Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк порушує умови договору

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kvitk 2 августа 2022, 16:18
Отделение по адресу: Львов, ул. Мирослава Скорика, 16
Закінчився депозит (річний) По умовам договору повернення в день закінчення.Звернулась день в день, відповідь відділення- пролонгувався.Як без мого дозволу на цілий рік?.. День в день звертаєшся, а вони не повертають.Відділення у Львові це повний треш, то керівника немає на роботі(вчора так було). А сьогоднішнж спілкування склало враження неграмотного керівника, який не вміє вирішувати питань.Обговорювали вже з юристами позов. І так низька репутація банку ще нижче падає.А питання взагалі смішне, вирішувати 1 хвилину, але це не дано цій канторі.
Глобус
Ответ банка
2 августа 2022, 16:39
Доброго дня шановний клієнт!

Повідомляємо Вам, що всі депозити в Банку передбачають умову автоматичної пролонгації договору, що закріплено в п.1.1.10 депозитного договору.
Кожен клієнт на свій розсуд може відмовитись від автолонгації в будь-який день, окрім дати заверешння депозиту, шляхом звернення на контакт-центр, у відділенні банку або використовуючи мобільний додаток, що детально описано в п. 5.3. публічного Договору, який розміщено на офіційному сайті банку.
Якщо ж Клієнт не відмінив автолонгацію до дня завершення депозиту, то такий депозит автоматично пролонговується.
У Вашому випадку, Ви не відмінили автолонгацію до дати закінчення депозиту і його автоматично було пролонговано у повній відповідності до укладених умов.
Жодного порушення з боку Банку не було допущено.

Комментарии - 15

+
+6
Kvitk
Kvitk
2 августа 2022, 17:40
#
Це відповідь працівнику банку Глобус, який не повертає депозиту!!! Неправду пишете шановний! В пункті 1.1.10 є слово передбачено, що не означає включено, а жодного пункту з зверненням про відміну в примірнику договору який мною підписаний немає.Тому ви обманюєте і цим ще занижуєте низьку репутацію.Краще б працювали над вирішенням питання, а не пошуком оправдати себе хитрими маніпуляціями Ще раз повторюю питання смішне, вирішується швидко і без жодного неприємного осаду для клієнта, а ви цього не хочете і не вмієте.
+
0
jeykobxc
jeykobxc
6 августа 2022, 19:02
#
За рік поки діяв депозит можна було звернутись на гарячу лінію чи іншими способами з представниками банку і поцікавитися і умовами депозиту і зняти пролонгацію. У вас же вийшло, а я зможу стрибнути в поїзд який вже поїхав
+
+26
Lolik1837
Lolik1837
2 августа 2022, 17:49
#
Не один раз открывал депозит в разных банках. И В ПРИЛОЖЕНИЯХ ВСЕХ БАНКОВ стоит «автопролонгация». То есть это не фишка именно банка «Глобус» ,это стандартный договор всех банков- хоть «Глобус», хоть «Моно», хоть «Приват»

И что бы снять «пролонгацию» достаточно просто зайти в приложение и снять «галочку» с пункта «пролонгация» или просто позвонить в службу поддержки, что бы убрали «пролонгацию» . Тем более непонятно- а чего вы не читали договор ? Там все это описано . Кто вам виноват?

Вы, получается, ЗА ЦЕЛЫЙ ГОД, даже не удосужились узнать условия своего договора и не снять пролонгацию, зато теперь вините непонятно в чем банк за ваше же головотяпство?
+
+16
Qwerty1999
Qwerty1999
2 августа 2022, 18:24
#
У некоторых банков автопролонгацию
можно отменить не в любое время,
а за месяц до окончания депозита.

Но это тоже достаточно большой
интервал времени, за который можно
отменить автопролонгацию через
горячую линию, в отделении банка
или в мобильном приложении…
+
+6
Kvitk
Kvitk
2 августа 2022, 19:15
#
В мене немає їхнього додатку, і швидше за все вже не буде.Цей досвід зробив своє.А ви попробуйте встановити їхній додаток, з підключенням камери, зробленим свіжим фото…
+
+6
Kvitk
Kvitk
2 августа 2022, 19:24
#
А додатки інших банків є і успішно і просто можна користуватись їхнім функціоналом.Ви дарма захищаєте Глобус.Не чули всі їх розмов протягом 2 днів…
+
+6
Kvitk
Kvitk
2 августа 2022, 19:12
#
Хотіла поставити мінус, а чомусь додало один мій дотик 6 балів вам, смішно організовано.В банку Глобус не було донедавна додатку.Сьогодні прочитала відгуки , він ще тестується, і по відгукам є баги, тому вам коментар до відгуку про Глобус і його працівників, принаймні у Львові ні до чого, А банк навіть у Львові не має жодного банкомату свого і партнерського.В минулому місяці виясняла на гарячій лінії, але для чого я це вам пишу, ви знаєте лише своє Я напикла власний досвід про 1-но річний!!! депозит
+
+16
Qwerty1999
Qwerty1999
2 августа 2022, 19:34
#
Если у Глобуса нет приложения,
нет интернет-банкинга, то хоть
действующие отделения банка есть
и возможно даже горячая линия.
Ну нельзя же так все пускать на самотёк…
+
+6
Kvitk
Kvitk
2 августа 2022, 19:43
#
Прочитайте вище написане про самотєк
+
+6
Kvitk
Kvitk
2 августа 2022, 19:44
#
І теж нижченаписане
+
+5
kingcity
kingcity
11 августа 2022, 20:25
#
У Львові всього одне відділення Глобуса. Підтверджую — рівень компетентності у працівників там «так собі», зате перелякані вічно — «якби то щось не те не зробити».
Але питанню автопролонгації авторці відгуку потрібно було більше уваги приділити — раз договором це передбачено. Можливо, по недосвідченості не звернула уваги. Працівники ж банку, звичайно, про автопролонгацію попередити «забули». Точніше — не вважали за потрібне.
+
+5
Kvitk
Kvitk
2 августа 2022, 19:20
#
Яке голопятство, якщо в день завершення було звернення З вашого боку це образа. Договір вивчений немає слово включена пролонгація, розумієте значення слова передбачено, якщо ні то прочитайте словник.Більше в договорі нічого про це від слова зовсім.Не хочу дискусії про те в чому не розумієтесь.
+
+17
Qwerty1999
Qwerty1999
2 августа 2022, 22:16
#
Некоторые банки продлевают депозит
автоматически в первую минуту начала рабочего дня в ОДБ, другие банки продлевают депозит в диапазоне от нуля часов до шести утра, третьи банки продлевают депозит после обеда.

Поэтому иногда надо думать головой,
и научиться перестраховываться,
а не надеяться на авось…
+
+13
jeykobxc
jeykobxc
6 августа 2022, 18:57
#
За рік поки діяв депозит можна було звернутись на гарячу лінію чи іншими способами з представниками банку і поцікавитися і умовами депозиту і зняти пролонгацію. У вас же вийшло, а я зможу стрибнути в поїзд який вже поїхав
+
+16
Олегович Торба
Олегович Торба
7 августа 2022, 0:46
#
Все як завжди,клієнт тупий, а винен всеодно Банк)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться