Курс валютв Глобус Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Глобус Банка: Киев, бул. Николая Михновского, 28-В
Адрес:
Киев, бул. Николая Михновского, 28-В
Телефон:
+38 (044) 364-71-12,(13)
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
AdmsralNAV
6 марта 2025, 12:52
Банк Глобус справляє приємне враження своїм брендом, що асоціюється з надійністю та сучасністю. Співробітники завжди готові допомогти і надати необхідну інформацію. Зручний інтерфейс мобільного додатку та достеменно продумана система онлайн-банкінгу роблять управління фінансами простим і зрозумілим. Загалом, я задоволений своїм досвідом, і рекомендую Банк Глобус усім, хто шукає якісний банківський сервіс.
Написать комментарий
Ответ банка

6 марта 2025, 14:35
Вітаємо! 👋🏻
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
.10.07. у мене закінчився депозит і гроші надійшли на поточний рахунок. Оскільки у мене є інший депозит, відкритий через додаток ГлобусПлюс, я вирішив його поповнити сумою з депозиту, що закінчився. Однак, оскільки додаток передбачає поповнення депозиту лише з іншого рахунку, виникла потреба перерахувати гроші з одного рахунку на інший. Перед тим, як я дав команду виконати цю операцію, переконався, що внизу було написано КОМІСІЯ 0%. Однак на рахунок надійшла значно менша сума. При зверненні на гарячу лінію я почув геніальне формулювання «За перерахування 0%, а за зарахування на цей рахунок (на який я перерахував) 4% КОМІСІЇ». Хочу наголосити. що програма пропонувала поповнити депозит тільки з цього рахунку.
Напрошуються такі питання
1. Тариф 4% це взагалі адекватно для операції між своїми рахунками?
2. Керівництво Банку не тільки вважає зайвим попереджати клієнтів про комісію, а й прагне свідомо вводити їх в оману?
3.Гроші не пахнуть?
Комментарии (9)
Напрошуються такі питання
1. Тариф 4% це взагалі адекватно для операції між своїми рахунками?
2. Керівництво Банку не тільки вважає зайвим попереджати клієнтів про комісію, а й прагне свідомо вводити їх в оману?
3.Гроші не пахнуть?
Ответ банка

11 июля 2023, 9:42
Доброго дня.
Дякуємо за ваш відгук.
Такий розмір комісії в Банку існує при використанні кредитних коштів, що відповідно до описаної Вами ситуації не пояснює даний інцидент.
Для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!
Дякуємо за ваш відгук.
Такий розмір комісії в Банку існує при використанні кредитних коштів, що відповідно до описаної Вами ситуації не пояснює даний інцидент.
Для перевірки наданої інформації, просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб або залишити Ваш контакт для зв'язку.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу та прагнемо надати клієнтові простий і зручний інтерфейс що одночасно відповідає вимогам законодавства. Сподіваємося на розуміння та подальшу співпрацю. Вдячні Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!