Банк порушує умови договору
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 15
Це відповідь працівнику банку Глобус, який не повертає депозиту!!! Неправду пишете шановний! В пункті 1.1.10 є слово передбачено, що не означає включено, а жодного пункту з зверненням про відміну в примірнику договору який мною підписаний немає.Тому ви обманюєте і цим ще занижуєте низьку репутацію.Краще б працювали над вирішенням питання, а не пошуком оправдати себе хитрими маніпуляціями Ще раз повторюю питання смішне, вирішується швидко і без жодного неприємного осаду для клієнта, а ви цього не хочете і не вмієте.
Не один раз открывал депозит в разных банках. И В ПРИЛОЖЕНИЯХ ВСЕХ БАНКОВ стоит «автопролонгация». То есть это не фишка именно банка «Глобус» ,это стандартный договор всех банков- хоть «Глобус», хоть «Моно», хоть «Приват»
И что бы снять «пролонгацию» достаточно просто зайти в приложение и снять «галочку» с пункта «пролонгация» или просто позвонить в службу поддержки, что бы убрали «пролонгацию» . Тем более непонятно- а чего вы не читали договор ? Там все это описано . Кто вам виноват?
Вы, получается, ЗА ЦЕЛЫЙ ГОД, даже не удосужились узнать условия своего договора и не снять пролонгацию, зато теперь вините непонятно в чем банк за ваше же головотяпство?
И что бы снять «пролонгацию» достаточно просто зайти в приложение и снять «галочку» с пункта «пролонгация» или просто позвонить в службу поддержки, что бы убрали «пролонгацию» . Тем более непонятно- а чего вы не читали договор ? Там все это описано . Кто вам виноват?
Вы, получается, ЗА ЦЕЛЫЙ ГОД, даже не удосужились узнать условия своего договора и не снять пролонгацию, зато теперь вините непонятно в чем банк за ваше же головотяпство?
- +
- +16
- Qwerty1999
- 2 августа 2022, 18:24
- #
У некоторых банков автопролонгацию
можно отменить не в любое время,
а за месяц до окончания депозита.
Но это тоже достаточно большой
интервал времени, за который можно
отменить автопролонгацию через
горячую линию, в отделении банка
или в мобильном приложении…
можно отменить не в любое время,
а за месяц до окончания депозита.
Но это тоже достаточно большой
интервал времени, за который можно
отменить автопролонгацию через
горячую линию, в отделении банка
или в мобильном приложении…
В мене немає їхнього додатку, і швидше за все вже не буде.Цей досвід зробив своє.А ви попробуйте встановити їхній додаток, з підключенням камери, зробленим свіжим фото…
Хотіла поставити мінус, а чомусь додало один мій дотик 6 балів вам, смішно організовано.В банку Глобус не було донедавна додатку.Сьогодні прочитала відгуки , він ще тестується, і по відгукам є баги, тому вам коментар до відгуку про Глобус і його працівників, принаймні у Львові ні до чого, А банк навіть у Львові не має жодного банкомату свого і партнерського.В минулому місяці виясняла на гарячій лінії, але для чого я це вам пишу, ви знаєте лише своє Я напикла власний досвід про 1-но річний!!! депозит
- +
- +16
- Qwerty1999
- 2 августа 2022, 19:34
- #
Если у Глобуса нет приложения,
нет интернет-банкинга, то хоть
действующие отделения банка есть
и возможно даже горячая линия.
Ну нельзя же так все пускать на самотёк…
нет интернет-банкинга, то хоть
действующие отделения банка есть
и возможно даже горячая линия.
Ну нельзя же так все пускать на самотёк…
Прочитайте вище написане про самотєк
У Львові всього одне відділення Глобуса. Підтверджую — рівень компетентності у працівників там «так собі», зате перелякані вічно — «якби то щось не те не зробити».
Але питанню автопролонгації авторці відгуку потрібно було більше уваги приділити — раз договором це передбачено. Можливо, по недосвідченості не звернула уваги. Працівники ж банку, звичайно, про автопролонгацію попередити «забули». Точніше — не вважали за потрібне.
Але питанню автопролонгації авторці відгуку потрібно було більше уваги приділити — раз договором це передбачено. Можливо, по недосвідченості не звернула уваги. Працівники ж банку, звичайно, про автопролонгацію попередити «забули». Точніше — не вважали за потрібне.
Яке голопятство, якщо в день завершення було звернення З вашого боку це образа. Договір вивчений немає слово включена пролонгація, розумієте значення слова передбачено, якщо ні то прочитайте словник.Більше в договорі нічого про це від слова зовсім.Не хочу дискусії про те в чому не розумієтесь.
- +
- +17
- Qwerty1999
- 2 августа 2022, 22:16
- #
Некоторые банки продлевают депозит
автоматически в первую минуту начала рабочего дня в ОДБ, другие банки продлевают депозит в диапазоне от нуля часов до шести утра, третьи банки продлевают депозит после обеда.
Поэтому иногда надо думать головой,
и научиться перестраховываться,
а не надеяться на авось…
автоматически в первую минуту начала рабочего дня в ОДБ, другие банки продлевают депозит в диапазоне от нуля часов до шести утра, третьи банки продлевают депозит после обеда.
Поэтому иногда надо думать головой,
и научиться перестраховываться,
а не надеяться на авось…
За рік поки діяв депозит можна було звернутись на гарячу лінію чи іншими способами з представниками банку і поцікавитися і умовами депозиту і зняти пролонгацію. У вас же вийшло, а я зможу стрибнути в поїзд який вже поїхав
- +
- +16
- Олегович Торба
- 7 августа 2022, 0:46
- #
Все як завжди,клієнт тупий, а винен всеодно Банк)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Повідомляємо Вам, що всі депозити в Банку передбачають умову автоматичної пролонгації договору, що закріплено в п.1.1.10 депозитного договору.
Кожен клієнт на свій розсуд може відмовитись від автолонгації в будь-який день, окрім дати заверешння депозиту, шляхом звернення на контакт-центр, у відділенні банку або використовуючи мобільний додаток, що детально описано в п. 5.3. публічного Договору, який розміщено на офіційному сайті банку.
Якщо ж Клієнт не відмінив автолонгацію до дня завершення депозиту, то такий депозит автоматично пролонговується.
У Вашому випадку, Ви не відмінили автолонгацію до дати закінчення депозиту і його автоматично було пролонговано у повній відповідності до укладених умов.
Жодного порушення з боку Банку не було допущено.