Комісія при відкритті депозиту
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +15
- Ответ банка
- Банк Глобус
- 27 мая 2024, 17:34
- #
Доброго дня.
Дякуємо за Ваш відгук, але ми змушені зазначити, що інформація подана не зовсім коректно.
Рішення щодо використання карткового рахунку для відкриття депозиту було прийнято Вами особисто, оскільки Ви не захотіли чекати допоки менеджер відділення звільнитися від обслуговування іншого клієнта.
Ви звернулися напряму до касира відділення із питанням щодо поповнення карти Банку, яка була Вами пред’явлена, що і було виконано.
Стягнення з Вас комісії за зарахування коштів на картковий рахунок відбулося у повній відповідності до стандартних тарифів, які діють у Банку для всіх клієнтів без виключення.
Так, Вами було внесено кошти на депозитну карту, а будь-яке внесення коштів на таку карту відповідно до пункту 4.4. чинних тарифів, підпадає під комісію у розмірі 1%.
Тарифний план є загальнодоступним та розміщений на офіційній сторінці банку — https://globusbank.com.ua/ua/tp-depozitna-kartka.html.
Ви доєдналися до умов цього продукту при відкритті карти та підписанні заявки на приєднання до публічного договору, який і регулює взаємовідносини з клієнтами.
Для уникнення таких ситуацій у майбутньому рекомендуємо вам при відкритті депозитів вносити кошти напряму на депозитні рахунки через касу банку.
Дякуємо за Ваш відгук, але ми змушені зазначити, що інформація подана не зовсім коректно.
Рішення щодо використання карткового рахунку для відкриття депозиту було прийнято Вами особисто, оскільки Ви не захотіли чекати допоки менеджер відділення звільнитися від обслуговування іншого клієнта.
Ви звернулися напряму до касира відділення із питанням щодо поповнення карти Банку, яка була Вами пред’явлена, що і було виконано.
Стягнення з Вас комісії за зарахування коштів на картковий рахунок відбулося у повній відповідності до стандартних тарифів, які діють у Банку для всіх клієнтів без виключення.
Так, Вами було внесено кошти на депозитну карту, а будь-яке внесення коштів на таку карту відповідно до пункту 4.4. чинних тарифів, підпадає під комісію у розмірі 1%.
Тарифний план є загальнодоступним та розміщений на офіційній сторінці банку — https://globusbank.com.ua/ua/tp-depozitna-kartka.html.
Ви доєдналися до умов цього продукту при відкритті карти та підписанні заявки на приєднання до публічного договору, який і регулює взаємовідносини з клієнтами.
Для уникнення таких ситуацій у майбутньому рекомендуємо вам при відкритті депозитів вносити кошти напряму на депозитні рахунки через касу банку.
- +
- 0
- Natalia1303
- 30 мая 2024, 17:34
- #
Прошу не обманювати: під час мого перебування в банку я була єдиним клієнтом (що повинно підтверджуватись записом з камер внутрішнього спостереження, які прошу переглянути). Менеджер відділення була повідомлена, що метою мого візиту було відкриття депозиту. Менеджер знала, що я принесла готівку і вона порадила внести гроші на карту і відкрити депозит в додатку. Крім того, вона обіцяла мені подзвонити про результати розгляду моєї заявки на відкриття кредитної карти. Дзвінка не було по сьогоднішній, 30.05.2024, день.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Глобус Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6 |
EUR | 43.45 | 44.3 |
Все курсы банка |
В результаті — споачена комісія в розмірі 2 тисячі грн