Не можу прийти у відділення Глобуса
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- polonynaKarpat
- 24 июля 2024, 21:02
- #
Я хочу розблокувати свій рахунок зараз. Ви навіть не пишете коли у вашій програмі можна буде пройти ідентифікацію. Ви пишете скоро. Це може бути і через рік.
Розблокуйте мені рахунок.
Розблокуйте мені рахунок.
- +
- 0
- Олегович Торба
- 25 июля 2024, 0:44
- #
Тобі ж сказали, приїжай у відділення і все буде. Діловар гроші поганяв, туди сюди, думав найшов нову прокладку.
- +
- 0
- polonynaKarpat
- 25 июля 2024, 11:26
- #
Тебе хтось образив? Чи в тебе цей синдром з дитинства?
- +
- 0
- Ответ банка
- Глобус Банк
- 5 августа 2024, 17:10
- #
Вітаємо 👋🏻
Раді вам повідомити, що в новій версії застосунку вже доступне дистанційне оновлення даних.
Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами!
Раді вам повідомити, що в новій версії застосунку вже доступне дистанційне оновлення даних.
Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Просять мене піти у відділення для ідентифікації.
Я за кордоном, точно не піду у відділення.
Допоможіть будь ласка роблокувати рахунок. Або закрити повністю мій рахунок онлайн й вивести свої кошти.
Треба було попереджети, що мій рахунок не активний. Поповнити можу — користуватися ні.
Дякуємо за відгук.
Інформуємо, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.
Звертаємо увагу, що при розрахунку ліміту враховуються видаткові операції по всім рахункам в т.ч. по рахункам у іноземній валюті та до розрахунку включаються як внутрішньобанківські видаткові операції (наприклад: обмін валют з одного рахунку на інший), так й операції пов'язані з розрахунками чи перерахуванням коштів на інші банки.
Також повідомляємо, що ми вже завершуємо тестування процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми Вас додатково повідомимо.