Я оплатив вашому банку навіть квитанції є на суму 6000 гривень саме через касу
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- franklin0109
- 24 июня 2016, 9:50
- #
Декілька разів приїжджав у відділення і писав та телефонував, досихпор чекаю відповіді від вашого банку а замін погрози і образи
Franklin0109, уточнити стан Ваших звернень є можливість наступними способами:
— Зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номером 044-428-95-95 (в будні з 9:00 до 18:00);
— Звернутися через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
— Зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номером 044-428-95-95 (в будні з 9:00 до 18:00);
— Звернутися через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
добрий день,
насамперед хочемо зазначити, що дзвінки з боку відповідальних працівників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
23 июня 2016, 09:30
franklin0109, доброго ранку,
датою надходження коштів на рахунок є дата їх фактичного зарахування. Дельта Банк не несе відповідальності за діяльність інших структур та установ. Для врегулювання порушеного Вами питання необхідно звертатися до організації, в якій Ви вносили платіж. мой ответ franklin010923 июня 2016, 20:01Маріуполь#
Я оплатив вашому банку навіть квитанції є на суму 6000 гривень саме через касу
якщо проплата була здійснена через касу Дельта Банку, то рекомендуємо з квитанцією звернутися до відділення Банку та написати відповідну заяву.