Глобус горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Глобус Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 47 | 48 |
USD | 41.3 | 42.1 |
Все курсы банка |
Дякуємо за звернення.
Наразі така функціональна можливість відсутня в мобільному застосунку.
Для зміни номеру телефону ви можете звернутись до найближчого відділення банку. Адреси та графік роботи можна переглянути за посиланням:https://globusbank.com.ua/ua/viddilennia.html
Будемо раді допомогти вам у відділенні😊
Написать комментарий
Хотіла трохи поскаржитись на роботу технічної служби банку Глобус.
03.02.2025 я подала прохання додати до списку комунальних послуг 2 компанії, яких там не було. На протязі майже двох місяців я періодично нагадувала про цю заявку чи навіть створювала ще декілька, з ціллю прискорити процес, але взагалі ніякого результату чи конкретики у строках виповнення заявки немає. Я і писала, і дзвонила, але відповідь отримувала завжди однакову: очікуйте… Я вже 2 місяці оббиваю поріг служби підтримки, але все абсолютно безрезультатно. Більш за все мені сподобалось сьогодні: на моє питання чи можу я поспілкуватися з техвідділом, бо хочу знати скільки ще чекати на вирішення, як мені здається, досить легкого питання (просто додати реквізити компанії до бази комунальних послуг), на що мені відповіли, що відповідь від них я отримаю таку саму «очікуйте»… ви серйозно?
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією, і ми розуміємо ваше невдоволення. Ми поступово розширюємо перелік доступних компаній по сервісу оплати комунальних послуг. Ваше звернення зафіксоване, передано відповідному підрозділу, і ми докладемо всіх зусиль, щоб пришвидшити процес. Щойно нові компанії будуть додані, ми обов’язково повідомимо вас про це. Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами!
Комментарии (3)
Для того, щоб ми могли вам допомогти, прохання уточнити які саме ліміти вас цікавлять?
Також ви можете звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або написати запит на пошту info@globusbank.com.ua і наші спеціалісти допоможуть в вирішенні вашого питання.
Написать комментарий
Категорії кешбеку оновлюються щомісяця. Ви можете обрати три категорії кешбеку від банку, а також необмежену кількість пропозицій від наших партнерів.
Щодо зоотоварів, у нас є партнерська категорія E-ZOO з 5% кешбеку за покупки в мережі магазинів E-ZOO.
Актуальну інформацію щодо кешбеку завжди можна переглянути на сайті: https://globusplus.ua/cashback
Написать комментарий
Рекомендуємо звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або написати запит на пошту info@globusbank.com.ua і наші спеціалісти допоможуть в вирішенні вашого питання.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Рекомендуємо звертатись в нашу службу підтримки будь-яким зручним для вас способом: в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber або за телефоном гарячої лінії 0800300392 і наші спеціалісти завжди спробують допомогти.
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Відкрити карту онлайн Ви можете в нашому мобільному застосунку GlobusPlus.
Обслуговування по даній картці безкоштовне.
З детальними умовами по картці “Кешбек «Зроблено в Україні» можна на сайті https://globusplus.ua/credit-cards/made-in-ukraine
Написать комментарий
Написать комментарий
Я неправильно ввів пароль, через що акаунт заблоковано
У підтримці відповіли, що я більше ніколи не зможу відкрити картку.
Але чому? Я не робив ніяких порушень
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для зворотнього зв’язку.
Комментарии (1)
Так. Щодо пакету документів — він залежить від конкретного кредитного продукту.
З більш детальними умовами Ви можете ознайомитись на нашому сайті: https://globusbank.com.ua/
Якщо виникнуть будь-які питання, не соромтесь, звертайтесь до нашої служби підтримки!
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)