Заблокували карту з коштами , утримують кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Відкрив рахунок у Глобус Банку, переказав кошти власні у сумі 30 тисяч гривень на карту Глобус Банку. Банк заблокував карту з коштами. Джерело коштів, я надав на пошту. Але банк, жодної відповіді не надає та утримує кошти. Прошу відреагувати на таку ситуацію і вирішити її!
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- 0
- OLEGONISIUS
- 18 ноября 2024, 15:15
- #
Банк так і ігнорує , відповідь не надає .
- +
- 0
- Ответ банка
- Банк Глобус
- 19 ноября 2024, 10:03
- #
Вітаємо.
Повторно інформуємо Вас, що питання отримання Вами численних р2р переказів від різних осіб, а також надані Вами пояснення знаходиться на розгляді служби Банку.
Просимо дочекатися на результат цього розгляду.
Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено у найкоротший термін.
Повторно інформуємо Вас, що питання отримання Вами численних р2р переказів від різних осіб, а також надані Вами пояснення знаходиться на розгляді служби Банку.
Просимо дочекатися на результат цього розгляду.
Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено у найкоротший термін.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться