Дивні ліміти. Жахливе обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Глобус Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.4 | 41.9 |
EUR | 44.4 | 45.2 |
Все курсы банка |
Переказав кошти, щоб оплатити кредит. Виявилося, що через оплату через платіжні сервіси банк бере комісію. «Окей, перекажу на карту іншого банку по реквізитам IBAN, щоб з іншої картки оплатити без комісії «- подумав я про себе. Але при проведенні платежу вибило помилку «Перевищено ліміт по рахунку на видаткові операції». Написав у підтримку, сказали, що просто треба почекати до 9:00, бо платежі по реквізитам проходять тільки в операційний час. Почекав, спробував і знову нічого не вийшло. Знову написав у підтримку. Виявилося, що в мене нічого не вийде, бо в них є річний ліміт на видаткові операції про вичерпання якого ніхто не попереджує, коли вже він закінчується. Тільки при реєстрації в додатку банку десь в договорі є про це інформація, але нагадування, що цей ліміт скоро буде використано ніхто не попереджує. Перший оператор взагалі не зрозуміла суті проблеми і надала невірну інформацію. Другий оператор зрозуміла відразу що до чого і пояснила як все владнати, але не хотіла фіксувати скаргу на першого оператора виправдовуючи її дуже довго на що я витрачав свій час. Два оператори дуже повільно вирішували моє питання чим викликали роздратування і сам банк мене підставив, бо по факту заморозив 8100 грн на той час поки я не надам документи для підвищення цього ліміту. Тим паче це був вихідний день, тому як би я не старався, вирішити питання раніше понеділка не було змоги. Було б добре, щоб про вичерпання цього ліміту попереджали заздалегідь, я би не скидав ці кошти і не мав би стільки проблем.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час здійснення оплати.
Ліміти на видаткові операції – це вимога законодавства, яка допомагає забезпечити безпеку фінансових операцій.
Відповідно до умов договору про банківське обслуговування, публічна частина якого розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html, Банк може запитувати додаткові документи або відомості для проведення необхідних перевірок, зокрема щодо джерел коштів або фінансових операцій.
Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо відсутності попередження про досягнення ліміту та виправимо технічні налаштування у разі наявності недоліків.
Ми цінуємо ваш відгук і працюємо над тим, щоб зробити сервіс зручнішим. Наші спеціалісти вже зв’язалися з вами для вирішення ситуації.