Неможливо оплатити комунальні послуги по квитанції.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- fejhoa4123
- 18 июля 2025, 20:10
- #
Краще користуйтесь для сплати комунальних послуг ПУМБ банком, або Монобанком, дуже зручна сплата комунальних послуг, або як алшьтернатива Застосунком Портмоне, також зручно досить, бо він з самого початку і створений був для оплати всіляких послуг будь то комуналка, штрафи та інше, також у Глобус банка не дуже і умови по кредитним карткам
Вітаю.
Більшість сервісів працюють таким чином, що оплатити рахунок можна лише після його надходження в систему. Якщо попередній рахунок уже оплачено — новий з’явиться тільки після виставлення постачальником. У деяких ОСББ чи сервісах у новобудовах бувають інші умови, де можна сплачувати наперед — але це радше виняток.
---В банку Глобус, якщо навіть попередній рахунок не оплачений система не дає його оплатити з 1 по 14 число, хоча в інших банках (Приват, моно, ПУМБ) рахунки можна оплатити в любий день місяця, а не тільки з 15 по 30 число, і не на р/р як пропонує Ваш банк, а через систему оплати комунальних платежів. То можливо Вам потрібно настроїти програму, щоб Ващі клієнти в період з 1 по 14 число не йшли в інші банки оплачувати комуналку, а несли гроші в Ваш банк?
Що до ситуації з ІРЦ, прохання надіслати фото квитанції в службу підтримки. Вони зафіксують звернення та передадуть запит на додавання установи в застосунок. На це потрібно буде деякий час.
--- фото квитанцій були надіслані в телеграм чат 17 липня 2025 року, на що фахівець служби підтримки Наталія раз 5 написала, що потрібно номер о/р ІРЦ, при тому що я їй повідомила:
1. що на квитанціях немає цього номеру, і
2. що в маленьких містах немає єдиних квитанції і
3. що навіть сама організація (тепломережа) не знає, що це за номер о/р ІРЦ і вони його надати не можуть.
Більшість сервісів працюють таким чином, що оплатити рахунок можна лише після його надходження в систему. Якщо попередній рахунок уже оплачено — новий з’явиться тільки після виставлення постачальником. У деяких ОСББ чи сервісах у новобудовах бувають інші умови, де можна сплачувати наперед — але це радше виняток.
---В банку Глобус, якщо навіть попередній рахунок не оплачений система не дає його оплатити з 1 по 14 число, хоча в інших банках (Приват, моно, ПУМБ) рахунки можна оплатити в любий день місяця, а не тільки з 15 по 30 число, і не на р/р як пропонує Ваш банк, а через систему оплати комунальних платежів. То можливо Вам потрібно настроїти програму, щоб Ващі клієнти в період з 1 по 14 число не йшли в інші банки оплачувати комуналку, а несли гроші в Ваш банк?
Що до ситуації з ІРЦ, прохання надіслати фото квитанції в службу підтримки. Вони зафіксують звернення та передадуть запит на додавання установи в застосунок. На це потрібно буде деякий час.
--- фото квитанцій були надіслані в телеграм чат 17 липня 2025 року, на що фахівець служби підтримки Наталія раз 5 написала, що потрібно номер о/р ІРЦ, при тому що я їй повідомила:
1. що на квитанціях немає цього номеру, і
2. що в маленьких містах немає єдиних квитанції і
3. що навіть сама організація (тепломережа) не знає, що це за номер о/р ІРЦ і вони його надати не можуть.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Глобус Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Але при оплаті через цей банк все зовсім не так.
Перше з чим зіштовхнулася, це повне непорозуміння спеціалістів з чат-бота чимось допомогти клієнту.
Питаєш про одне, тобі як папуга відповідь пишуть одні і ту ж по 10 раз, яка не відноситься до твого питання.
А тепер про сплату комунальних послуг, що б нараховувався кешбек.
Сплатити можна тільки після 15 числа — т. е. якщо у тебе не було можливості сплатити з 15 по 30 число, то з 1 по 14 ти оплатити не можеш — система не приймає платежі. Пишуть сплачуйте по реквізитам, але там кешбеку немає. У всіх банках можна сплатити в любий зручний час, і нарахують кешбек.
Цей банк не зацікавлений в тому що клієнти несли в нього гроші, а дуже шкода!
Прийшло 15 число і не можна сплатити тому що в маленьких містах немає загальної квитанції, і в абонентів немає о/р ІРЦ
А по о/р клієнта сплатити не можна, тому що банку потрібно тільки о/р ІРЦ установи.
Зателефонувала в теплоенерго, водоканал вони не знають ніяких номерів ІРЦ.
Т. е. Банк Глобус взагалі не зацікавлений в тому що б клієнти сплачували комунальні у них.
Пишу консультанту, вона 10 раз написала як під копірку одну і ту саму відповідь. Що без номеру о/р ІРЦ сплатити не можна. Т. е. банк розрахований тільки на великі міста де є єдина квитанція.
Хочу звернути увагу керівництва банку, що такими діями ви втрачаєте клієнтів, чи вам дохід Ваш не важливий? Вам клієнти не потрібні?
Дякуємо, що поділилися досвідом. Нам прикро, що у вас виникли труднощі з оплатою комунальних платежів.
Більшість сервісів працюють таким чином, що оплатити рахунок можна лише після його надходження в систему. Якщо попередній рахунок уже оплачено — новий з’явиться тільки після виставлення постачальником. У деяких ОСББ чи сервісах у новобудовах бувають інші умови, де можна сплачувати наперед — але це радше виняток.
Що до ситуації з ІРЦ, прохання надіслати фото квитанції в службу підтримки. Вони зафіксують звернення та передадуть запит на додавання установи в застосунок. На це потрібно буде деякий час. Ви можете написати на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах:
Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot
Viber — у пошуку введіть Глобус Банк
Дякуємо, що допомагаєте нам покращувати сервіс 🧡