Курс валютв Глобус Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.8 | 42.3 |
Все курсы банка |
Отделение Глобус Банка: Киев, ул. Евгения Сверстюка, 23
Адрес:
Киев, ул. Евгения Сверстюка, 23
Телефон:
+38 (044) 364-36-90
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Gardarn
17 июня 2023, 10:20
Обслуговуюсь у відділенні по вул. Євгена Сверстюка 23, хороший вічливий персонал, завжди допоможуть, всім задоволений
Написать комментарий
Коли анонсували картку «Відсоточка» — я не сильно захопився (мав тоді кілька і кредиток, і дебеток), але подумав:
оформлю, покладу трохи грошей і при якійсь надзвичайній потребі зможу використати. Оформив, перекинув туди 1тис грн і спокійно поклав картку в стіл, чекаючи нарахування якихось копійок (сума-то невелика). Через два чи три місяці зацікавився — а що ж там додалось? І виявилось, що не додалось, а ВІДНЯЛОСЬ, бо банк успішно списував кошти за смс-інформування. Я зв’язався з банком, пояснив, що ЖОДНИХ смс за цей час не отримував, тому резонне питання: за що стягувались гроші.? Отримав відповідь: смс-інформування платне, відключити неможливо. Дивно, але з того часу гроші більше не списувались (ну, або списувались так, що я цього не помічав). Але смс як не було раніше, так і після цього…
В січні 2022 року закінчувався термін дії картки і я подумав: а чи не пора закрити рахунок? В той час в додаток/застосунок банку уже чомусь не впускало, а попасти у відділення на Лівобережній з усім відомих причин не вдавалось. У відділенні на метро Дружби Народів мені сказали, що всі питання краще вирішувати в тому відділенні, де оформлювався договір (тобто на Лівобережній).
Але почалась війна… Було трохи не до поїздок по відділеннях, хоча двічі мені «пощастило» постояти перед зачиненими дверима відділення неподалік Лівобережної через повітряну тривогу (ясно, відділення було в цей час закрите… «Цікаво, а гроші під час тривоги теж не крутяться? І вони не заробляють?» — думав я).
Нарешті, я дістався до лівобережного відділення, де мене чекав сюрприз: на картці з тисячі гривень залишилось 189, все інше — списали за неактивність по рахунку.
З одного боку — сам винен, потрібно бути уважнішим до умов обслуговування, до своїх грошей, особливо з такими «голодними» банками. З іншого боку — жодних попереджень від банку, жодних смс, жодних дзвінків. Банк заробив, хоча міг би бути лояльнішим і уважнішим до клієнтів в умовах спочатку «ковіду» і всіх відповідних обмежень, а потім — розгортання війни.
А я перед останнім походом в банк ще й вагався: чи відкривати нову картку для кешбеку? Тепер — точно ні. І рекомендувати банк нікому не буду
Комментарии (1)
оформлю, покладу трохи грошей і при якійсь надзвичайній потребі зможу використати. Оформив, перекинув туди 1тис грн і спокійно поклав картку в стіл, чекаючи нарахування якихось копійок (сума-то невелика). Через два чи три місяці зацікавився — а що ж там додалось? І виявилось, що не додалось, а ВІДНЯЛОСЬ, бо банк успішно списував кошти за смс-інформування. Я зв’язався з банком, пояснив, що ЖОДНИХ смс за цей час не отримував, тому резонне питання: за що стягувались гроші.? Отримав відповідь: смс-інформування платне, відключити неможливо. Дивно, але з того часу гроші більше не списувались (ну, або списувались так, що я цього не помічав). Але смс як не було раніше, так і після цього…
В січні 2022 року закінчувався термін дії картки і я подумав: а чи не пора закрити рахунок? В той час в додаток/застосунок банку уже чомусь не впускало, а попасти у відділення на Лівобережній з усім відомих причин не вдавалось. У відділенні на метро Дружби Народів мені сказали, що всі питання краще вирішувати в тому відділенні, де оформлювався договір (тобто на Лівобережній).
Але почалась війна… Було трохи не до поїздок по відділеннях, хоча двічі мені «пощастило» постояти перед зачиненими дверима відділення неподалік Лівобережної через повітряну тривогу (ясно, відділення було в цей час закрите… «Цікаво, а гроші під час тривоги теж не крутяться? І вони не заробляють?» — думав я).
Нарешті, я дістався до лівобережного відділення, де мене чекав сюрприз: на картці з тисячі гривень залишилось 189, все інше — списали за неактивність по рахунку.
З одного боку — сам винен, потрібно бути уважнішим до умов обслуговування, до своїх грошей, особливо з такими «голодними» банками. З іншого боку — жодних попереджень від банку, жодних смс, жодних дзвінків. Банк заробив, хоча міг би бути лояльнішим і уважнішим до клієнтів в умовах спочатку «ковіду» і всіх відповідних обмежень, а потім — розгортання війни.
А я перед останнім походом в банк ще й вагався: чи відкривати нову картку для кешбеку? Тепер — точно ні. І рекомендувати банк нікому не буду
Ответ администратора
13 декабря 2018, 15:17
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 13.12.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Вот уже пошел второй год, как я являюсь постоянным клиентом банка. У меня размещен депозит в этом банке. Не скрою, что со 100-процентной уверенностью в успех нес свои кровные в этот банк. Жизнь заставляет нас бороться, искать самим пути «полипшенння». И получение доп. дохода от депозита — один из них. Рисковано...! Да. Но время показало, что «Глобус» оправдывает надежды.
Мне нравиться его политика — «на шару не работать». Нет в нем особых бесплатных услуг в обслуживании карт, пользование банкингом, оплатой и переводом средств в другие банки. В конце концов эти комиссии — это его средства к существованию, что бы давать существовать нам. Нравиться его постоянство в четкости выполнения своих обязательств перед клиентом. В общении то ли по горячей линии, то ли в отделении — всегда чувствуется доброжелательность персонала, их заинтересованное участие в решении твоего вопроса.
Понравилось открывшееся недавно новое отделение. Скромно, по-деловому все оборудовано. Нет пафосности и вальяжности в обстановке. Да и удобно стало добираться. Вместо по крутому подъёму на задворках Бессарабки, в отличии на бывшей Марии Расковой в обновленном после Евровидения районе Киева.
Еще год буду сотрудничать с банком и надеюсь не последний. Спасибо вам ребята за НАДЁЖНОСТЬ!
Написать комментарий
Мне нравиться его политика — «на шару не работать». Нет в нем особых бесплатных услуг в обслуживании карт, пользование банкингом, оплатой и переводом средств в другие банки. В конце концов эти комиссии — это его средства к существованию, что бы давать существовать нам. Нравиться его постоянство в четкости выполнения своих обязательств перед клиентом. В общении то ли по горячей линии, то ли в отделении — всегда чувствуется доброжелательность персонала, их заинтересованное участие в решении твоего вопроса.
Понравилось открывшееся недавно новое отделение. Скромно, по-деловому все оборудовано. Нет пафосности и вальяжности в обстановке. Да и удобно стало добираться. Вместо по крутому подъёму на задворках Бессарабки, в отличии на бывшей Марии Расковой в обновленном после Евровидения районе Киева.
Еще год буду сотрудничать с банком и надеюсь не последний. Спасибо вам ребята за НАДЁЖНОСТЬ!