Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Привласнення коштів , ігнор і порушення закону

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
bonness 27 января 2025, 14:27
Я як клієнт ПУМБ банку робив переказ на карту але випадково скопіював не потрібний номер карти, а номер карти іншої людини в Глобус банк, одразу позвонив в підтримку Глобус банк і попросив відмінити платіж. Вони замість цього блокують рахунок цієї людини і вже майже місяць ігнорують питання повернення. Ця людина, власник карти їм написала з проханням повернути кошти на мій рахунок, я писав те саме.
Глобус
Ответ банка
27 января 2025, 15:40
Вітаємо👋🏻

Хочемо допомогти у вирішенні вашої ситуації, тому прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку.

Комментарии - 6

+
0
bonness
bonness
28 января 2025, 9:40
#
Просто перевірте електронну пошту і дайте відповідь хоч на один лист . У вас навіть номерів в тікетах немає, щоб вказати детальніше
+
0
bonness
bonness
28 января 2025, 10:54
#
Написав вам в особисті
+
0
bonness
bonness
13 февраля 2025, 12:06
#
Проблему так і не вирішено , пройшов місяць
+
0
Банк Глобус
Ответ банка
Банк Глобус
13 февраля 2025, 14:47
#
Доброго дня.

Інформація, яка надана Вами в даному відгуку не відповідає офіційним даним, які надійшли від банку ПУМБ, в який Ви надали зверення щодо шахрайських операцій з боку клієнта банку Глобус та яке на сьогодні є актуальним.

Банк Глобус, зі свого боку, виконав повний перелік дій відповідно до внутрішнього алгоритму при опрацюванні звернень щодо шахрайських дій.

Інформація щодо дозволу клієнта банку Глобус повернути Вам кошти не відповідає дійсності.


+
0
bonness
bonness
14 февраля 2025, 10:54
#
Чому тоді ваші оператори і особисто Євген Шевченко , керівник вашого департаменту це підтвердив ? Також є копія листа надісланого вашим клієнтом , про вимогу повернути кошти на мою карту ? Схоже ви не проінформовані або свідомо кажете неправду
+
0
Банк Глобус
Ответ банка
Банк Глобус
14 февраля 2025, 11:50
#
Доброго дня.

Повторяємо, що наразі в банку наявна інформація щодо шахрайських дій, а не якихось помилок, і відповідно застосовано алгоритм роботи саме по цьому питанню.

Ви маєте спершу визначитися чи це були шахрайські дії, чи Ваша помилка та привести всі документи, які було передано до банків у відповідність до реальної ситуації, адже інформація зараз суттєво відрізняється.

Повторяємо, що Ваша інформація щодо наявного у банку дозволу клієнта повернути Вам кошти не відповідає дійсності.





Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.4 41.9
EUR 44.4 45.2
Все курсы банка

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.4 41.9
EUR 44.4 45.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝 / Привласнення коштів , ігнор і порушення закону