Персонал Дельта - стадо непрофесійних ......

Kola1234 Kola1234
25 февраля 2016, 19:06
без оценки
В банку було на поточних рахунках еквівалент понад 200000грн. Отримав відшкодування 200000, замовив платну довідку про стан рахунку після цієї виплати — отримав довідку з залишком 2902долл. Восени написав заяву по кредиторським, в січні після затвердження реєстру телефоную в сервіс — у вас 1,24грн. в сьому чергу!!! А де 2902долл.????? *** Бардак повний — докрадають майно!!! Написав заяву про незгоду 3224010, розглядають понад 35 днів, пішов у відділення — ваша заява вже в архіві, чекайте відповідь ще місяць!!! А норми ЗУ Про звернення громадян, де максимальним термін — 45 днів з вихідними і святами!!! Тягнуть час до останнього, щоб я до суду звернувся пізніше!!! Банк ***!!! Виписка платна, хоча в моєму договорі виписку банк повинен мені надавати по першій вимозі безкоштовно!!! Договір вже не дійсний???? То нехай всі позичальники так само як ви перестануть платити по кредитам — у них змінився «тариф», а на іншу сторону та норми закону ****!!! А все лише через якусь *** співробітницю яка *** мою строчку в таблиці!!! А виправити це — це для них потрібне рішення ВРУ!!! ***
Ответ банка
Дельта Банк
26 февраля 2016, 9:19
Kola1234, доброго ранку,
відповідь на Ваше звернення було надано вчора (25.02.2016 р.) відповідальним співробітником Банку на Вашу електронну адресу.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться