.2022 на Ваше ім'я в Банку немає
відкритого договору розстрочки.
Згідно з інформацією наданою Банком, співробітники Банку (цілодобової
служби підтримки izibank) не вимагали у Вас роздруковувати Заяву, лише
зазначили один із можливих варіантів заповнення Заяви.»
«Банк зазначає, що для закриття поточних рахунків Ви можете звернутись
до цілодобової служби підтримки клієнтів izibank, де Вам буде надано шаблон
Заяви. Заяву Ви можете написати від руки, або роздрукувати та заповнити. Після
чого, необхідно направити до цілодобової служби підтримки клієнтів izibank
якісне фото, або ж скан-копію Заяви для подальшого закриття рахунків. Також,
для закриття рахунків Ви можете звернутись до зручного відділення Банку.»
21 березня 2022 року в підтримці відписали і навіть підтвердили дату відкриття розстрочки — 15.07.2021.
Копію заяви на відкриття розстрочки відмовились надати добровільно але погодились надати при відправленні запиту.
Вже нарешті 21 березня 2022 я отримав шаблон заяви на закриття рахунків в ізібанк без міфічної розстрочки, яка то існує, то пропадає.
Так як принтера вдома немає як і чистого паперу то підписав ЕЦП через портал Дія. Але в телеграмі підтримка не може прийняти файл бо «заборонений тип файлу». Підтримка погодилась отримати файл на електронну пошту, що я і зробив о 16:21.
Про всяк випадок вирішив вечером уточнити в підтримці чи файл отримано.
Сказали зверніться завтра в робочий час.
22 березня 2022 хронологія така:
11:18 я написав у телеграмі в підтримку чи отримали лист
11:40 хоч якась не автоматична відповідь від банку в підтримці:
izibank, [22.03.2022 11:40]
уточніть, будь ласка, останні 4 цифри картки
я, [22.03.2022 11:40]
****
izibank, [22.03.2022 11:42]
перевіряю інформацію, зачекайте, будь ласка
izibank, [22.03.2022 11:51]
Володимир, отримали вашу заяву. відповідь буде відправлено на пошту
12:05 — лист відповідь з текстом «Дякуємо за наданий файл, проте, для його прийняття та подальшого опрацювання необхідно звернутися до нас у чаті служби підтримки, після чого, відповідний спеціаліст зафіксує інформацію»
після цього з 12:23 до 15:24 мене просто ігнорували в чаті і не відповідали, а далі почали вимагати надати різні персональні дані «потрібно відповісти на декілька питань, щоб ми змогли прийняти вашу заяву»
я відмовився надавати будь-які інші персональні дані, оскільки вони всі і так були в заяві чи можна провалідувати по ецп.
станом на момент написання відгуку (16:40) рахунки так і не вдалось закрити. цю ж заяву на закриття та заяву у довільній формі зараз ще відправлю на контактну пошту Таскомбанк.
причиною закриття рахунків є низька якісь обслуговування. як банк може називатись мобільним якщо закриття лише при наявності принтера або переписуванні заяви від руки?
на початку лютого був в німеччині так після оплати мені тупо заморозили картку але про це ніде не повідомили. Виявилось що необхідно було підтвердити що платежі проводив я, але ні дзвінка на телефон, ні смс, ні повідомлень у вайбер/телеграм/електронна пошта я не отримав… я побачив в гуглпей що картка заморожена і почав самостійно виясняти.
також щоб інші знали то ізібанк автоматично відкриває вам валютні рахунки навіть при неактивних віртуальних картках. спроби закрити ці рахунки завершились погрозами банку що я втрачу доступ до додатку.
лиш як почалась війна то кредитний ліміт то обнулили, то встановили 10 тис грн, то знову обнулили. сповіщень про зміни кредитного ліміту не відправляли