не проводьте в ізі платіж по реквізитам бо це абсолютно не ізі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
вночі переказав грн з монобанку щоб попробувати платіж по Україні і виявилось шо функціонал дніще
платіж сам створив ще вночі і підтримка сказала що проведеться після 9 ранку, але платіж не провівся.
фактично платіж з монобанку прийшов о 5 ранку тому кошти для проведення платежу о 9 ранку вже були.
підтримка о 10 ранку сказала робіть новий платіж. створив і виявилось що банк додатково не дає перевірити реквізити платежу після їх введення — а зразу виконує їх і накидує комісію в загальну суму(про комісію можна дізнатись лиш побачивши загальну суму)
окрім цього виявилось(тут частково мій провтик що невчитався в тарифи) що платежі в банку за свої кошти безкоштовні лише до 10 тис грн НЕ ВКЛЮЧНО. тобто відправляти треба 9999 грн, що є абсолютно незручно бо хто зараз оце буде дробити суми… явно розраховано попасти на лоха шоб списати 50 грн комісії
і проблеми з скасуванням платежу. оскільки я пролажав з комісією 50 грн за платіж в 10 тис грн то попросив підтримку скасувати платіж.
10:29 — відправка платежу
10:30 — повідомлення в чаті скасувати платіж(була активна переписка з підтримкою)
10:32 — платіж проведено
підтримка написала зразу шо відправила запит на скасування але платіж не скасували… окрім цього скасування платежу коштує 50 грн
*під час написання відгука підтримка повідомила що платіж не міг провестись о 9 ранку оскільки банк зразу перевірив наявність коштів на рахунку і відхилив платіж. для чого тоді було брехати про 9 ранку?
стосовно вашої ситуації, при переказі коштів з картки на картку, вони стають доступними та відображаються в додатку протягом декількох хвилин, проте фактичне зарахування коштів на рахунок відбувається протягом 3 робочих днів. саме тому кошти були зараховані на рахунок о 5 ранку, через це платіж, який ви створювали вночі був автоматично відхилений, оскільки на рахунку не було достатньо коштів. в майбутньому ми плануємо опрацьовувати СЕП платежі і в нічний час та брати до уваги доступний залишок коштів для використання, а не суму фактично наявних коштів на рахунку.
стосовно нового платежу, який ви здійснювали о 10 ранку, так, дійсно, після створення він автоматично обробляється та відправляється, оскільки платежі по реквізитах у нашому банку відбуваються автоматично, відповідно через це у нас немає технічної можливості скасувати переказ. дане побажання ми обов'язково врахуємо для майбутніх релізів нашого додатку.
щодо комісії, ви могли побачити її ще до здійснення переказу, у вас завжди є можливість скасувати операцію у її формування. також щодо комісії, ви завжди можете звернутися до служби підтримки, та ми з радістю допоможемо.