Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайський банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
14938457 4 мая 2023, 18:50
Банк залучає нових клієнтів на обслуговування шляхом обману. В банку діє Програма лояльності «Кешбек» відповідно до умов якої цей недобанк 01.05.2023 запропонував отримати 4% кешбеку на категорію «Продукти» та 20% на категорію «Транспорт» без обмежень. Через кілька днів після вибору категорії недобанк самовільно, без попередження змінив умови на 3% за категорію «Продукти» та додавши обмеження по категорії «Транспорт». Недобанк стверджує що це не обман, а «технічна помилка», тільки не може відповісти чому «технічні помилки» спричинені банком цей недобанк вирішує за рахунок інтересів клієнтів. Абсолютно не клієнтоорієнтовний підхід. Нікому не раджу мати справу з недобанком який обіцяє одне, а після укладення договору каже «ми помилились» і самовільно змінює умови.
Глобус
Ответ банка
5 мая 2023, 14:13
Вітаємо Вас!

Повідомляємо, що на момент вибору вами категорії кешбеку «Продукти» відсоток кешбеку був вказаний корректно і становив 3% за розрахунок власними коштами і 1,5% за розрахунок кредитними. Щодо відображення інформації про умови кешбеку в категорії «Транспорт», то нажаль під час оновлення додатку була відображана не повна інформація. Дана технічна помилка була швидко усунута Банком протягом декількох годин, про що вже Вас було проінформовано.
Нам шкода, що дана технічна помилка справила негативне враження. Банк докладе максимум зусиль для уникнення виникнення подібних технічних помилок у майбутньому. Ми щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.

Комментарии - 1

+
0
14938457
14938457
7 мая 2023, 13:51
#
Ваші помилки ви виправляєте через зневажання інтересів клієнтів банку. Нормальні банки так не роблять. Про який сервіс і довіру до вашоі установи можна говорити, якщо ви собі таке дозволяєте?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться