Не видають гривні після закінчення депозиту,відмовляються надати виписки порахунках (питання вирішено 30.04.20)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Галина Москаль
- 30 апреля 2020, 17:04
- #
- Полезный комментарий
Питання вирішене завдяки центральному офісу і гарячій лінії, дякую, Остап, у банку все добре, тільки львівська філія не на висоті
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
На гарячій лінії повідомили, що вони зобов«язані надати мені ці виписки, але працівники на мій дзвінок з відділення на гарячу лінію не зреагували.
Після мого дзвінка на гарячу лінію почали мене повчати та принижувати.
Бейджиків не мають і також відмовились назвати свої прізвища.
Висновок — у банка проблеми з платоспроможністю і працівники некомпетентні, ведуть себе непрофесійно.