Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неможливо отримати кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
TERAINKOGNITO 6 января 2015, 9:24
В мене закінчився депозит 04 січня 2015року.
По інтернет-банкінгу 05 січня 2015 року я ці кошти перевела на потчний рахунок.
Але 05 січня 2015р. цих коштів ні на поточному ні на депозитному рахунку не має.
06 січня 2015р. 9-21 год (операційний час уже розпочався), коштів так і не має ні на поточному, ні на депозитному рахунку.
На гарячій лінії повідомили, що кошти можуть провести протягом дня.
Тобто виходить, якщо тобі терміново потрібні твої ж кошти, їх не так просто перевести з рахунку на рахунок, а тим більше не так просто забрати, бо банк живе по своїм правилам і законам: коли хоче, тоді і перекидає кошти.
Диамантбанк
Ответ банка
Diamantbank 13 января 2015, 12:07
Шановна TERAINKOGNITO!

Дякуємо Вам за відгук про роботу нашого Банку. Саме відгуки наших Клієнтів надають можливість нам постійно працювати над поліпшенням якості обслуговування.
Відповідно до умов Договору банківського вкладу, в тому числі оформленого за допомогою системи дистанційного обслуговування «Інтернет-банкінг» (п. 3.4. Договору), якщо повернення депозиту (виплата відсотків) припадає на вихідний або святковий день, Банк здійснює цю виплату на наступний робочий день, який йде за вихідним, святковим або неробочим днем. Згідно регламенту НБУ про роботу банків в період завершення звітного року від 08.12.2014р. 05.01.2015р. всі банки України працювали без клієнтів, тому Вам виплатили депозит в перший день роботи Банку з клієнтами, а саме 06.01.2015р.
Приносимо свої вибачення за заподіяні тимчасові незручності, пов’язані з тим, що кошти були перераховані Вам не з ранку, а о 16:55 годині 06.01.2015р. Як ми вже зазначили раніше, причина, по якій була затримка виплати, не в роботі нашого Банку, а в зміні податкового законодавства України, що вступила в силу з січня 2015 року. Банку було необхідно в найкоротші терміни ознайомитися з новими умовами і зробити ряд системних оновлень для коректної роботи по нарахуванню відсотків.

Завжди раді бачити Вас в числі наших Клієнтів.

З повагою,
ПАТ «Діамантбанк»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться