податок 15 % платять банки не з ваших вкладів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Що за шум. Читайте правильно законодавство. Навпаки закон 4101а є для добра вкладників фізичних осіб. Він звільняє від будь-якого податку людей, а самі банки за вас (не стягуючи з вас!!!) будуть платити податок 15 % від Ваших депозитів. Це прекрасно, так як наші нардепи самі живуть в більшості з депозитів і ми біля них лизнемо.
Написать комментарий
Комментарии - 7
Вы похоже не читали сам закон, а просто прочитали пару абзацев в Интернете или на сайте Приватбанка!?? Так возьмите и перечитайте закон, принятный 04.07.2914 года!!! Там четко указано, что вместо вкладчика налог в 15% с августа будут платить банки С НАЧИСЛЕННЫХ ПРОЦЕНТОВ по депозиту до момента их перевода на текущий или карточный счет!!!
Проще говоря, если по договору Вы получаете например 1000 грн каждый месяц, то с августа будете на руки получать уже 850 грн!!!
Конечно банки сами заплатят налог, но с процентов вкладчика!!! И что тут хорошего???
Перечитайте закон сначала самостоятельно, а не той писанине на сайте Приватбанка или в Интернете!!!
Проще говоря, если по договору Вы получаете например 1000 грн каждый месяц, то с августа будете на руки получать уже 850 грн!!!
Конечно банки сами заплатят налог, но с процентов вкладчика!!! И что тут хорошего???
Перечитайте закон сначала самостоятельно, а не той писанине на сайте Приватбанка или в Интернете!!!
Я думаю адвоката учить вы не будете. Почитайте каждое слово. Проценты будуть платить банки не с ваших доходов по процентам, а с своих. Потому банки снижают ставки по депозитам. Я никогда с сайтов приватбанка ничего не читаю, а работаю с законами. А вы не распрастраняйте дезинформацию
“170.4. Оподаткування процентів.
170.4.1. Податковим агентом платника податку під час нарахування на його користь доходів у вигляді процентів, є особа, яка здійснює таке нарахування.
Податковим агентом у строки, визначені цим Кодексом для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума податку, нарахованого за ставкою, визначеною абзацом першим пункту 167.1 статті 167 цього Кодексу, із загальної суми процентів, нарахованих за податковий (звітний) місяць на суми банківських вкладних (депозитних) або поточних рахунків, ощадних (депозитних) сертифікатів, вкладів (депозитів) членів кредитної спілки у кредитній спілці.
Доходи, зазначені у цьому підпункті остаточно оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування.
170.4.2. Податкові агенти (банки, кредитні спілки), які нараховують доходи у вигляді процентів, зазначених у підпункті 170.4.1 цього пункту, у податковому розрахунку, подання якого передбачено підпунктом «б» пункту 176.2 статті 176 цього Кодексу, відображають загальну суму нарахованих у звітному податковому періоді доходів та загальну суму утриманого з них податку. При цьому у податковому розрахунку не зазначається інформація щодо суми окремого банківського вкладного (депозитного) або поточного рахунку, ощадного (депозитного) сертифікату, вкладу (депозиту) члена кредитної спілки у кредитній спілці, суми нарахованих процентів, а також відомості щодо фізичної особи – платника податку, якій нараховані такі доходи.
170.4.3. Оподаткування процентів та дисконтних доходів, нарахованих на користь фізичних осіб з будь-яких інших доходів, ніж ті, що зазначені у підпункті 170.4.1 цього пункту, здійснюється у загальному порядку, встановленому цим Кодексом для доходів, що остаточно оподатковуються під час їх нарахування за ставкою, визначеною у абзаці першому пункту 167.1 статті 167 цього Кодексу.
170.4.4. При достроковому розірванні договору вкладу (депозиту) та здійсненні у зв’язку з цим перерахунку доходу у вигляді процентів за процентною ставкою, передбаченою умовами договору для таких випадків, податковим агентом проводиться перерахунок сум податку, утриманого з такого доходу.
Повернення надміру утриманих сум податку, які виникли внаслідок перерахунку, проведеного відповідно до абзацу першого цього підпункту, здійснюється шляхом зменшення сум податку, що підлягають перерахуванню податковим агентом за поточний та/або наступний податковий (звітний) місяць”;.
170.4.1. Податковим агентом платника податку під час нарахування на його користь доходів у вигляді процентів, є особа, яка здійснює таке нарахування.
Податковим агентом у строки, визначені цим Кодексом для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума податку, нарахованого за ставкою, визначеною абзацом першим пункту 167.1 статті 167 цього Кодексу, із загальної суми процентів, нарахованих за податковий (звітний) місяць на суми банківських вкладних (депозитних) або поточних рахунків, ощадних (депозитних) сертифікатів, вкладів (депозитів) членів кредитної спілки у кредитній спілці.
Доходи, зазначені у цьому підпункті остаточно оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування.
170.4.2. Податкові агенти (банки, кредитні спілки), які нараховують доходи у вигляді процентів, зазначених у підпункті 170.4.1 цього пункту, у податковому розрахунку, подання якого передбачено підпунктом «б» пункту 176.2 статті 176 цього Кодексу, відображають загальну суму нарахованих у звітному податковому періоді доходів та загальну суму утриманого з них податку. При цьому у податковому розрахунку не зазначається інформація щодо суми окремого банківського вкладного (депозитного) або поточного рахунку, ощадного (депозитного) сертифікату, вкладу (депозиту) члена кредитної спілки у кредитній спілці, суми нарахованих процентів, а також відомості щодо фізичної особи – платника податку, якій нараховані такі доходи.
170.4.3. Оподаткування процентів та дисконтних доходів, нарахованих на користь фізичних осіб з будь-яких інших доходів, ніж ті, що зазначені у підпункті 170.4.1 цього пункту, здійснюється у загальному порядку, встановленому цим Кодексом для доходів, що остаточно оподатковуються під час їх нарахування за ставкою, визначеною у абзаці першому пункту 167.1 статті 167 цього Кодексу.
170.4.4. При достроковому розірванні договору вкладу (депозиту) та здійсненні у зв’язку з цим перерахунку доходу у вигляді процентів за процентною ставкою, передбаченою умовами договору для таких випадків, податковим агентом проводиться перерахунок сум податку, утриманого з такого доходу.
Повернення надміру утриманих сум податку, які виникли внаслідок перерахунку, проведеного відповідно до абзацу першого цього підпункту, здійснюється шляхом зменшення сум податку, що підлягають перерахуванню податковим агентом за поточний та/або наступний податковий (звітний) місяць”;.
Читайте внимательно, вкладчики платят 15 % от начисленных процентов по депозиту. К примеру у вас % по депозиту в месяц 400 грн, сейчас вы получаете 400 грн, а после вступления в силу закона будете получать 340 грн
Вот так то.
Вот так то.
Вот именно! С августа мы будем получать на 15% меньше от своих процентов! Но самое интересное, закон говорят незаконный:
Закон № 4101а «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины относительно налогообложения доходов от капитала» принятый ВРУ 04.07.14 — ЯВЛЯЕТСЯ НЕЗАКОННЫМ!
Пунктом 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України, який діє з 01.01.2011р. встановлені основні засади податкового законодавства України, а саме: стабільність — зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року. (Останні зміни в Податковий кодекс вносились ВРУ Законом „Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні” від 10.03.14).
Поняття бюджетного періоду визначено п.1 ст.3 Бюджетного кодексу України, як таке, що становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Если с доходов физ.лица банк, начиная с 01.07.14, начнет удерживать и перечислять в бюджет 15% этот ЛИПОВЫЙ налог то это буден НЕЗАКОННО и можно смело подавать иски в суд о незаконности действий, т.к. формально налог не может взыматься ни с 01.08.14, ни с 01.10.14 и даже с 01.01.15. Т.е. банк окажется подставлен ВРУ, нарушающей нормы НКУ. Распечатайте и сообщите об этом в своем банке! А также обращайтесь в СМИ, чтоб они растиражировали ПРАВДУ!!!
Закон № 4101а «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины относительно налогообложения доходов от капитала» принятый ВРУ 04.07.14 — ЯВЛЯЕТСЯ НЕЗАКОННЫМ!
Пунктом 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України, який діє з 01.01.2011р. встановлені основні засади податкового законодавства України, а саме: стабільність — зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року. (Останні зміни в Податковий кодекс вносились ВРУ Законом „Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні” від 10.03.14).
Поняття бюджетного періоду визначено п.1 ст.3 Бюджетного кодексу України, як таке, що становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Если с доходов физ.лица банк, начиная с 01.07.14, начнет удерживать и перечислять в бюджет 15% этот ЛИПОВЫЙ налог то это буден НЕЗАКОННО и можно смело подавать иски в суд о незаконности действий, т.к. формально налог не может взыматься ни с 01.08.14, ни с 01.10.14 и даже с 01.01.15. Т.е. банк окажется подставлен ВРУ, нарушающей нормы НКУ. Распечатайте и сообщите об этом в своем банке! А также обращайтесь в СМИ, чтоб они растиражировали ПРАВДУ!!!
Народ прийміть це як комплімент, але дійсно на людей не буде покладено платити ніякі податки, як це встановлював закон 1166, що ввійшов 1 липня 2014. Закон 4101а все це перекреслює, плптити будуть банки не з ваших доходів а зі своїх. Прийміть це як комплімент, але в законі написано ясно, хіба що Ви не знаючи добре державної мови, путаєте поняття девіденти і проценти. Мову знати необовязково але людей дезінформувати тут не потрібно. Девіденти — так за рахунок отримувача, роялті і ін. але з банківських процентів — а це кардинально інше поняття як девіденти в укр.мові будуть платити БАНКИ, НЕ ЗА РАХУНОК, ТОБТО НЕ СТЯГУЮЧИ ЇХ З ВКЛАДНИКІВ.Питалися в банках у Львові — казали що це так. Так що банки повинні платити за вас податок, а базою нарахування є сума яку ви отримуєте, але не з ВАШОЇ суми.
Але ж якщо банки не будуть зменшувати виплат людям, то це тоді вийде не податок з доходів, а податок на прибуток. А в Податковому кодексі він прописаний саме як податок з доходів (стаття 167). Є й інші моменти. Наприклад, наші законотворці нечітко прописали, коли саме банк має платити податок до бюджету — разом із нарахуванням процентів, чи 30 днів після закінчення місяця, у якому нараховувались проценти. Справа в тому, що у Податковому кодексі немає граничного терміну сплати для місячного періоду, для якого відсутня місячна звітність. І ще одне — чи оподатковуються проценти за липень, по яких виплата випадає на серпень? Тобто якщо виплата припадає на 5 серпня (депозит відкрито 5-го числа), то податок нарахується за 30 днів чи тільки за 5?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться