Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не відкривають рахунок по причині того, що я свій номер перенесла на іншого оператора

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
yarmolenkoalina 11 октября 2024, 23:43
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 55-А
Привабили умови банку, намагалась зареєструватись в додатку, надіслала всі документи, маю хорошу кредитну історію, через буквально хвилин 30 я просто з нічого отримала відмову. Коли через місяць намагалась знову подати заявку (так за їхніми умовами), то зареєструватись стало неможливо, тільки ввійти в додаток за номером, після чого знову писало що у заявці відмовлено. При розмові з підтримкою озвучили що відмовили мені через «недозвон» хоча жодного дзвінку від банку я не отримувала. Ніякого блокувальника незнайомих номерів у мене немає, приймаю всі дзвінки які надходять, але тут не дзвонивши мені вони вирішили просто в причині відмови вказати недозвон. Коли я все це озвучила оператору якій телефонувала, вона сказала що у мене «номер перенесено» і тому відмовили. З яких пір коли оператор зв’язку (у мене зараз Лайф, раніше був Київстар, номер не змінився) на початку дзвінку озвучує що номер перенесено на іншого оператора зв’язку, а потім йде дзвінок, це вважається формальною причиною відмови у користування послугами банку? Ситуація ніяк не вирішилась, зареєструватись заново чи подати заявку немоливо. Оператор не прийняла ніяких дій. Сказали звернутись у відділення яке працює з 9 до 17:30, при цьому з 13 до 14 закриваючись на обід 5/2. Відділення найближче знаходиться від мене на іншому кінці міста і як я по вашому повинна туди потрапити якщо працюю за графіком 9−18 5/2? Це щоб ви розуміли перший банк, який мені відмовив у відкритті рахунку. А ще перша людина яка мені не дозвонилась, при тому що я ніяких дзвінків так і не отримала, навіть зворотнього зв’язку від оператора з якою розмовляла!
Глобус
Ответ банка
14 октября 2024, 12:55
Вітаємо 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Ми уточнили інформацію стосовно вашої ситуації та виправили помилку.

Перепрошуємо за незручності. Наразі ви можете повторити спробу реєстрації в застосунку.

Якщо виникнуть будь-які питання, рекомендуємо звернутись до нашої служби підтримки в месенджерах (Телеграм: t.me/GLOBUSBANK_bot або Viber, в пошуку необхідно ввести «Глобус Банк») і наші фахівці оперативно допоможуть вам.

Комментарии - 1

+
+23
user987
user987
15 октября 2024, 14:13
#
Вважайте що вас доля відвела від цього банку. тримайтесь від них подалі, це порада з власного досвіду
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝 / Не відкривають рахунок по причині того, що я свій номер перенесла на іншого оператора