Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lozfpfntb 13 сентября 2022, 13:13
Зручним виявилися вклади банку «Накопичувальний» та «Класичний», вибрала перший. Персонал нормальний. Ставка влаштувала.
maximus911 5 сентября 2022, 13:05
Керівники відділення № 17 м.Чернівці не спроможні забезпечити наявність готівки UAH, що є грубим порушенням банківської ліцензії з надання фінансових послуг!!! Неодноразові звернення щодо купівлі/продажу валюти закінчуються повідомленням касира «на даний момент відсутні UAH, S, Є», або «можемо обміняти максимум 100 S». А поважний «діректор філії» оперує стандартною фразою «я не можу знати скільки готівки треба замовити на день»???
Власники/керуючі банківською установою, направте керівника і працівників відділення на стажування до «валютників-міняйлів» на будь-який ринок м.Чернівці, у цих «знаних діячів банківської справи» завжди є Гривні та валюта, послуги надаються швидко і якісно. Такий обмін досвідом роботи сприятиме покращанню кваліфікації і якості надання послуг філією «Глобуса».
Глобус
Ответ банка
6 сентября 2022, 10:05
Доброго дня.

Дякуємо за Ваше звернення.
Наразі стостерігається певний ажіотаж щодо валютообмінних операцій.
Ми робимо все можливе аби задовольнити підвищений попит на дані операції.
Andry22 4 сентября 2022, 22:38
Був не успішний платіж, оператори в чатах ігнорують, знущаються, закривають чат без відповіді
Но найцікавіше було на гарячій лінії, була оператор Наталія (якщо не помиляюсь), яка кричала чого я сюда звоню, хто я такий,і вона не має часу зі мною спілкуватись,і після того заблокувала мій номер телефону, не зміг більше дозвонитись, спробував з іншого номер все, ок, но знову потрапив на неадекватну Наталію,і вона його також заблокувала.
Обходьте цей банк стороною.
vla 20 августа 2022, 23:16
Я ще з Нового року намагався зареєструватись в і-банкінгу, но щось у банки тех. проблеми не вирішуються, футболили з тех.відділу до відділення, а звідти назад… Нещодавно ледь не тиждень витратив на реєстрацію в Глоб+, де хіба що цирковий номер не вимагали зробити, в результаті все одно вхід туди заблоковано, а заяви на розблокування ігноруються і без пояснень. Це найгірший банк. Нескінченні і постійні проблеми, заявки на них ігноруються, зникають, не виконуються… Дивні вимоги до клієнтів, щоб вони щось робили, виконували замість банка… До Глобуса дном вважав Ощад… Помилявся
Глобус
Ответ банка
22 августа 2022, 11:32
Вітаємо Вас!
Для розгляду Вашого питання просимо детально описати проблему, що виникає при використанні додатку (послідовність дій та результат) або надати запис екрану на якому відтворено складність роботи додатку.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
xzauvbztludw 13 августа 2022, 10:04
Оформив карту, але нічого не працює. Карта активована, але поповнити її не можна, заблокувати теж.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергей Суров 9 августа 2022, 18:56
Банк имеет два приложения в world 24 в котором почему-то ничего не работает и его противоположность глобус плюс в котором может что-то и работает, но очень тяжело зарегистрироваться, там используется селфи непонятно для чего так как банк не хранит ваше фото при регистрации и с чем это сравнивает непонятно хотя если вдуматься становится очевидным что банк и не хочет чтобы зарегистрировались и управляли своими средствами так как он сам хочет пользоваться ими бесплатно😁, а вам расскажет что рожей вы не вышли или вы скорее всего не можете пользоваться приложением если не придёте лично в отделение например вы за границей или просто не на связи.
Так что остерегайтесь иметь с этим банком дело
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kvitk 2 августа 2022, 16:18
Отделение по адресу: Львов, ул. Чайковского, 16
Закінчився депозит (річний) По умовам договору повернення в день закінчення.Звернулась день в день, відповідь відділення- пролонгувався.Як без мого дозволу на цілий рік?.. День в день звертаєшся, а вони не повертають.Відділення у Львові це повний треш, то керівника немає на роботі(вчора так було). А сьогоднішнж спілкування склало враження неграмотного керівника, який не вміє вирішувати питань.Обговорювали вже з юристами позов. І так низька репутація банку ще нижче падає.А питання взагалі смішне, вирішувати 1 хвилину, але це не дано цій канторі.
Глобус
Ответ банка
2 августа 2022, 16:39
Доброго дня шановний клієнт!

Повідомляємо Вам, що всі депозити в Банку передбачають умову автоматичної пролонгації договору, що закріплено в п.1.1.10 депозитного договору.
Кожен клієнт на свій розсуд може відмовитись від автолонгації в будь-який день, окрім дати заверешння депозиту, шляхом звернення на контакт-центр, у відділенні банку або використовуючи мобільний додаток, що детально описано в п. 5.3. публічного Договору, який розміщено на офіційному сайті банку.
Якщо ж Клієнт не відмінив автолонгацію до дня завершення депозиту, то такий депозит автоматично пролонговується.
У Вашому випадку, Ви не відмінили автолонгацію до дати закінчення депозиту і його автоматично було пролонговано у повній відповідності до укладених умов.
Жодного порушення з боку Банку не було допущено.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nikyska 1 августа 2022, 13:07
Самий *** банк, я три місяці плачу кредит і сума тільки росте, без мого відома мені комісію повісили тільки 790 грн, ніколи не беріть тут кредит, самий *** банк, в країні таке ситуація, а вони ніяк не нажраться все мало їм
Глобус
Ответ банка
1 августа 2022, 14:21
Доброго дня, шановний клієнт.

Аби розібратися предметно в ситуації, яку Ви описали, просимо Вас надати більш детальну інформацію в особистому повідомленні або у будь-який інший спосіб.

Окремо наголошуємо, що Банк проводить свою діяльність у повній відповідності до чинного законодавста та не нараховує клієнтам жодної пені та штрафів за порушення умов кредитного договору, а также не застосовує підвищену проценту ставку.
Минфин
Ответ администратора
6 августа 2022, 14:59
Відгук не зарахований (на 06.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергей Суров 18 июля 2022, 14:08
Якщо ви за кордоном Вам могут заблокувати доступу до інтернет банкінгу у будь-який час на цій підставі.
По логіці банку всі біженці які отримали дозвіл на перебування в Німеччині, наприклад стандартно на два роки, автоматично стають нерезидентами та не можуть мати можливість керувати своїми заощадженнями, у тому числі зареєструватись в інтернет-банкінгу Глобус+. Таким чином банк має можливість шахрайським способом якоби в рамках законодавства незаконно заволодити коштами численних клієнтів.
Скаржитись у нац. Банк одразу, домовитись с Глобус банком не вдаться
Глобус
Ответ банка
18 июля 2022, 14:44
Доброго дня, шановний клієнте.

Наразі Ви вказуєте не зовсім правильну інформацію щодо Вашої ситуації та всіх варіантів, які Вам було запропоновано Банком для вирішення саме Вашого питання.

Всі варіанти, які було Вам запропоновано, повністю відповідають чинному законодавству України та відповідно банк очікує на Ваше рішення та надання відповідних документів у разі необхідності.

Ваші пропозиції щодо порушення банком законодавства України є неприйнятними, тому просимо скористатися одним із запропонованих законих способів.

Дякуємо за Ваше зверення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mkfmwqvg 16 июля 2022, 15:45
Другий день намагаюсь зареєструватись в моб.додатку Глобус плюс, якісь постійні проблеми, від бота толку немає, одні нерви, як додзвонитись до живої людини?
CAHTA 14 июля 2022, 19:17
Хотел оформить виртуальную карту без приезда в отделение. Оператор по телефону уверил в существовании этой услуги и простом оформлении через приложение банка. В итоге пол дня потратил на простую верификацию и общение с техподдержкой в телеге, которая по пол часа и больше «проверяет данные». В итоге все же удалось пройти верификацию с 4 или 5 го раза и мне предложили приехать и подписать договор в киоск торгующий мобильными телефонами. На просьбу удалить мои личные оператор предложил обратиться в чат через месяц.
Глобус
Ответ банка
20 июля 2022, 11:54
Доброго дня.

Інформуємо, що з метою виконання вимог законодавства щодо віддаленої ідентифікації та верифікації особи та для забезпечення безпечного доступу клієнтів до сервісів банку процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає процедуру верифікації та фотофіксації особи із використанням методу розпізнавання реальності особи.
Для завершення процедури реєстрації в мобільному додатку необхідно здійснити підписання Заяви-Анкети на приєднання до Договору за допомогою одного із способів, який обирається самостійно клієнтом:
1. За допомогою Цифрового власноручного підпису на екрані сенсорного пристрою;
2. За допомогою Кваліфікованого електронного підпису — Дія.Підпис
3. Особисте підписання у відділенні Банку або уповноважених партнерів Банку.

У разі, якщо Ви не плануєте продовжувати реєстрацію та, в подальшому, користуватись додатком, то достатньо просто видалити даний додаток зі смартфону.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства.

Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю
Vladimir110 1 июля 2022, 18:29
Все во время платил.каждый месяц приходили СМС и отчеты об оплате и остатке.Последний плвтеж сделал — в ответ тишина.
Через 2 месяца появляется бвнк и нарисовует круглую сумму проценты якобы кредит не закрыт…красавцы.2 месяца выжидали молчали чтоб нарисовать еще круглую сумму.
Банк не порядочный и не дрбросовестный.Категорически не советую связываться.Берегите свое время и нервы.
Глобус
Ответ банка
4 июля 2022, 10:27
Доброго дня.

Прошу Вас надати більш детальну інформацію (номер кредитного договору, ПІБ) щодо даного випадку в особистому повідомленні для перевірки інформації, яку Ви зазначили.
Олена Петрівна 16 июня 2022, 11:28
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Торговица, 1-В
Є у вас проблема зі службою піддтримки клієнтів, тяжко дозвонитися. Так майже в усіх фінансових або державних установах, нам не звикати. Але іноді питання потребує термінового рішення. Попрацюйте над цією проблемою, і все буде супер
Sergeide2000 13 июня 2022, 11:11
Оказался за границей в связи с войной и банк умышленно отключил меня от интернет-банкинга и заново зарегистрироваться например в новом глобус плюс реально у вас не получится так как там непонятно для чего делается селфи бесконечно долго. Таким образом можете забыть о своих деньгах если у вас не будет возможности вернуться в Украину можете писать дарственную банку на свои кровные сбережения жду когда его ж наконец закроют и советую писать жалобы национальный банк чтобы это произошло скорее
Глобус
Ответ банка
Банк Глобус 13 июня 2022, 11:29
Доброго дня.

Для перевірки зазначеною Вами інформації прошу надати деталі в особистому повідомленні.
OSTcost 26 мая 2022, 0:54
Ніколи не зв’язуйтесь з цим банком! Самий неадекватний банк в якому ні сервісу, ні умов для клієнтів, ні навіть своїх бланків для магазинів партнерів в яких беруть рострочики та кредити. Використовують шаблони АльфаБанку, де навіть забувають змінити дані…
Недо банк в якому я взяла кредит на телефон під час війни виділився як ніхто! Натравлюють колекторів на всіх і розказують як і кому шукати роботу, а коли кажеш, що візьміть до себе на роботу, то вони не хочуть.
Абсурд цього всього, що вони дзвонять кожного дня і питають чи можете ви платити і продайте щось, ніби за день у мене все змінилось.
Колектори так взагалі хами, при чому дівчата. Ні звернутись правильно не можуть, ні розмовляти не вміють.
До війни я справно платила по кредиту та знала на що розраховувати, а наразі, як і у всіх, складнощі з фінансами та роботою, телефон продано щоб було за що жити, допомагають батьки, в яких мінімалка та пенсія. В мене дитині трохи більше року, тобто роботу знайти зараз із серії фантастики, навіть касиром не хочуть брати, від держави допомоги немає тим, хто в декреті, навіть по 6500 неможна було отримати, а на 860 грн від держави жити дуже круто, спасибі! Чоловіка немає і допомогти ніхто не може, на кредитних картках мінуса та заборгованості. Залишилось тільки нирку продати, бо більше нічого особистого немає.

Бережіть себе, люди, та ніколи, ні при яких обставинах, не зв’язуйтесь з цим банком!!!
Глобус
Ответ банка
Банк Глобус 13 июня 2022, 11:27
Вітаємо Вас!
Повідомляємо, що Банком прийнятий та взятий до уваги Ваш відгук.
Нам шкода, що інформування про наявність несплаченої заборгованості спричинили у Вас хвилювання та занепокоєння.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Додатково інформуємо, що Банк не нараховує штрафні санкції за несвоєчасну або неповну сплату кредиту в період дії воєнного стану та 30 днів після його скасування або завершення.
MAXIIM 20 мая 2022, 22:37
Ніколи не користувався послугами цього банку, а після початку війни почали приходити смс на вайбер, з проханням погасити кредит, ЯКОГО Я НЕ БРАВ В ЦЬОМУ БАНКУ.
Глобус
Ответ банка
26 мая 2022, 10:02
Доброго дня.
Інформація перевірена та не підтверджена.
Кредит було оформлено 5 місяців тому і весь цей час кредит обслуговувавався без прострочення.
Просимо звернутись з документами на відділення банку для проведення ідентифікації. Дякуємо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
trewwo 10 мая 2022, 11:00
Маю кредит у цьому недобанку, до війни обслуговував як має бути, а зараз, коли лишився без житла та без роботи, оплачувати не можу, просив піти на зустріч, оформити канікули чи ще щось, як тільки буде можливість буду платити. Але на зустріч ніхто не пішов, нічого не хочуть чути, плати кредит і все інакше відсоток на відсоток, пені, штрафи і.тд. просто не знаю що робити ((
Глобус
Ответ банка
19 мая 2022, 11:59
Шановний клієнт.
В ці складні для всіх часи Банк сумлінно продовжує виконувати всі взяті на себе зобов’язання та відповідно очікує від клієнтів розуміння щодо необхідності внесення платежів по кредитам.
На сьогоднішній день, Банк готовий відтермінувати платежі по тілу кредиту за умови, якщо клієнтом сплачується нараховані проценти. Тому у разі наявності фінансової можливості просимо здійснити оплату прострочених процентів і банк автоматично відтермінує Вам платежі по тілу кредиту в т.ч. прострочені на сьогоднішній день.
За відсутності можливості сплати всі прострочені проценти, Банк рекомендує Вам здійснювати оплату хоча б їх частини, адже нараховані проценти будуть продовжувати накопичуватись і їх оплата у майбутньому після скасування військового стану може створити для Вас певні труднощі.
Також наголошуємо, що Банк чітко дотримується вимог законодавства та не стягує з клієнтів жодних штрафів, пені та «відсотків на відсотки».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Poznyaki129 23 апреля 2022, 9:29
У країні війна, у країні воєнний стан. Багато людей були змушені залишити країну, свої будинки… Але Глобус банк це мало хвилює. Вони продовжують, нараховувати відсотки, продовжують нараховувати платежі, спираючись на «ви підписали договір», «читайте закони НБУ»… Дітлахів, скажіть, Ви поза законом? Ви поза війною? А як платити? Я, наприклад, без роботи залишилася, але ж це не Ваші турботи… Ви дійте поза законом. Сподіваюся держава вирішить з Вами це питання.
Глобус
Ответ банка
Банк Глобус 25 апреля 2022, 11:02
Шановний клієнте.

Банк з розумінням відноситься до ситуації кожного з клієнтів та намагається знайти варіанти подальшої співпраці та обслуговування боргу.
Банк суворо дотримується чинного законодавства та не стягує жодних штрафних санкцій за порушення термінів сплати по кредиту.
В той же час, нагадуємо, що відсотки по кредитам є джерелом сплати відсотків по депозитам та як наслідок може призвести до колапсу всієї банківської системи.
Для предметного розгляду Вашого питання просимо звернутися до Вашого менеджеру або контакт-центру за номерами 0 800 300 392 / (044) 392 00 00
Минфин
Ответ администратора
25 апреля 2022, 16:20
Отзыв не засчитан (на 25.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bvzbvz 18 апреля 2022, 22:09
14.04.2022 оставили негативный отзыв по поводу банка Глобус о том, что Банк отказал в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus. Причины не пояснили. А в отделении Банка сообщили, проверив все документы и данные (паспорт, ИНН…), что открыть счёт можно, но работать с ним в приложении Банк не позволит. Тоже самое и с депозитом, вложить деньги можно, но управлять депозитом (пополнить, снять, продлить, расторгнуть и т. д.) через приложение Банк также не позволит…

На указанный отзыв Банк сразу дал комментарий: «Мы оперативно проверим данную информацию и предоставим Вам ответ»

И что же? Проверили? Конэээшно…

Написали:«На текущий момент Вы Н Е ЯВЛЯЕТЕСЬ КЛИЕНТОМ нашего Банка.
Для того что бы стать клиентом Банка вы можете ИЛИ скачать МОБИЛЬНОЕ ПРИЛОЖЕНИЕ или обратиться непосредственно в любое отделение банка"

Создалось впечатление, что сотрудники Банка делают видимость работы… и то, у них выходит криво…
Ведь с самых первых слов отзыва указывали, что Банк отказал в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus…
И о чудо! только через 4 дня путем проведения глубокого анализа информации, усердного изучения нормативки и логического построения модели сложившейся ситуации Банк ОПЕРАТИВНО пришел к выводу о том, что я оказывается! не являюсь! клиентом Банка…
Если сотрудники Банка настолько глупы и не умеют читать даже отзывы, возможно сразу следовало задать мне прямой вопрос, а подписал ли я договор с Банком? Ну для того что бы не тратить столько сил и времени с целью выяснения важнейшего в данном случае вопроса, клиент ли я этого Банка…

По такой тугой логике Банка мне отказали в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus потому что я не клиент Банка))))))) Я то думал, надо подать документы через приложение, что бы стать клиентом, а оказывается надо уже быть клиентом что бы им стать! О как))))
Глобус
Ответ банка
19 апреля 2022, 10:20
Добрый день!

Повторимся, для того что бы стать клиентом банка Вам необходимо заполнить анкетные данные по требованию финансового мониторинга.
Вы эти данные не заполнили даже при обращении в отделении, поэтому стать клиентом банка и пользоваться мобильным приложением у Вас пока нет возможности.
bvzbvz 14 апреля 2022, 17:07
Отказали в заявке на открытие счета при подачи документов через приложение GlobusPlus. Естественно на вопросы о причинах такого решения, никто ответа не дал, предложили обратиться в отделение банка. В отделение банка также не пояснили причин отказа, при этом сообщили, что никаких ограничений для открытия счета нет.
Физически открыть счет в банке можно, ТОЛЬКО ВОТ работать с этим счётом (платить коммуналку, пополнять номер телефона, открывать депозиты, перечислять средства) именно ЧЕРЕЗ ПРИЛОЖЕНИЕ не получится.
То есть счёт открыть могу, карточку получить могу, депозит открыть тоже возможно, но управлять ими через приложение не позволят.
Ну очень логично!!!
Глобус
Ответ банка
Банк Глобус 14 апреля 2022, 17:25
Добрый день.

Просим предоставить детальную информацию по Вашему обращению любым удобным способом и мы сможем дать Вам детальное пояснение про причины сложившейся ситуации.

Заранее благодарим.

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.6
EUR 43.45 44.3
Все курсы банка

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.6
EUR 43.45 44.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝