У Novus (Київ, пр-кт Паладіна) один з терміналів усе ще продовжує робити людям проблеми
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- IBOX BANK Менеджер
- 16 сентября 2022, 14:43
- #
Вітаємо!
Нам прикро, що ви зіткнулись з проблемами переказу коштів. Проте, хотіли б вас повідомити, що термінальна мережа ibox — це окрема організація, яка не є підконтрольна IBOX BANK. Транзакційний банк IBOX BANK немає доступу до інформації щодо переказів через термінальну мережу ibox та роботи терміналів.
У разі виникнення питань щодо роботи банку, можете звертатись на нашу гарячу лінію чи месенджери у соціальних мережах.
Нам прикро, що ви зіткнулись з проблемами переказу коштів. Проте, хотіли б вас повідомити, що термінальна мережа ibox — це окрема організація, яка не є підконтрольна IBOX BANK. Транзакційний банк IBOX BANK немає доступу до інформації щодо переказів через термінальну мережу ibox та роботи терміналів.
У разі виникнення питань щодо роботи банку, можете звертатись на нашу гарячу лінію чи месенджери у соціальних мережах.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
По запиту статусу на сайті i-box отримую ось таке повідомлення:
Шановний клієнт.
Ви здійснили оплату за послугою Поповнення картки. Платіж в процессі проведення
Квитанція №: P22N-M3G6-GHUJ-****
Дата та час: 26.08.2022 **:14:16
Сума: 5000.00 UAH
Ви можете переглянути квитанцію у додатку до листа або перейти за посиланням https://ibox.ua/api/web/v1/receipt/id/P22NM3G6GHUJ****
Дякуємо, що користуєтесь терміналами IBOX.
Це єдина інформація, яка у мене зараз є.
Техпідтримка не відповідає. Робот кладе слухавку. Боти також мовчать. Запит у Facebook також залишився без відповіді.
Я ДУЖЕ радий, що рОботи обіцяють вирішити проблему за три робочих дні з моїми останніми коштами, які планувалось витратити на ліки, АЛЕ:
опитавши деяких співробітників Новусу я вияснив, шо маме з цим терміналом постійні проблеми у клієнтів. Невже ніхто не здогадався його вимкнути від мережі поки не налагодять, щоб не робити проблем деякому відсотку клієнтів, які вирішили ним скористатись? Що бісить — так те, що поряд встановлено ТРИ таких саме термінали і з ними проблем немає.
По факту виходить, що збої є, i-box у курсі, але усім на*рати на це. Я завтра поїду у цей супер маркет та буду ініціювати його відключення будь-яким методом. Поліція та журналісти вже у курсі. Тепер у курсі і i-box.
Йде війна, а злочинна халатність так нікуди і не поділась у деяких…
Нам прикро, що ви зіткнулись з проблемами переказу коштів. Проте, хотіли б вас повідомити, що термінальна мережа ibox — це окрема організація, яка не є підконтрольна IBOX BANK. Транзакційний банк IBOX BANK немає доступу до інформації щодо переказів через термінальну мережу ibox та роботи терміналів.
Окрім того, через шахраїв, що посилили на окупованих територіях схеми використання банкнот, що вийшли з обігу, ми запровадили додаткові перевірки усіх транзакцій. Тому можливе тимчасове ускладнення проведення платежів, що раніше миттєво надходили до адресата, а саме впродовж трьох банківських днів.
Якщо у вас виникнули додаткові запитання щодо роботу банку чи складнощі щодо переказу коштів, просимо звернутись на гарячу лінію банку чи у месенджери соціальних мереж.