Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Історія як банк Глобус втратить вкладника що тримав у банку 250000грн (питання вирішено банком 29.01.2025 р.)

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
YuriySereda 17 января 2025, 22:55
На прикінці минулого року отримав смс про припинення обслуговування банківського рахунку через необхідність завітати у відділення особисто, чи поспілкуватись з банком через мобільний додаток. З міркувань забезпечення безпеки як мого особисто, так і моїх близьких у період дії військового стану відвідування відділення особисто відкидаю, оскільки відділень банку у моєму місті нема, діють постійні тривоги, прильоти, у тому числі прильоти як саме у помешкання, так і на шляху руху в обласний центр. Зв’язок з банком через мобільний додаток є недосконалим, оскільки мобільний додаток, що забезпечує цю функцію потребує наявності швидкісного інтернету, особливо прокачанного засобу мобільного зв’язку з підтримкою технології 5G, відеокамерою кращою за 8 М, наявності пакету послуг інтернет провайдера зв’язку на швидкісний інтернет. Звісно, може десь в Києві, Львові чи іншому мирному обласному центрі це норма, але у нас зв’язок на постійному роумінгу між провайдерами Life, Vodafon, тобто той програмний засіб є цілком безкорисно річ. Разом з тим, маю діючі, актуальні та дуже свіжі реквізити системи BankID. Нажаль банку працівникам банку наведенні доводи не є аргументами. Дуже вразило хамське спілкування зі мною начальника відділення та економіста відділення куди 10 років тому приніс свої кошти та відкрив депозит. Щось схоже на те, у нас теж війна не минула, але ми не боїмося. Тим часом, державна компанія Нафтогаз прислала попередження про борги за газ, і саме цікаве — пеня!, та розрахунок можливих судових збитків. Дуже потужна, та дієва схема розводу вкладників у часи нескінечного воєнного стану.
Глобус
Ответ банка
20 января 2025, 11:09
Вітаємо, Юрій 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.

Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку

Полезный комментарий
YuriySereda 29 января 2025, 18:30
Питания щодо реєстраціі в мобільному додатку вирішено фахівцем банку досить оперативно. У цілому рекомендую цей банк.

Комментарии - 1

+
0
YuriySereda
YuriySereda
29 января 2025, 18:30
#
Полезный комментарий
Питания щодо реєстраціі в мобільному додатку вирішено фахівцем банку досить оперативно. У цілому рекомендую цей банк.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.4 41.9
EUR 44.4 45.2
Все курсы банка

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.4 41.9
EUR 44.4 45.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝 / Історія як банк Глобус втратить вкладника що тримав у банку 250000грн (питання вирішено банком 29.01.2025 р.)