Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ніколи не спілкуйтесь з підтримкою! Краще одразу закривайте рахунок!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Yanuska 11 марта 2024, 21:22
Неймовірно непрофесійне обслуговування. Співробітник банку взагалі не несе ніякої відповідальності за свої слова. На моє уточнення як правильно погасити борг при арештованому рахунку, у офіційному чат-боті відповіли, що закривати потрібно просто поповнивши карту. А як зʼясувалось з часом, кошти, які я внесла в рахунок погашення кредиту виявились замороженими. І мій борг не зменшився на внесену суму.
Написала офіційного листа банку, що через некомпетентність їхнього співробітника я не змогла погасити борг. І що банк має виправити помилку їхнього співробітника. Але їм абсолютно байдуже на клієнтів і на власну недбалість. Вони просто мовчать. Тепер, через їхню вину, маю платити я!
Глобус
Ответ банка
14 марта 2024, 12:20
Дякуємо за ваш відгук, банком обов'язково буде перевірена, викладена у Вашому зверненні, ситуація щодо інформування про сплату заборгованості по арештованому рахунку. Натомість, інформуємо, що відповідно до вимог законодавства здійснення видаткових операцій по рахунку на який накладено арешт є обмеженим в т.ч. на погашення заборгованості і відновлення видаткових операцій (в т.ч. погашення заборгованості) можливе лише після отримання банком постанови про зняття арешту.

Банк цінує лояльність своїх клієнтів і ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝 / Ніколи не спілкуйтесь з підтримкою! Краще одразу закривайте рахунок!