Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

проблеми з поверненням коштів при оплаті карткою та поверненні товарів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
himik1977 1 июля 2025, 14:09
28 травня 2025 року в магазині Епіцентр за адресою місто Київ, пр. Степана Бандери 11а, я здійснив покупку на суму 299 грн (автомобільні змазки), розрахунок був здійснений банківською пенсійною карткою банку Глобус. Оскільки дані товари не підійшли до мого автомобіля то я впродовж 2 годин повернув дані товари на касі повернення цього ж магазину. Кошти на картку не були одразу зараховані. В мобільному застосунку Банку Глобус транзакція про покупку товарів в магазині була, повернень коштів не було. Не дочекавшись повернення коштів я 03.06.2025 року зателефонував на гарячу лінію банку, де оператор перевіривши всі дані повідомив мені що триває перевірка транзакції, і кошти повернуться в термін до 30 днів. Пройшов період часу коштів не повертались. 10.06.2025 року я знову зателефонував до банку, і оператор знову мені повідомив про те що транзакції перевіряють і кошти повернуть автоматично через 30 днів. Я вже змирився бо чекати лишилось два тижні. Минув термін що перевищує більш ніж 30 діб, кошти не повертаються, транзакція з історії розрахунків зникає повністю, оператори розводять руками ніби то я взагалі нічого не купляв. Магазин повідомив що повернення здійснив у повній сумі без затримок та вчасно. Де ділись мої кошти мені не відомо, чому в історії розрахунків була видалена транзакція з купівлі, не відомо. Зараз очикую на повернення ще однієї суми на 960 грн, чекаю мабуть туж саму історію. НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЬ ПОСЛУГАМИ ДАНОГО БАНКУ, ВІДНОШЕННЯ НЕГАТИВНЕ ДО КЛІЄНТІВ. Прошу здійснити перевірку даного факту, відреагувати на халатність та вчинити дії з повернення моїх коштів.
Глобус Банк
Ответ банка
2 июля 2025, 13:17
Вітаємо👋🏻

Дякуємо за детальний відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Наші спеціалісти вже зв'язалися з вами для оперативного вирішення питання.

Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, завдяки таким повідомленням маємо змогу вдосконалювати сервіс. Сподіваємось, що подальше користування послугами банку буде для вас зручним і позитивним досвідом.
Минфин
Ответ администратора
19 августа 2025, 13:27
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/08/19/156876058/

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
USD 42 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус Банк 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝 / проблеми з поверненням коштів при оплаті карткою та поверненні товарів