Тихий ужас по депозитах
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Хотів відкрити депозит в цьому банку, но коли на тикнувся на їхні форс-мажорні обставини, то був в шоці цитую «Про настання «форс мажорних» обставин Сторони мають інформувати одна одну невідкладно. Якщо ці обставини триватимуть більше ніж 6 місяців, то кожна із Сторін матиме право відмовитись від подальшого виконання зобов’язань за цим Договором, і в такому разі жодна із Сторін не матиме права на відшкодування другою Стороною можливих збитків.»» Тоїсть вкладчик ставить свої гроші і коли настають ці обставини які перевищують 6 місяців, вкладчик може розпрощатись із своїми грошима і все на законному рівні підписавши такий договір. І це коли в країні іде війна. Люди читайте умови договору, при мені якась жіночка приходила в банк по відкриттю депозита і така була рада що там дають на 0,5% надбавки до депозита (заповнивши якусь анкету) що готова була його відкривати не вникнувши в суть. На моє питання працівникам банка чому вони не поміняють цей пункт отримав відповідь, що я один такий клієнт, який на це звернув увагу, під мене договір міняти не будуть. Я вже давно співпрацюю з банками но такого ще не зустрічав. В інших банківських договорах пише що сторони звільняються від відповідальності за цим договором при настанні форс мажорних обставин на весь період їх дії і відновлюється відповідальність по закінчені цих обставин.
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- +15
- Natalia1712
- 4 ноября 2016, 23:24
- #
Странно почему банк не отреагировал на сообщение? Молчание банка реально может говорить о планируемом мошенничестве.
У них нет сотрудника на этом сайте.Нужно писать звонить на горячую линию НБУ чтоб банк привел договор банковского вклада к действуещему законодательству.Иначе любой форс мажор и денег потом НЕ вернуть.Даже через ФГВ.И чем больше звонков тем быстрее дело срушиться с места.
При виникненні питань щодо банківської діяльності громадяни України можуть звернутися на телефонну «гарячу лінію» Національного банку за єдиним номером: +38 (044) 230-19-60.
При виникненні питань щодо банківської діяльності громадяни України можуть звернутися на телефонну «гарячу лінію» Національного банку за єдиним номером: +38 (044) 230-19-60.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться