Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найгірший банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vla 20 августа 2022, 23:16
Я ще з Нового року намагався зареєструватись в і-банкінгу, но щось у банки тех. проблеми не вирішуються, футболили з тех.відділу до відділення, а звідти назад… Нещодавно ледь не тиждень витратив на реєстрацію в Глоб+, де хіба що цирковий номер не вимагали зробити, в результаті все одно вхід туди заблоковано, а заяви на розблокування ігноруються і без пояснень. Це найгірший банк. Нескінченні і постійні проблеми, заявки на них ігноруються, зникають, не виконуються… Дивні вимоги до клієнтів, щоб вони щось робили, виконували замість банка… До Глобуса дном вважав Ощад… Помилявся
Глобус
Ответ банка
22 августа 2022, 11:32
Вітаємо Вас!
Для розгляду Вашого питання просимо детально описати проблему, що виникає при використанні додатку (послідовність дій та результат) або надати запис екрану на якому відтворено складність роботи додатку.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне уявлення щодо можливостей мобільного додатку GlobusPlus.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться