Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Для мене — зовсім не клієнтоорієнтований банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Олександр Д 4 июня 2023, 11:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Евгения Сверстюка, 23
Коли анонсували картку «Відсоточка» — я не сильно захопився (мав тоді кілька і кредиток, і дебеток), але подумав:
оформлю, покладу трохи грошей і при якійсь надзвичайній потребі зможу використати. Оформив, перекинув туди 1тис грн і спокійно поклав картку в стіл, чекаючи нарахування якихось копійок (сума-то невелика). Через два чи три місяці зацікавився — а що ж там додалось? І виявилось, що не додалось, а ВІДНЯЛОСЬ, бо банк успішно списував кошти за смс-інформування. Я зв’язався з банком, пояснив, що ЖОДНИХ смс за цей час не отримував, тому резонне питання: за що стягувались гроші.? Отримав відповідь: смс-інформування платне, відключити неможливо. Дивно, але з того часу гроші більше не списувались (ну, або списувались так, що я цього не помічав). Але смс як не було раніше, так і після цього…
В січні 2022 року закінчувався термін дії картки і я подумав: а чи не пора закрити рахунок? В той час в додаток/застосунок банку уже чомусь не впускало, а попасти у відділення на Лівобережній з усім відомих причин не вдавалось. У відділенні на метро Дружби Народів мені сказали, що всі питання краще вирішувати в тому відділенні, де оформлювався договір (тобто на Лівобережній).
Але почалась війна… Було трохи не до поїздок по відділеннях, хоча двічі мені «пощастило» постояти перед зачиненими дверима відділення неподалік Лівобережної через повітряну тривогу (ясно, відділення було в цей час закрите… «Цікаво, а гроші під час тривоги теж не крутяться? І вони не заробляють?» — думав я).
Нарешті, я дістався до лівобережного відділення, де мене чекав сюрприз: на картці з тисячі гривень залишилось 189, все інше — списали за неактивність по рахунку.
З одного боку — сам винен, потрібно бути уважнішим до умов обслуговування, до своїх грошей, особливо з такими «голодними» банками. З іншого боку — жодних попереджень від банку, жодних смс, жодних дзвінків. Банк заробив, хоча міг би бути лояльнішим і уважнішим до клієнтів в умовах спочатку «ковіду» і всіх відповідних обмежень, а потім — розгортання війни.
А я перед останнім походом в банк ще й вагався: чи відкривати нову картку для кешбеку? Тепер — точно ні. І рекомендувати банк нікому не буду

Комментарии - 1

+
0
Олександр Д
Олександр Д
16 сентября 2024, 14:34
#
Тобто реакції від банку на те, що в країні війна, а моя картка лежала у відділенні і просто з неї списувались гроші за неактивність — я не дочекаюсь? Все ок?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝 / Для мене — зовсім не клієнтоорієнтований банк