Блокування рахунка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброго дня. Був заблокований рахунок, як пояснюєте, переліміт 400 000 грн. Сформував у Вашому додатку 2 дві виписки по рахунку. Одну з моменту відкриття рахунку по 31 грудня 2023 року, іншу з 1 січня по сьогодні в жодній з виписок не досягнута сума 400 000 грн. Чекаю розблокування рахунку для можливості користування своїми власними коштами
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Глобус Банк
- 10 июля 2024, 18:57
- #
Олександр, добрий день!
Дякуємо за звернення.
Наші спеціалісти вже раніше надавали Вам зворотній зв’язок з цього питання.
Також повідомляємо, що вже найближчим часом в оновленій версії застосунку можна очікувати процес дистанційного оновлення даних та проходження ідентифікації за повноцінною моделлю використовуючи Дія, про що ми обов’язково додатково повідомимо.
Сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься банком в майбутньому, компенсує отриманий неприємний досвід.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, не соромтеся звертатися до нашої служби підтримки.
Дякуємо за звернення.
Наші спеціалісти вже раніше надавали Вам зворотній зв’язок з цього питання.
Також повідомляємо, що вже найближчим часом в оновленій версії застосунку можна очікувати процес дистанційного оновлення даних та проходження ідентифікації за повноцінною моделлю використовуючи Дія, про що ми обов’язково додатково повідомимо.
Сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься банком в майбутньому, компенсує отриманий неприємний досвід.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, будь ласка, не соромтеся звертатися до нашої служби підтримки.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться