Відкриття картки GlobusPlus через мобільний застосунок
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Maksym Solomko
- 6 июня 2023, 11:47
- #
Як писав вище, а також при спілкуванні з фахівцем підримки supportglobusplus@globusbank.com.ua, що запит на кредитну історію треба робити після отримання від клієнта всіх необхідних документів. Тобто по мене треба було запросити паспорт, РНОКПП і довідку ВПО, а потім робити запит на кредитну історію.
Щодо запиту довідки ВПО, то я сподіваюся, що банк має роз’яснення НБУ щодо цього -- стаття «Банки зобов’язані обслуговувати жителів Криму без довідки внутрішньо переміщеної особи»:
https://bank.gov.ua/ua/news/all/banki-zobovyazani-obslugovuvati-jiteliv-krimu-bez-dovidki-vnutrishno-peremischenoyi-osobi
У кінці зазначеної статті зазначено, що Національний банк наголошує у листі-роз'ясненні на:
-- неприпустимості дискримінації жителів Криму та міста Севастополя під час банківського обслуговування;
-- необхідності надання повного доступу до фінансових продуктів і сервісів усіх громадян України, які проводять звичайні фінансові операції, щодо яких у банків відсутні підозри.
ps Буду чекати від банка офіційного роз’яснення щодо цього інциденту, запит на який я зробив 1 червня, надіславши його на info@globusbank.com.ua
Щодо запиту довідки ВПО, то я сподіваюся, що банк має роз’яснення НБУ щодо цього -- стаття «Банки зобов’язані обслуговувати жителів Криму без довідки внутрішньо переміщеної особи»:
https://bank.gov.ua/ua/news/all/banki-zobovyazani-obslugovuvati-jiteliv-krimu-bez-dovidki-vnutrishno-peremischenoyi-osobi
У кінці зазначеної статті зазначено, що Національний банк наголошує у листі-роз'ясненні на:
-- неприпустимості дискримінації жителів Криму та міста Севастополя під час банківського обслуговування;
-- необхідності надання повного доступу до фінансових продуктів і сервісів усіх громадян України, які проводять звичайні фінансові операції, щодо яких у банків відсутні підозри.
ps Буду чекати від банка офіційного роз’яснення щодо цього інциденту, запит на який я зробив 1 червня, надіславши його на info@globusbank.com.ua
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Інформуємо, що процедура реєстрації в мобільному додатку GlobusPlus передбачає перевірку кредитної історії, про що Вас попередили перед реєстрацією, та Ви надали згоду на збір та обробку персональних даних. Перевірка кредитної історії, при здійсненні реєстрації в мобільному додатку, не передбачає надання кредитів, а є додатковим етапом проведення ідентифікації та верифікації.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю.