Курс валютв Глобус Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Глобус Банка: Киев, ул. Саксаганского, 55-А
Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Нам прикро, що ви зіткнулися з труднощами під час здійснення оплати.
Ліміти на видаткові операції – це вимога законодавства, яка допомагає забезпечити безпеку фінансових операцій.
Відповідно до умов договору про банківське обслуговування, публічна частина якого розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням: https://globusbank.com.ua/ua/dohovir-bankivskoho-obsluhovuvannia.html, Банк може запитувати додаткові документи або відомості для проведення необхідних перевірок, зокрема щодо джерел коштів або фінансових операцій.
Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо відсутності попередження про досягнення ліміту та виправимо технічні налаштування у разі наявності недоліків.
Ми цінуємо ваш відгук і працюємо над тим, щоб зробити сервіс зручнішим. Наші спеціалісти вже зв’язалися з вами для вирішення ситуації.

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Ми уточнили інформацію стосовно вашої ситуації та виправили помилку.
Перепрошуємо за незручності. Наразі ви можете повторити спробу реєстрації в застосунку.
Якщо виникнуть будь-які питання, рекомендуємо звернутись до нашої служби підтримки в месенджерах (Телеграм: t.me/GLOBUSBANK_bot або Viber, в пошуку необхідно ввести «Глобус Банк») і наші фахівці оперативно допоможуть вам.
При этом в квитанции транзакции банк указывает верную сумму и нулевую комиссию!
Но в приложении, и реально со счета, списывается сумма с учетом комиссии.
Впервые сталкиваюсь со скрытой комиссией при списании и зачислении долларов на долларовую карту.
Банк Глобус считает это нормальной практикой?

Рішення щодо встановлення кредитного ліміту залежить від багатьох факторів. Маємо надію, що в майбутньому зможемо змінити вашу думку та переглянути рішення щодо кредитної пропозицїї. Вдячні, що допомагаєте ставати нам кращими!
А так же они начисляют пеню и штрафы во время карантина.
начал повышать кредитную ставку и штраф за просрочку, инормацию об этом на ихнем официальном сайте найти не возможно.
Также без уведомления они трижды за год подымали процентную ставку с 2.9% 3.5% сейчас 3.9%.
Так как я являюсь физическим лицом, я не обязан отслеживать любые изменения в банковской деятельности или ихней политике.
Сегодня (вернее 24.12.2018) закончился депозит, за день (21.12) перезвонили, уточнили, что я буду делать с деньгами… Поскольку я работаю и нет времени много блуждать по банкам, я сразу попросил, чтоб часть денег подготовили к выдаче, а на часть буду переоформлоять и… попросил заранее распечатать договор на депозит по желаемым параметрам,… пошли на уступки… сегодня перезвонил, уточнил, приехал в обед, тут же дали на подпись готовый договор, повысили лимит по карте к выдаче… на все про все заняло не больше 5 минут, а может и меньше...+ выдали еще одну карту БЕСПЛАТНО для удобства. Даже придраться не к чему.
Хотя есть, но это притензия больше относится в целом к банку, а именно:
— чтоб открыть или переоформить вклад, а также крту к нему для снятия процентов, клиенту достаточно иметь только ПАСПОРТ и КОД, ВСЕ! Мобильный телефон иметь при себе и в принципе вообще иметь телефон — НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО! В банке Глобус, как я сегодня узнал, теперь надо для получения ПИН-кода, нужно имень телефон, с которого отправляется СМС (ПЛАТНАЯ СМС), это дикость!!!
— нет банков-партнеров, через банкоматы которых можно снимать деньги с карт БЕЗ КОМИССИИ, ок ну нет так нет, но почему не закупить десяток банкоматов и сделать их НАРУЖНЫМИ возле отделений!!!?
— НЕТ ИНТЕРНЕТ банкинга!
— постоянно в начале месяца в отделении ТУСУЕТСЯ толпа ПЕНСИОНЕРОВ, сами мало что понимают в банковских операциах и другим очередь в кассу задерживают!!!
Сейчас отпавлю еще подтверждение оформление депозита и получу 0,7% к ставке!
В целом от банка, хоть и не ШИКАРНЫЕ впечатление, но очень положительные!
Начальник Отделения профи. Процветания банку и сотрудникам!
Отделение в Киеве на Саксаганского
Переказав кошти, щоб оплатити кредит. Виявилося, що через оплату через платіжні сервіси банк бере комісію. «Окей, перекажу на карту іншого банку по реквізитам IBAN, щоб з іншої картки оплатити без комісії «- подумав я про себе. Але при проведенні платежу вибило помилку «Перевищено ліміт по рахунку на видаткові операції». Написав у підтримку, сказали, що просто треба почекати до 9:00, бо платежі по реквізитам проходять тільки в операційний час. Почекав, спробував і знову нічого не вийшло. Знову написав у підтримку. Виявилося, що в мене нічого не вийде, бо в них є річний ліміт на видаткові операції про вичерпання якого ніхто не попереджує, коли вже він закінчується. Тільки при реєстрації в додатку банку десь в договорі є про це інформація, але нагадування, що цей ліміт скоро буде використано ніхто не попереджує. Перший оператор взагалі не зрозуміла суті проблеми і надала невірну інформацію. Другий оператор зрозуміла відразу що до чого і пояснила як все владнати, але не хотіла фіксувати скаргу на першого оператора виправдовуючи її дуже довго на що я витрачав свій час. Два оператори дуже повільно вирішували моє питання чим викликали роздратування і сам банк мене підставив, бо по факту заморозив 8100 грн на той час поки я не надам документи для підвищення цього ліміту. Тим паче це був вихідний день, тому як би я не старався, вирішити питання раніше понеділка не було змоги. Було б добре, щоб про вичерпання цього ліміту попереджали заздалегідь, я би не скидав ці кошти і не мав би стільки проблем.