Жахлива організація служби підтримки банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Банк Глобус
- 13 октября 2023, 15:55
- #
Вітаємо. Дякуємо за ваш відгук.
Ваше звернення зафіксовано. Наші фахівці займаються вирішенням вашого питання. По результату ми Вас повідомимо.
Ваше звернення зафіксовано. Наші фахівці займаються вирішенням вашого питання. По результату ми Вас повідомимо.
- +
- 0
- Ответ банка
- Банк Глобус
- 18 октября 2023, 10:03
- #
Дякуємо за звернення. Нашим спеціалістам необхідно було більше часу для вирішення вашого питання. Кешбек по вашим операціям вже нарахований.
Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Всі знають Глобус як банк, що пропонує дуже цікаві умови по кешбеку. І багато хто хоче заощадити, заводить карти цього банку. На цьому банк наростив протягом останніх місяців клієнтську базу. Цього місяця дуже приємний кешбек у категорії «Салони краси та косметика» — 4%. У мене виникли проблеми із нарахуванням кешбеку. До цього я платив карткою та кешбек нараховувався. Потім я помітив, що після платежу до eva.ua кешбек не нарахували, хоча платіж потрапляє у потрібну категорію. Через два дні це повторилося ще з одним платежем в eva.ua. З суботи я звернувся до банку (канал зв’язку — чат Telegram). Мене попросили повторно звернутися в понеділок у 11:00. Написав. Сказали, що треба більше часу, напишіть повторно о 15.00. Зрозуміло, і о 15:00 моїм питанням ніхто не займався, а просто відфутболили. Системи реєстрації звернень клієнтів немає, що багато говорить про організацію процесів у банку. Зрозуміло, що я вже не бачу сенсу повторно звертатися на підтримку — це просто знущання.
Готовий надати всі необхідні дані, скріншоти листування з підтримкою. Дуже неприємне враження від жахливої організації служби підтримки банку