×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Не могу забрать валютный депозит!!! Фидобанк - нарушение прав вкладчиков!!!
Их даже не интересует — что деньги мне необходимы для лечения отца.
Похоже — банк занимаеться откровенным мошенничеством, не выдававая вклады по депозитам физическим лицам.
Сейчас буду обращаться к своему адвокату для решения проблем по возврату депозита из Фидобанка и всех потенциальных вкладчиков предупреждаю быть осторожным с Фидобанком!!!
Комментарии (12)
кредитная карта
Комментарии (2)
Не выдают деньги
Комментарии (2)
ужасный кассир!
Комментарии (1)
невыдача депозита
если у кого то есть образец заявлений в Нацбанк и прокуратуру по этой теме, буду благодарен
Комментарии (2)
Обратите внимание
Написать комментарий
Фидодепозит
Комментарии (1)
якісь обслуговування жахлива!
Мені потрібно було закрити картку, а для цього зняти в касі з неї кошти. Мало того, що з трьох кас працювала тільки одна за даними операціями, так касир ще у робочий час по робочому телефоні вирішувала власні проблеми, вирішувала, який коньяк купувати, але сказала грубим тоном, щоб зачекала, бо вона вирішує проблеми з банкоматом! Звати її Даневич Оксана Володимирівна, працює за адресою м. Вінниця вул. Червоноармійська, 4!
Того ж дня, я звернулась у відділення у м. Вінниці пр. Космонавтів, 24, де мені відкривали рахунок, щоб перевірити його стан, так мені сказали, що вони не можуть надати таку інформацію, бо їх відділення не надає інформацію саме по цьому рахунку. Як там можна працювати???? Хоча повторю, відкривали цей рахунок саме в цьому відділенні! Вони відправили в другий кінець міста, де я почула таку ж відповідь!!! А як потім вияснилось, все таки на пр. Космонавтів займаються тим рахунком, який мене цікавив, але я вже витрати півтори години на переїзди з відділення у відділення! Ах да, працівник на пр. Космонавтів надав мені невірну інформацію Омельчук Оксана Михайлівна! Коли виявила бажання зняти всі гроші з картки і закрити її, то від працівника прозвучало обурливе питання " і мелочь тоже?!"! мені не жаль тих 20 копійок, але вони точно не повинні таким чином спілкуватись з клієнтами!!!
Банкомати їхні… Це ще одна сумна історія… Так для прикладу банкомат за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе в них більше часу не працює, ніж працює, а коли і працює, то більшість часу там просто не має готівки. Банкомат поставили доволі недавно і вже такі проблеми з ним?! То для чого його взагалі було ставити??!!!
І взагалі банк жахливий!!! Люби, ніколи не зв'язуйтесь з ними, виберіть інші, ті, які надають більш якісно послуги і точно знаю, що вони можуть робити, а що не їхня компетенція, а не ганяють вас по місту, як собаку!!!
Написать комментарий
Клієнт-банк
З 19 по 21 березня були зафіксовані DDoS атаки на систему дистанційного обслуговування. Доступ до Клієнт-банку та інтернет-банкінгу був тимчасово обмежений. Приносимо вибачення за спричинені незручності.
Інформуємо, що наразі доступ до Клієнт-банку відновлено.
Безпека коштів клієнтів для нас є пріоритетом. Ми вдячні за вашу довіру і тому вживаємо всіх необхідних заходів для стабільної роботи системи Клієнт-банк.
Прохання надалі у разі виникнення термінових платежів та проблем з роботою Клієнт-банку звертатися до вашого відділення, де вам оформлять необхідні платежі.
Ще раз приносимо вибачення за незручності і розраховуємо на ваше розуміння.
З повагою,
ПУАТ «ФІДОБАНК»
Комментарии (2)
Клієнт-банк
Якщо це спіткало і вас, прохання користуватися посиланням https://online2.fidobank.ua
Якщо є труднощі з входом в систему, вам допоможе інструкція https://online.fidobank.ua/java/Java_7_Update_51_IBS.pdf
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Працюємо над відновленням безперебійної роботи.
Написать комментарий
Цей банк втратив багато клієнтів
у нас специфіка роботи не дозволяє чекає декілька днів…
відкрили рахунок в Укрсиббанку… поки проблем не маємо… навіть в «самі гарячі» дні не було проблем зі зняттям готівки, проведенням платежів…
ось здавалось би уже і платежі не сильно затримують, так клієнт-інтернет-банк уже 3й день нормально не працює… все…
аля -улю… ще один тиждень і повністю перейдемо в новий банк…
хоча хочу відмітити, що банк не зняв с себе обовязки по наданню овердрафта. хоча декілька років назад стикнулися з такою проблемою у Приватбанка (тепер з Приватбанком ніяких справ не маємо зовсім)
Написать комментарий
ФІДОБАНК звільнив від комісії платежі на підтримку Збройних сил України
З понеділка, 24 березня, ФІДОБАНК буде проводити перекази на підтримку Збройних сил України без комісії.
На нашому сайті деталі: fidobank.ua/ua/news/129_fІdobank_nadav_pidtrimku_zbroynim_silam_ukraini.html
Написать комментарий
ФІДОБАНК: статус по платежах
Дякуємо вам, що в цей важкий час ви як і раніше залишаєтеся з ФІДОБАНКом. Приносимо свої вибачення за незручності, спричинені деякими затримками платежів.
Ми раді повідомити вам, що ситуація з проходженням платежів у ФІДОБАНКу стабілізувалася. Платежі проводяться в режимі «день платежу + 1 робочий день». На даний момент ліквідність банку підтримується на високому рівні (106%). Крім того, в структурі активів банку близько 50% займають високоліквідні активи (зокрема, облігації внутрішньої державної позики). Крім того, ФІДОБАНК має якісний ліквідний кредитний портфель.
Забезпечення стабільної та безперебійної роботи бізнесів наших корпоративних клієнтів та клієнтів малого та середнього бізнесу було, є і буде для ФІДОБАНКу одним з пріоритетних завдань.
Дякуємо вам за терпіння та розуміння. Сподіваємося на продовження плідної співпраці.
З повагою,
ПУАТ «ФІДОБАНК»
Комментарии (2)
Отличный банк
Комментарии (1)
Ситуація з проведенням платежів стабілізувалася
Вчора, 14 березня 2014 року, на момент закриття банківського дня, всі платежі були проведені. Ситуація з проведенням платежів стабілізувалася, надалі очікуємо, що платежі будуть проходити в звичайному режимі – дрібні платежі впродовж кількох годин, великі платежі – до 3 днів.
Приносимо свої вибачення за спричинені незручності.
З повагою,
ФІДОБАНК
Комментарии (3)
Денег не дают!!! Прийдите завтра... Прийдите завтра....
Написать комментарий
не могу снять деньги!!!
Может кто подскажет, в каком банкомате попробовать снять?!
Комментарии (2)
когда банк начнет проводить платежи
Комментарии (7)
ну, что ж, платежи за 4.03 ушли
Комментарии (1)
телефоны
Комментарии (1)