Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заблоковані рахунки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Добрий день!
Аналогічна ситуація, як і у більшості клієнтів банку. Банк все повністю заблокував: картку, яку я згодом сам подав на закриття, якою я справно користувався цілий рік і платив справно по кредиту.
Оператор сказав, що із-за ліміту 400 тис., йдіть у відділення, а ви дорогу проплатите від Кам’янця до Хмельницького, де я живу?! Чи тоді відкривайте відділення у обласному цінтрі, а не в якомусь там Кам’янці Подільському.
Цей ліміт не був перевищений! Як взагалі відбувається ваші підрахунки операцій.
Відправляють у відділення…яке відділення. Карта була відкрита онлайн. Чому не можна провести онлайн верифікацію.
Я не розумію як взагалі користуватися послугами банку?!
Глобус
Ответ банка
8 июля 2024, 15:09
Дякуємо за додатково надану інформацію.

Повідомляємо, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Згідно п.3.11 Додатку №2 публічної частини Договору, в разі досягнення клієнтом, щодо якого здійснено віддалену ідентифікацію/верифікацію, загального ліміту на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками на місяць чи рік, або загального залишку за всіма відкритими клієнту рахунками в Банку, Банк блокує видаткові операції за рахунками клієнта та пропонує клієнту здійснити верифікацію, що дозволить зняти встановлені ліміти (обмеження). Обмеження знімаються в разі проходження клієнтом необхідної верифікації.

На сьогодні, для зняття обмежень, необхідно звернутись у відділення Банку та пройти повноцінну ідентифікацію, але ми вже працюємо над створенням процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми обов'язково додатково повідомимо.

Комментарии - 3

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
7 июля 2024, 11:23
#
А зачем пользоваться услугами банка которого нет в твоем городе?
+
0
Глобус Банк
Ответ банка
Глобус Банк
8 июля 2024, 12:33
#
Вітаємо! 👋🏻
Щоб допомогти у вирішенні вашого питання, просимо надати детальну інформацію та контактні дані для зворотнього зв’язку.
Дякуємо!
+
0
Mel UA
Mel UA
8 июля 2024, 14:50
#
Скинув дані в пп. Чекаю на вирішення питання якнайшвидше
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться