У вас є живі люди в контакт центрі?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Другий день намагаюсь зареєструватись в моб.додатку Глобус плюс, якісь постійні проблеми, від бота толку немає, одні нерви, як додзвонитись до живої людини?
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Банк Глобус
- 18 июля 2022, 11:31
- #
Доброго дня.
На сьогодні спостерігається підвищений попит на дистанційне обслуговування та консультування клієнтів, що призводить до певних затримок у комунікації.
В разі необхідності зв’язку із співробітником банку просимо залишити заявку в чат-боті і Вам перетелефонують або зателефонувати на контакт-центр в будні дні, коли там працює найбільша кількість спеціалістів.
Приносимо Вам свої вибачення за незручності.
На сьогодні спостерігається підвищений попит на дистанційне обслуговування та консультування клієнтів, що призводить до певних затримок у комунікації.
В разі необхідності зв’язку із співробітником банку просимо залишити заявку в чат-боті і Вам перетелефонують або зателефонувати на контакт-центр в будні дні, коли там працює найбільша кількість спеціалістів.
Приносимо Вам свої вибачення за незручності.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться