Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Тетяна Буга 17 ноября 2022, 12:10
Роботою персоналу відділення задоволена, жодних ексцесів, непорозумінь, зловживань. Персонал ввічливий, допоможуть, підкажуть. Обслуговуюсь з 2017 року.
Мінус полягає у наступному:
1. Активація перевипущеної картки потребує додаткових затрат коштів через надіслання СМС повідомлення на конретний номер для отримання ПІН-коду, хоча в інших банках, а я співпрацюю з декількома банками, ця процедура виконується на місці через касу/термінал, чи банкомат. Або, по другому варіанту, запросити генерацію ПІН-коду, зателефонувавши в кол-центр. Такий ПІН діє впродовж 1 год. і потрібно откремо витрачати додатково час на похід до банкомату.
2. Банк продовжив термін дії картки, по якій сплив термін дії, ще на один рік (мабуть в зв’язку із воєнним станом), але інформацію в персональному кабінеті інтернет-банкінгу заблокував (номер рахунку, актуальний залишок) Для чого такі заходи, якщо вхід в кабінет відбувається з паролями та додатковим СМС інформуванням на діючий мобільний телефон.
3. Процедура аутентифікації в новому мобільному додатку GlobusPlus — це щось «неймовірне». Після введення номеру телефона та дати народження процес перейшов до фотофіксації обличчя (посміхніться, не посміхайтесь, поверніть голову вправо/вліво, підніміть/опустіть голову, далі йде чудово, а далі (просто апофеоз) «Упс… щось пішло не так». І так 4 спроби (сьогодні 2, і на днях ще 2 рази).
Соромлюсь запитати: а для чого така аутентифікація клієнта банку в мобільному додатку? Мене готують у розвідку?
Навіть в додатку Дія відмовились від такої процедури верифікації особи.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
asseryt 12 ноября 2022, 11:24
Сподобалося обслуговування та компетентність працівників. Єдине що збентежило, це коли телефонував до банку, мені нарахували одну комісію, а під час укладання договору вже іншу. Може помилилися
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
EvgeniyaZ 9 октября 2022, 14:10
Інноваціями банки не похвастається, але і пожалітися теж нема на що. Коротше кажучи, банк для старшого покоління, якому несильно важливі мобільні додатки і онлайн-обслуговування
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mogol 29 сентября 2022, 21:08
, БАНК ГЛОБУС-«аналіз Ваших операцій по картковому рахунку за період з 01.08.2022 по 09.09.2022 засвідчив, що Ви вільно розпоряджаєтесь своїми коштами та робите покупки із використанням платіжної карти» докладываю подробно насчёт «вильно"-картой без доступа к приложению-1. я плачу за товар спекулянтам торгашам с терминалом на 30 процентов больше чем торговцам рядом 2.обналичить с карты без доступа к приложению плачу 12−15 процентов через терминал- напротив обналичка с приложением уже бесплатно, а если крупная сумма тебе платят проценты 3.в ХЕРСОНЕ идет тенденция запрета продажи с использованием карт украинских банков тем более карты глобус без дистанционного чипа -пример магазины сытый маркет (сильпо быв.)ТОРУ,Ekomarket быв. -скоро вообще нигде 3.без подтверждения приложения невозможно оплатить перевод и некоторую коммуналку, оплату интернета пока счёта украинские…т.е. банк глобус таки вредит украинским клиентам оказавшимся в беде!
mogol 28 сентября 2022, 22:28
ГЛОБУС БАНК грубо нарушает права граждан Украины находящихся на оккупированных территориях так как из-за отсутствия украинских мобильных сетей невозможно получить код подтверждения банковской операции и даже войти в приложение или сайт банка в итоге клиент банка не имеет доступа к своим сбережениям-Приват банк, Сенс банк нашли цивилизованные способы помочь клиентам- ГЛОБУС БАНК же пользуется моментом в корыстных целях лишает клиентов возможностью оперировать своими деньгами-неужели так трудно как в привате в подтверждение входа или операции 3 шаг сделать пин код карты, а не смс укр.оператора (который не работает) ведь пин карты-его (если о безопасности) можно всегда поменять в приложении, в конце концов отмените подтверждение 3-ий шаг ведь это моя безопасность
Глобус
Ответ банка
29 сентября 2022, 9:38
Доброго дня, шановний лкієнт.

Дякуємо за Ваше звернення.

Проведений аналіз Ваших операцій по картковому рахунку за період з 01.08.2022 по 09.09.2022 засвідчив, що Ви вільно розпоряджаєтесь своїми коштами та робите покупки із використанням платіжної карти, як в українських, так і в іноземних магазинах.
Відповідно питання щодо отримання смс- підтвердження проведення операцій не є для Вас проблемою.
На сьогодні система смс-підтвердження є тим механізмом, який зарекомендував себе з кращої сторони для захисту клієнтів банку від шахраїв та несанкіонованого зняття коштів з рахунків клієнтів, тому її відключення не є можливим.
Зі свого боку, Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний банківський функціонал, що одночасно відповідає вимогам законодавства. Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід/
er1cs0n 16 сентября 2022, 21:06
Просто ужасные впечатления от банка. Если раньше всех убогих ссылали в Сибирь, то сейчас всех людей с отрицательным IQ устраивают в Глобус-Банк. Сейчас попытаюсь вкратце рассказать Вам, почему с этим банком не стоит связываться даже под дулом пистолета.
4 раза обращался в поддержку банка. И 3.5 раза из 4х мне не смогли нормально помочь или хотя бы дать какую-то информацию по моему вопросу. Оплачивал на иностранном сайте товар в евро. Курс безналичного расчета в приложении банка указан 37.5.
После оплаты 100 евро, с баланса была снята сумма 4200 грн. Я может не силен в математических расчетах, но как-то меня это насторожило. Звоню в банк. После длительного и бесполезного диалога, мне начинают внушать, что разница в 450 грн — это двойная конвертация за оплату. Уточню: цена на сайте была указана в евро (не гривне).
После попыток объяснить сотруднику банка, что такое «двойная конвертация» и за что она снимается, был вынужден вежливо попрощаться и повесить трубку, пока у меня не закипел мозг от бессвязного потока речи на «том конце провода». Спустя час звоню еще раз, в надежде, что в этот раз мне попадется более компетентный сотрудник. И что вы думаете? Опять полчаса предоставления данных и объяснений по поводу конвертации валют. Но спустя еще 5 минут и осознания того, что от меня так просто не отделаться, я слышу в трубке волшебные слова: «Спустя 24 часа ваша оплата будет пересчитана по корректному курсу, указанному в приложении банка». Я, как обладатель нескольких банковских карт, немного впадаю в ступор от этой речи, т.к. никогда с подобным не сталкивался. Ну да ладно, думаю, черт с ним, подожду сутки и опять попру на Бастилию.
По итогу — да, спустя 26 часов, сумма оплаты была пересчитана и 450 гривен вернулись на баланс. И что вы думаете, это вся история? Да нет, берите попкорн и усаживайтесь поудобнее)) Проверив лимиты по карте, подсчитав, что использовал 40% от лимита НБУ по оплатам в зарубежных терминалах, захожу на свой любимый сайт и пытаюсь оплатить на 200 евро. Операция завершается не успешно — лимит оплаты пишет в сообщении. Окей, гугл. Звонить уже в этот раз не стал, пишу в тележку в службу поддержки. На часах 18:00. Описываю ситуацию сотруднику, попутно предоставляя ФИО, номер карты, прописку, серию паспорта, ИНН, дату рождения и dickpic, чтобы подтвердить, что я являюсь клиентом этого, смешно говорить, банка. Сотрудник пропадает. В 18:20 напоминаю о себе. Мне отвечают, что я использовал свой лимит. Он обнулится 1 октября. Делаю скриншоты по оплатам, выписку по карте с дня этого месяца, с которого пользовался картой. Выходит порядка 37−40 тысяч. Скидываю сотруднику, объясняя, что я никак не мог использовать лимит в 100 000 гривен, т.к. я даже не пополнял карту на такую сумму. Сотрудник пропадает. В 18:50 мне отвечают, что я использовал лимит, внимание, с 16.08 по 16.09. На аннотацию «лимит же обновляется 1го числа, при чем здесь август?», меня уже просят сделать выписку по карте с 1 сентября по 16. Сотрудник пропадает. В 19:40 получаю ответ, шикарный, как по мне. «Для вирішення цього питання Вам необхідно звернутись у цей чат в робочий час банку». Окей. Пламенно прощаюсь с сотрудником банка, оставляя ему печальный отзыв о его некомпетентности. Ну думаю, ладно, переведу сейчас некую сумму на Райф, оплачу с него. Барабанная дробь: «Вы не можете перевести свои средства, исчерпан лимит». Это при том, что я ни 1 грн с этой карты за месяц не перевел. Я уже малость пускаю пену изо рта… Звоню в банк :) И после примерно 5 минут общения, мне заявляют, что, оказывается, по виртуальным картам месячный лимит составляет 40 000 гривен. Для увеличения лимита по дебетовой (!) карте, мне нужно приехать в отделение банка, привезти ворох документов и сдать кал и семенную жидкость. И только после этого банк ВОЗМОЖНО рассмотрит мое заявление и увеличит лимит.
Я уже бьюсь практически в истерической агонии… Спрашиваю: «Ну с оплатами понятно, лимит так лимит. А почему я не могу перевести свои средства с карты на другую карту?»
И тут следует ответ, от которого у меня начинается нервный тик не только на глазах))
«В вышеупомянутом учреждении, которое даже стыдно назвать банком, лимит ОБЩИЙ на оплату, снятие и переводы.»
И так как я его исчерпал, я не смогу получить/снять/потратить свои 15 000 до 1 октября. «У меня ваши деньги, но я их Вам не отдам» © Так что ли?

Если Вас не убедило мое весьма кратное описание просто необычайных проблем, связанных с этим банком и использованием их физических/виртуальных карт, то Вы для них — идеальный клиент!

Game Over.
Глобус
Ответ банка
19 сентября 2022, 14:36
Доброго дня, шановний Клієнт!

Дякуємо за Ваше зверення.

Інформуємо Вас, що Ви стали Клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.9 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 40 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками клієнта в Банку;
— до 40 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку.
Згідно п.3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

Щодо розрахунків на закордоних сайтах зазначаємо, що при здійсненні операцій у валюті відмінній від валюти платіжної карти Банк блокує на рахунку 10% від суми покупки для покриття можливих курсових витрат, які можуть виникнути при фактичному списанні коштів з Вашого рахунку, адже списання коштів, як правило, відбувається через 1-3 календарних дні по курсу, який буде діяти на той момент. Після списання коштів з Вашого рахунку заблокована сума коштів стає знову доступною Клієнту для вільного використання.

Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний банківський функціонал, що одночасно відповідає вимогам законодавства.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
jeykobxc 13 сентября 2022, 16:25
Телефонував на гарячу лінію. Приємно задоволений. Чітко слухають запитання та відповідають на речі які цікавлять. Відчувається добре ставлення так сказати «людяно».
Олегович Торба 13 сентября 2022, 15:38
Нещодавно відновив працю з банком, так як дізнався що в них вже є можливість відкривати депозит онлайн, новий додаток також працює добре, касир 1 відділення топ!)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lozfpfntb 13 сентября 2022, 13:13
Зручним виявилися вклади банку «Накопичувальний» та «Класичний», вибрала перший. Персонал нормальний. Ставка влаштувала.
maximus911 5 сентября 2022, 13:05
Керівники відділення № 17 м.Чернівці не спроможні забезпечити наявність готівки UAH, що є грубим порушенням банківської ліцензії з надання фінансових послуг!!! Неодноразові звернення щодо купівлі/продажу валюти закінчуються повідомленням касира «на даний момент відсутні UAH, S, Є», або «можемо обміняти максимум 100 S». А поважний «діректор філії» оперує стандартною фразою «я не можу знати скільки готівки треба замовити на день»???
Власники/керуючі банківською установою, направте керівника і працівників відділення на стажування до «валютників-міняйлів» на будь-який ринок м.Чернівці, у цих «знаних діячів банківської справи» завжди є Гривні та валюта, послуги надаються швидко і якісно. Такий обмін досвідом роботи сприятиме покращанню кваліфікації і якості надання послуг філією «Глобуса».
Глобус
Ответ банка
6 сентября 2022, 10:05
Доброго дня.

Дякуємо за Ваше звернення.
Наразі стостерігається певний ажіотаж щодо валютообмінних операцій.
Ми робимо все можливе аби задовольнити підвищений попит на дані операції.
Andry22 4 сентября 2022, 22:38
Був не успішний платіж, оператори в чатах ігнорують, знущаються, закривають чат без відповіді
Но найцікавіше було на гарячій лінії, була оператор Наталія (якщо не помиляюсь), яка кричала чого я сюда звоню, хто я такий,і вона не має часу зі мною спілкуватись,і після того заблокувала мій номер телефону, не зміг більше дозвонитись, спробував з іншого номер все, ок, но знову потрапив на неадекватну Наталію,і вона його також заблокувала.
Обходьте цей банк стороною.
vla 20 августа 2022, 23:16
Я ще з Нового року намагався зареєструватись в і-банкінгу, но щось у банки тех. проблеми не вирішуються, футболили з тех.відділу до відділення, а звідти назад… Нещодавно ледь не тиждень витратив на реєстрацію в Глоб+, де хіба що цирковий номер не вимагали зробити, в результаті все одно вхід туди заблоковано, а заяви на розблокування ігноруються і без пояснень. Це найгірший банк. Нескінченні і постійні проблеми, заявки на них ігноруються, зникають, не виконуються… Дивні вимоги до клієнтів, щоб вони щось робили, виконували замість банка… До Глобуса дном вважав Ощад… Помилявся
Глобус
Ответ банка
22 августа 2022, 11:32
Вітаємо Вас!
Для розгляду Вашого питання просимо детально описати проблему, що виникає при використанні додатку (послідовність дій та результат) або надати запис екрану на якому відтворено складність роботи додатку.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
xzauvbztludw 13 августа 2022, 10:04
Оформив карту, але нічого не працює. Карта активована, але поповнити її не можна, заблокувати теж.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергей Суров 9 августа 2022, 18:56
Банк имеет два приложения в world 24 в котором почему-то ничего не работает и его противоположность глобус плюс в котором может что-то и работает, но очень тяжело зарегистрироваться, там используется селфи непонятно для чего так как банк не хранит ваше фото при регистрации и с чем это сравнивает непонятно хотя если вдуматься становится очевидным что банк и не хочет чтобы зарегистрировались и управляли своими средствами так как он сам хочет пользоваться ими бесплатно😁, а вам расскажет что рожей вы не вышли или вы скорее всего не можете пользоваться приложением если не придёте лично в отделение например вы за границей или просто не на связи.
Так что остерегайтесь иметь с этим банком дело
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kvitk 2 августа 2022, 16:18
Отделение по адресу: Львов, ул. Чайковского, 16
Закінчився депозит (річний) По умовам договору повернення в день закінчення.Звернулась день в день, відповідь відділення- пролонгувався.Як без мого дозволу на цілий рік?.. День в день звертаєшся, а вони не повертають.Відділення у Львові це повний треш, то керівника немає на роботі(вчора так було). А сьогоднішнж спілкування склало враження неграмотного керівника, який не вміє вирішувати питань.Обговорювали вже з юристами позов. І так низька репутація банку ще нижче падає.А питання взагалі смішне, вирішувати 1 хвилину, але це не дано цій канторі.
Глобус
Ответ банка
2 августа 2022, 16:39
Доброго дня шановний клієнт!

Повідомляємо Вам, що всі депозити в Банку передбачають умову автоматичної пролонгації договору, що закріплено в п.1.1.10 депозитного договору.
Кожен клієнт на свій розсуд може відмовитись від автолонгації в будь-який день, окрім дати заверешння депозиту, шляхом звернення на контакт-центр, у відділенні банку або використовуючи мобільний додаток, що детально описано в п. 5.3. публічного Договору, який розміщено на офіційному сайті банку.
Якщо ж Клієнт не відмінив автолонгацію до дня завершення депозиту, то такий депозит автоматично пролонговується.
У Вашому випадку, Ви не відмінили автолонгацію до дати закінчення депозиту і його автоматично було пролонговано у повній відповідності до укладених умов.
Жодного порушення з боку Банку не було допущено.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nikyska 1 августа 2022, 13:07
Самий *** банк, я три місяці плачу кредит і сума тільки росте, без мого відома мені комісію повісили тільки 790 грн, ніколи не беріть тут кредит, самий *** банк, в країні таке ситуація, а вони ніяк не нажраться все мало їм
Глобус
Ответ банка
1 августа 2022, 14:21
Доброго дня, шановний клієнт.

Аби розібратися предметно в ситуації, яку Ви описали, просимо Вас надати більш детальну інформацію в особистому повідомленні або у будь-який інший спосіб.

Окремо наголошуємо, що Банк проводить свою діяльність у повній відповідності до чинного законодавста та не нараховує клієнтам жодної пені та штрафів за порушення умов кредитного договору, а также не застосовує підвищену проценту ставку.
Минфин
Ответ администратора
6 августа 2022, 14:59
Відгук не зарахований (на 06.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергей Суров 18 июля 2022, 14:08
Якщо ви за кордоном Вам могут заблокувати доступу до інтернет банкінгу у будь-який час на цій підставі.
По логіці банку всі біженці які отримали дозвіл на перебування в Німеччині, наприклад стандартно на два роки, автоматично стають нерезидентами та не можуть мати можливість керувати своїми заощадженнями, у тому числі зареєструватись в інтернет-банкінгу Глобус+. Таким чином банк має можливість шахрайським способом якоби в рамках законодавства незаконно заволодити коштами численних клієнтів.
Скаржитись у нац. Банк одразу, домовитись с Глобус банком не вдаться
Глобус
Ответ банка
18 июля 2022, 14:44
Доброго дня, шановний клієнте.

Наразі Ви вказуєте не зовсім правильну інформацію щодо Вашої ситуації та всіх варіантів, які Вам було запропоновано Банком для вирішення саме Вашого питання.

Всі варіанти, які було Вам запропоновано, повністю відповідають чинному законодавству України та відповідно банк очікує на Ваше рішення та надання відповідних документів у разі необхідності.

Ваші пропозиції щодо порушення банком законодавства України є неприйнятними, тому просимо скористатися одним із запропонованих законих способів.

Дякуємо за Ваше зверення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mkfmwqvg 16 июля 2022, 15:45
Другий день намагаюсь зареєструватись в моб.додатку Глобус плюс, якісь постійні проблеми, від бота толку немає, одні нерви, як додзвонитись до живої людини?
CAHTA 14 июля 2022, 19:17
Хотел оформить виртуальную карту без приезда в отделение. Оператор по телефону уверил в существовании этой услуги и простом оформлении через приложение банка. В итоге пол дня потратил на простую верификацию и общение с техподдержкой в телеге, которая по пол часа и больше «проверяет данные». В итоге все же удалось пройти верификацию с 4 или 5 го раза и мне предложили приехать и подписать договор в киоск торгующий мобильными телефонами. На просьбу удалить мои личные оператор предложил обратиться в чат через месяц.
Глобус
Ответ банка
20 июля 2022, 11:54
Доброго дня.

Інформуємо, що з метою виконання вимог законодавства щодо віддаленої ідентифікації та верифікації особи та для забезпечення безпечного доступу клієнтів до сервісів банку процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає процедуру верифікації та фотофіксації особи із використанням методу розпізнавання реальності особи.
Для завершення процедури реєстрації в мобільному додатку необхідно здійснити підписання Заяви-Анкети на приєднання до Договору за допомогою одного із способів, який обирається самостійно клієнтом:
1. За допомогою Цифрового власноручного підпису на екрані сенсорного пристрою;
2. За допомогою Кваліфікованого електронного підпису — Дія.Підпис
3. Особисте підписання у відділенні Банку або уповноважених партнерів Банку.

У разі, якщо Ви не плануєте продовжувати реєстрацію та, в подальшому, користуватись додатком, то достатньо просто видалити даний додаток зі смартфону.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства.

Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю
Vladimir110 1 июля 2022, 18:29
Все во время платил.каждый месяц приходили СМС и отчеты об оплате и остатке.Последний плвтеж сделал — в ответ тишина.
Через 2 месяца появляется бвнк и нарисовует круглую сумму проценты якобы кредит не закрыт…красавцы.2 месяца выжидали молчали чтоб нарисовать еще круглую сумму.
Банк не порядочный и не дрбросовестный.Категорически не советую связываться.Берегите свое время и нервы.
Глобус
Ответ банка
4 июля 2022, 10:27
Доброго дня.

Прошу Вас надати більш детальну інформацію (номер кредитного договору, ПІБ) щодо даного випадку в особистому повідомленні для перевірки інформації, яку Ви зазначили.
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝