Перед відкриття рахунку в цьому банку декілька разів подумайте про це
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Банк, який не видає кошти клієнта, і навіть про це ніхто не каже. Розповім коротку історію взаємодії з банком. Раніше, у 2019 році, мав рахунок у цьому банку, картку «Відсоточка», яку закрив у відділенні через більш цікаві пропозиції на ринку. Недавно помітив, що банк оновився, має новий додаток, можливо, щось змінилося, і відкрив картку дистанційно через «Дію» 01.10.2023. Відкрив дві картки — «Globus plus» та «Globus plus Light», отримав їх через нову пошту. Вирішив 05.02.2024 відкрити депозит. Тут трохи виплата депозиту відбувається по-іншому: відкривається якийсь рахунок онлайн для виплат. Відкрив депозит і побачив у додатку в розділі «рахунки», що цей рахунок заблокований. Подумав, що це може бути. Подзвонив на гарячу лінію, щоб запитати, і отримав відповідь, що мені потрібно здійснити ідентифікацію в відділенні банку, і до того часу рахунок буде заблокований, і депозит не можна зняти. На запитання, чому рахунок заблокований, якщо я відкрив рахунок 01.10.2024, і банку було надіслано копію документів, отримав відповідь, що це спрощене оформлення було, і останній раз ідентифікація була у 2019. При тому, що перекази з картки на картку все працює, також на картку іншого банку. Запитав, як можна здійснити ідентифікацію онлайн, як в інших банках, і отримав відповідь, що ніяк, тільки йти у відділення. І про це випадково дізнався, і у відповідь отримав, що банк не зобов’язаний повідомляти клієнта про необхідність ідентифікації. Добре, що хоч не відкривав депозит на велику суму. Тому написав тут, може тут більше компетентні працівники банку, ніж на гарячій лінії. І чекаю на зворотний зв’язок і відповідь на питання: чому рахунок заблокований, якщо я відкрив рахунок 01.10.2023, і документи були передані в банк, на що ідентифікація робити після скількох місяців. Чому в банку не можна здійснити ідентифікацію, як в нормальних банках онлайн через «Дію», бо для банку, як зрозумів, «Дія» це не документ. І чому не повідомляють клієнтів про необхідність повторної ідентифікації.
Написать комментарий
Комментарии - 4
А в каких это банках можно онлайн сделать идетнификацию?
- +
- 0
- Ответ банка
- Банк Глобус
- 9 февраля 2024, 16:06
- #
Вітаємо!
Інформацію перевірили, наразі ваші рахунки розблоковані.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших продуктів і сервісів та прагнемо надати клієнтам прості і зручні фінансові послуги.
Дякуємо за Ваш відгук.
Інформацію перевірили, наразі ваші рахунки розблоковані.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших продуктів і сервісів та прагнемо надати клієнтам прості і зручні фінансові послуги.
Дякуємо за Ваш відгук.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться