Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Глобус Банка: Киев, ул. Саксаганского, 55-А

Адрес:
Киев, ул. Саксаганского, 55-А
Телефон:
+38 (044) 364-36-68
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
4
23 марта 2025, 10:21
Доброго дня. Хочу залишити відгук про цей банк.
Переказав кошти, щоб оплатити кредит. Виявилося, що через оплату через платіжні сервіси банк бере комісію. «Окей, перекажу на карту іншого банку по реквізитам IBAN, щоб з іншої картки оплатити без комісії «- подумав я про себе. Але при проведенні платежу вибило помилку «Перевищено ліміт по рахунку на видаткові операції». Написав у підтримку, сказали, що просто треба почекати до 9:00, бо платежі по реквізитам проходять тільки в операційний час. Почекав, спробував і знову нічого не вийшло. Знову написав у підтримку. Виявилося, що в мене нічого не вийде, бо в них є річний ліміт на видаткові операції про вичерпання якого ніхто не попереджує, коли вже він закінчується. Тільки при реєстрації в додатку банку десь в договорі є про це інформація, але нагадування, що цей ліміт скоро буде використано ніхто не попереджує. Перший оператор взагалі не зрозуміла суті проблеми і надала невірну інформацію. Другий оператор зрозуміла відразу що до чого і пояснила як все владнати, але не хотіла фіксувати скаргу на першого оператора виправдовуючи її дуже довго на що я витрачав свій час. Два оператори дуже повільно вирішували моє питання чим викликали роздратування і сам банк мене підставив, бо по факту заморозив 8100 грн на той час поки я не надам документи для підвищення цього ліміту. Тим паче це був вихідний день, тому як би я не старався, вирішити питання раніше понеділка не було змоги. Було б добре, щоб про вичерпання цього ліміту попереджали заздалегідь, я би не скидав ці кошти і не мав би стільки проблем.
Написать комментарий
Ответ банка
Глобус Банк
24 марта 2025, 16:29
Вітаємо, Максим👋🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час здійснення оплати.
Ліміти на видаткові операції – це вимога законодавства, яка допомагає забезпечити безпеку фінансових операцій.
Відповідно до умов договору про банківське обслуговування, публічна частина якого розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html, Банк може запитувати додаткові документи або відомості для проведення необхідних перевірок, зокрема щодо джерел коштів або фінансових операцій.
Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо відсутності попередження про досягнення ліміту та виправимо технічні налаштування у разі наявності недоліків.

Ми цінуємо ваш відгук і працюємо над тим, щоб зробити сервіс зручнішим. Наші спеціалісти вже зв’язалися з вами для вирішення ситуації.
3
11 октября 2024, 23:43
Привабили умови банку, намагалась зареєструватись в додатку, надіслала всі документи, маю хорошу кредитну історію, через буквально хвилин 30 я просто з нічого отримала відмову. Коли через місяць намагалась знову подати заявку (так за їхніми умовами), то зареєструватись стало неможливо, тільки ввійти в додаток за номером, після чого знову писало що у заявці відмовлено. При розмові з підтримкою озвучили що відмовили мені через «недозвон» хоча жодного дзвінку від банку я не отримувала. Ніякого блокувальника незнайомих номерів у мене немає, приймаю всі дзвінки які надходять, але тут не дзвонивши мені вони вирішили просто в причині відмови вказати недозвон. Коли я все це озвучила оператору якій телефонувала, вона сказала що у мене «номер перенесено» і тому відмовили. З яких пір коли оператор зв’язку (у мене зараз Лайф, раніше був Київстар, номер не змінився) на початку дзвінку озвучує що номер перенесено на іншого оператора зв’язку, а потім йде дзвінок, це вважається формальною причиною відмови у користування послугами банку? Ситуація ніяк не вирішилась, зареєструватись заново чи подати заявку немоливо. Оператор не прийняла ніяких дій. Сказали звернутись у відділення яке працює з 9 до 17:30, при цьому з 13 до 14 закриваючись на обід 5/2. Відділення найближче знаходиться від мене на іншому кінці міста і як я по вашому повинна туди потрапити якщо працюю за графіком 9−18 5/2? Це щоб ви розуміли перший банк, який мені відмовив у відкритті рахунку. А ще перша людина яка мені не дозвонилась, при тому що я ніяких дзвінків так і не отримала, навіть зворотнього зв’язку від оператора з якою розмовляла!
Комментарии (1)
Ответ банка
Глобус Банк
14 октября 2024, 12:55
Вітаємо 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Ми уточнили інформацію стосовно вашої ситуації та виправили помилку.

Перепрошуємо за незручності. Наразі ви можете повторити спробу реєстрації в застосунку.

Якщо виникнуть будь-які питання, рекомендуємо звернутись до нашої служби підтримки в месенджерах (Телеграм: t.me/GLOBUSBANK_bot або Viber, в пошуку необхідно ввести «Глобус Банк») і наші фахівці оперативно допоможуть вам.

1 не засчитана
26 декабря 2023, 17:52
Следует учитывать, что при оплате товара или услуги долларовой картой в валюте доллар США, банк взимает скрытую комиссию в размере 2−4%. Такая же комиссия взимается при зачислении долларов США на долларовую карту.

При этом в квитанции транзакции банк указывает верную сумму и нулевую комиссию!
Но в приложении, и реально со счета, списывается сумма с учетом комиссии.

Впервые сталкиваюсь со скрытой комиссией при списании и зачислении долларов на долларовую карту.
Банк Глобус считает это нормальной практикой?
Написать комментарий
3
27 августа 2023, 23:50
Банк «Глобус» уже не в первый раз блокирует средства на карточном счету. Невозможно оплатить картой или перевести деньги. В поддержке по телефону решить этот вопрос не могут, и предлагают обращаться лично в отделение банка.
Комментарии (2)
5
5 июня 2023, 14:56
Додаток не поганий, але після користування іншими банківськими додатками ще є над чим працювати, зате сервіс обслуговування дуже добрий, все швидко, не виходячи з дому можна оформити, хіба що з лімітом кредитним незрозуміло зараз, до війни відкривав картку монобанк, то зразу і ліміт надавали, а тепер відкриваєш кредитку, а вона як дебетова в тебе, тільки псуєш свій рейтинг кредитний, бо деякі банки які не надають ліміт, передають в УБКІ данні, тобто кредита не було, а при закритті картки, як закритий рахується.
Написать комментарий
Ответ банка
Глобус Банк
6 июня 2023, 11:09
Дякуємо за ваш відгук.
Рішення щодо встановлення кредитного ліміту залежить від багатьох факторів. Маємо надію, що в майбутньому зможемо змінити вашу думку та переглянути рішення щодо кредитної пропозицїї. Вдячні, що допомагаєте ставати нам кращими!
5
16 февраля 2021, 12:48
Ранее не пользовалась этим банком, но будучи в другом городе необходимо было срочно отправить переводом. Зайдя в отделение, было приятно, что не пришлось ждать большой очереди, кассир все быстро и оперативно оформила. Заморочек с документами тоже не было, как бывает в других банках. Вообщем банк порадовал, жалко мало отделений и не во всех городах.
Написать комментарий
1
16 апреля 2020, 19:27
Здравствуйте! Глобус банк с 01.03.2020 года занимается телефонным террором ( звонит 20-40 раз каждый день, и в праздники и выходные дни как ранним утром так и ночью ).
А так же они начисляют пеню и штрафы во время карантина.
Написать комментарий
1
22 июня 2019, 16:51
Здравствуйте! Глобус банк без уведомления меня через смс или электронную почту
начал повышать кредитную ставку и штраф за просрочку, инормацию об этом на ихнем официальном сайте найти не возможно.
Также без уведомления они трижды за год подымали процентную ставку с 2.9% 3.5% сейчас 3.9%.
Так как я являюсь физическим лицом, я не обязан отслеживать любые изменения в банковской деятельности или ихней политике.
Написать комментарий
4
26 декабря 2018, 15:18
Обслуживаюсь в даном банке уже лет 6, то в одном отделении был закреплен (на Подвысоцкого), теперь на Саксаганского (Киев). Надо признаться, что сотрудники довольно эрудированы и компетентны. Есть мелкие недочеты, но их можно быстро решить на месте.
Сегодня (вернее 24.12.2018) закончился депозит, за день (21.12) перезвонили, уточнили, что я буду делать с деньгами… Поскольку я работаю и нет времени много блуждать по банкам, я сразу попросил, чтоб часть денег подготовили к выдаче, а на часть буду переоформлоять и… попросил заранее распечатать договор на депозит по желаемым параметрам,… пошли на уступки… сегодня перезвонил, уточнил, приехал в обед, тут же дали на подпись готовый договор, повысили лимит по карте к выдаче… на все про все заняло не больше 5 минут, а может и меньше...+ выдали еще одну карту БЕСПЛАТНО для удобства. Даже придраться не к чему.
Хотя есть, но это притензия больше относится в целом к банку, а именно:
— чтоб открыть или переоформить вклад, а также крту к нему для снятия процентов, клиенту достаточно иметь только ПАСПОРТ и КОД, ВСЕ! Мобильный телефон иметь при себе и в принципе вообще иметь телефон — НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО! В банке Глобус, как я сегодня узнал, теперь надо для получения ПИН-кода, нужно имень телефон, с которого отправляется СМС (ПЛАТНАЯ СМС), это дикость!!!
— нет банков-партнеров, через банкоматы которых можно снимать деньги с карт БЕЗ КОМИССИИ, ок ну нет так нет, но почему не закупить десяток банкоматов и сделать их НАРУЖНЫМИ возле отделений!!!?
— НЕТ ИНТЕРНЕТ банкинга!
— постоянно в начале месяца в отделении ТУСУЕТСЯ толпа ПЕНСИОНЕРОВ, сами мало что понимают в банковских операциах и другим очередь в кассу задерживают!!!

Сейчас отпавлю еще подтверждение оформление депозита и получу 0,7% к ставке!
В целом от банка, хоть и не ШИКАРНЫЕ впечатление, но очень положительные!
Комментарии (2)
5
7 декабря 2017, 19:41
Все отлично. Финансовое состояние банка стабильное. Обслуживание на высоком уровне. Тихо, спокойно, внимательно, вежливо.
Начальник Отделения профи. Процветания банку и сотрудникам!
Отделение в Киеве на Саксаганского
Комментарии (4)
Страницы: 12
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус Банк 💰 / Отделения и банкоматы Глобус Банка в Киеве 🏦 / Отделение Глобус Банк: ул. Саксаганского, 55-А, Киев

На странице собрана вся информация про отделение Глобус Банка по адресу Киев, ул. Саксаганского, 55-А.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Глобус Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Глобус Банка  расположенном по адресу Киев, ул. Саксаганского, 55-А- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.