Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заблоковані рахунки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
nic 1 июля 2024, 18:10
За рекомендацією Мінфіну відкрив 2 депозити з бонусом в Глобусі. Тому, що якраз закінчувалися депозити в інших банках, а в Глобусі були одні з найвищих відсотків, до того ж, бонус від Мінфіну… В результаті отримав копійки бонусу і маю заблоковані рахунки. Чому? Ніяких заборонених операцій не було. Ліміт в 400000 перевищений не був (відкривав карту в застосунку). Кошти мої, власні заощадження, які збиралися протягом життя і на які я розраховував (і на відсотки з них). Ніяких незаконних доходів. Отримую пенсію по інвалідності і на дитину, за землю орендну плату і відсотки за депозитами — все! Коли не зміг кілька разів оплатити покупки — зайшов у відділення в Полтаві. Працівник там нічим не допоміг і, навіть не старався прояснити ситуацію. А, дізнавшись, що карта відкрита онлайн, сказав «звертайтесь на гарячу лінію». Звернувся, але й там сказали тільки «не хвилюйтеся, з вашою картою все добре, просто доступ до рахунку тимчасово обмежений, тому що був перевищений річний ліміт на 5000». За що? За те, що розмістив депозити в вашому банку і розраховував на свої кошти? Повторюю: ліміт в 400000 (здається так за умовами карти GlobusPlus) перевищений не був. Ніякого алгоритму дій запропоновано не було. І як тепер далі — не знаю… Висновок: не зв’язуйтесь з такими банками, як Глобус і з Мінфіном і їх бонусами. Ті копійки вигоди не варті тих нервів і здоров’я. І шансів втратити свої збереження.
Глобус
Ответ банка
2 июля 2024, 14:51
Добрий день.
Наші спеціалісти вже надали Вам консультацію та допомогли у вирішенні ситуації.
Дякуємо за відгук.
Полезный комментарий
energy1 1 июля 2024, 21:41
Там автоматично встановлений добовий ліміт операцій 5000 грн. Треба звернутись на гарячу лінію і змінити його. Або Ви в анкеті неправильно вказали обсяг операцій (треба було до суми власних грошей додати відсотки).

Комментарии - 4

+
0
energy1
energy1
1 июля 2024, 21:41
#
Полезный комментарий
Там автоматично встановлений добовий ліміт операцій 5000 грн. Треба звернутись на гарячу лінію і змінити його. Або Ви в анкеті неправильно вказали обсяг операцій (треба було до суми власних грошей додати відсотки).
+
0
nic
nic
3 июля 2024, 17:25
#
Рахунки досі заблоковані, хоча банк відзвітував про успішне вирішення проблеми.
+
+14
Глобус Банк
Ответ банка
Глобус Банк
4 июля 2024, 15:11
#
Добрий день.
Наразі ситуація вирішена.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
+
0
nic
nic
6 июля 2024, 13:04
#
Так, рахунки розблокували, все працює. Всім дякую за підтримку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться