Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не поступили кошти на картку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
angey6196 22 августа 2022, 10:35
Поповнив 2 платежі в терміналі, поступив тільки другий платіж, а перший типу «на розгляді фін. моніторингу». Такої маячні ще не чув, який фін. моніторинг на суму 5000 грн., ще й в період війни, коли ці ліміти підняли? Чому просто не скажете, що в нас сервіс «не айс» і просте тех. збої по терміналам? Скоріше б Монобанк поставив свої термінали.
Грубе порушення закону та збереження активів.
Перший та останній раз я користуюсь їхніми послугами, краще поповнити через касу.
Не рекомендую поповнювати через цей сервіс картку, оплачувати різні послуги і т.д.
Айбокс Банк (АгроКомБанк)
Ответ банка
27 октября 2022, 11:32
Вітаємо!
Нам прикро, що ви зіткнулись з проблемами переказу коштів. Проте, хотіли б вас повідомити, що термінальна мережа ibox — це окрема організація, яка не є підконтрольна IBOX BANK. Транзакційний банк IBOX BANK немає доступу до інформації щодо переказів через термінальну мережу ibox та роботи терміналів.

Окрім того, через шахраїв, що посилили на окупованих територіях схеми використання банкнот, що вийшли з обігу, ми запровадили додаткові перевірки усіх транзакцій. Тому можливе тимчасове ускладнення проведення платежів, що раніше миттєво надходили до адресата, а саме впродовж трьох банківських днів.

Якщо у вас виникнули додаткові запитання щодо роботу банку чи складнощі щодо переказу коштів, просимо звернутись на гарячу лінію банку чи у месенджери соціальних мереж.

Комментарии - 1

+
0
IBOX BANK Менеджер
Ответ банка
IBOX BANK Менеджер
16 сентября 2022, 16:05
#
Вітаємо!
Нам прикро, що ви зіткнулись з проблемами переказу коштів. Наразі через шахраїв, що посилили на окупованих територіях схеми використання банкнот, що вийшли з обігу, банк запровадив додаткові перевірки усіх транзакцій.
Тому можливе тимчасове ускладнення проведення платежів, що раніше миттєво надходили до адресата, а саме впродовж трьох банківських днів.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові запитання, можете звернутись на гарячу лінію IBOX BANK чи написати у месенджери соціальних мереж.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться